sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (184)
  • medya (2)

184. -Olmayacak insanlara prim verip durma, kendine zarar ziyan.

-sahip olduklarina sukret, elbet enerjini ve dualarini bi gun duyan olacak.

-olaylari-eylemleri kafanda buyutme, usenenin oglu kizi olmaz.(gizlinot: bunu genelde rutin isler icin lanet olasi koca kicimi gaza getirip kaldirmak icin soylerim)

-erteleme! Eninde sonunda yapicaksin, sikisma en azindan.

bugün 13:20 2 saat önce

183. *istemediğin hiçbir şeyi sırf aman ayıp olmasın, aman üzülmesinler diye yapmak zorunda değilsin asla ve asla. yapma.

*en değerli olan sensin ve sana kendini değersiz hissettiren insanlar seni hak etmiyorlar onları hayatında 1 saniye bile tutmamalısın.

*hayat hem çok kısa hem de yaşamaya değer dolayısıyla zamanın çok kıymetli. onu değerlendirmeyi öğrenmeli ve boşa harcadığın vakitleri iyice gözden geçirmelisin.

*muhtemelen 10 yıl sonra vücuduna iyi kötü yaptığın bütün yatırımların sonucunu görecek ve karşılığını alacaksın ona şimdiden iyi bakmaya başla.

*aşk güzel hissettirdiği ve mutlu ettiği zaman yaşanmaya değer, seni üzen ve mutsuzluğa sürüklüyen bütün duygulardan kaç arkana bakmadan.

*sevgi fedakarlık gerektirir, gerçek değer üzerine kurulmuş ilişkilerde menfaat ve çıkara yer yoktur. seni kendi işine göre kullanan ve kullanmaya çalışan sözde arkadaşların senden beslenmesine izin verme.

*güven zor kazanılan bir duygu bazen yıllarca tanıdığın insanlar bile ummadığın yerden seni vurabilirler şaşırma ve kimseye gözün kapalı güvenip ama o yapmaz deme, yapar.

*hayattaki önceliğin her zaman kendin ve ailen olsun. başka kimseyi ön sıralara koymak gibi bir hata etme.

*değiştiremeyeceğin hiçbir özelliğin için kendini kötü hissetme, her şekilde güzelsin.

*bazı insanlar melankoliye daha yatkındırlar ve iyi olmak için hiçbir şey yapmazlar. onları düzeltmek için kendinden fazla fazla verme. bazı şeyleri değiştiremezsin kabullen ve yoluna devam et. enerjini düşürmelerine izin verme.

*bazen seni gerçekten seven insanlar sana en acıtan şeyleri söyleyen insanlardır onlara kızma ve gerçekleri göz ardı etme.

*kimseye ama özellikle kendine sakın yalan söyleme.

bugün 12:32

182. hata ediyorsun. üslubun yüzünden asla söylemek istemediğin seyleri, soylemis gibi oluyorsun. 22 yaşına geldin artik. sakin olmayı, insan gibi konuşmayı öğren. son olan sey sana omur boyu ders olur zaten.

bugün 05:53 bugün 05:53

181. Anneannem bi konuşmamızda “gittiğin yer karanlıksa gözlerini kapayacaksın derler.” demişti. Eveet, şimdi gözlerimi kapatma zamanı.

bugün 03:37

180. Bir yerinde bir gariplik hissettiğinde hemen internetten hastalıklara bakmayı bırak. Defalarca kez doktora gittin ve hepsinin sonuçları tertemizdi.

bugün 02:51

179. lütfen ve lütfen sana yalvarırım insanların senin hakkında konustuklarının etkisinde kalma. 

kimsenin ağzını büzemezsinn.  sen kendini biliyorsun değil mi bırak ne konusurlarsa konussunlar. salak saçması insanlara efor sarf etme. 

eskiyi düşünme lütfen artık. eskiyi didikleyebilirsin kurcalayabilirsin ama değiştiremezsin. 

bugün 00:59

178. Seni bir kez üzebilen ikinciye çok daha rahat bir şekilde bunu yapabiliyormuş, unutma!

dün 12:24

177. seni bu zamanında yalnız bırakanları Umarım unutmazsın.

dün 08:44

176. Gecenin bi korune kadar zayiflicam diye ac acina kivranip once bi ufak ekmekle baslayip tereyagli misir patlatacak kadar ayi oldugun icin seni kiniyorum canim kendim

dün 05:18

175. Bu akşam çok kötü bir film izledim ve seni unuttum. Artık sonsuza kadar mutlu yaşayacağım ve her şey çok güzel olacak. Hoşçakal eski sevgilim. Masallara inanan magnetia geri döndü. 

dün 05:01

ilginizi çekebilecek benzer başlıklar