yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (2)
    • medya (0)

    2. 2018 sevgililer gününde d&r'dan 400 liraya eşime hediye olarak almıştım. Evet sadece 400 liraya. Keşke yemeyip içmeyip kendime de bi tane alsaydım 🤦‍♂️

    İki ay önce yine indirim vardı ve indirimli fiyatı 800 liraydı. Sanırım durumu anlatabilmişimdir.

    Normalde basılı kitaptan başkasına soğuk bakan eşim, 1.5 yıldır her ay üç beş kere teşekkür ediyor bunu aldığım için 😊. Bugüne kadar aldığı en güzel hediyeymiş. Geceleri yanımda bıdır bıdır okuyor hep. Ben de arada istifade ediyorum, bir kaç kitap bitirdim. Gerçekten basılı kitaptan çok daha iyi bir okuma konforu sunuyor. Fazlası var eksiği yok.

    İnsanlar e-kitap deyince tablet gibi bişey geliyor akıllarına. Oysa hiç alakası yok. E-kitapların ekranları lcd değil, tamamen hareketli mürekkep teknolojisi kullanılıyor. Yani aynen normal kitap sayfası gibi mürekkep ile yazılar oluşuyor!

    Gündüz kullanırken ekran ışığı açmanıza gerek yok. Gece ışık kullanırken ışık arkadan vurmuyor. Yanlardan homojen şekilde vuran ışık göze gelmiyor. Işığı istediğiniz seviyede ayarlıyorsunuz ki bu müthiş bir konfor. Ben genelde yüzde 1 seviyesinde tutuyorum ve yetiyor. Gece normal kitap okurken kitap ışığı kullanıyorum mesela, kesinlikle e-kitap çok daha rahat.

    Binlerce kitabı yanınızda taşımak, tek şarjla aylarca kullanabilmek, telif hakkı olmayan klasikleri bedava indirip okuyabilmek, suya ve toza dayanıklı modelleri plajda, havuzda, banyoda kullanabilmek gibi daha pek çok Avantajı mevcut.

    Kobo artık Türkiye'de kolay kolay bulunmuyor. Zaten tek resmi bayi d&r. Onlar da kur yüzünden satamaz olunca pek getirmiyor artık. Yine de takipte olup denk getirirsem bi tane de ben alacağım. Kindle gibi değil kobo, her formatı destekliyor. Takıyorsun bilgisayara şak diye atıyorsun kitabı içine. Kindle bayaa seçici o konuda.

    Başka e-kitap markası da yok piyasada güvenilir olan. Kindle ve kobo dışında alternatif yok desem başım ağrımaz. Oysa bir an önce patır patır yayılması lazım bu e-kitap işinin. Milyonlarca ağaç kesiliyor her yıl.

    Şimdilik e-kitap ihtiyacımı genelde ipad ile gideriyorum. Onun da gideri var, arka fon, ışık falan güzel ayarlanırsa okutuyor kendini ama bir kobo değil kesinlikle. Seni alacam olum! 

    15 temmuz 23:50

    1. Elimde aura edition 2 var. Dnrdan indirimle 600 liraya geldi. Döviz yükselmeden önce almadığıma çok pişmanım açıkçası bu fiyata suya dayanıklı h2o modelini rahatlıkla alırdım çünkü. Kobo tercih etmemin sebebi ürünle ilgili bir sorun yaşadığımda dağıtıcı da olsa bir firmayla muhatap olabilme isteğimdi. Kindle düşünenler n11de kindle türkiye hesabına bakabilir ama reklam kaldırmak için bile amerika'yla iletişime geçmek gerekiyormuş. Kobo nun artılarına gelecek olursam kağıttan okuma hissini birebir aldım. Dnr ya da idefix ten alışveriş yaparsanız hesap üzerinden kitaplarınıza direkt ulaşabiliyorsunuz. Yer kaplamaması, kolay taşınabilirliği vs zaten bahsedilmiş. Şimdilik benim için tek eksisi kasası patates. İlk Tırnak darbemde çizildi. Eşek kadar tırnaklarla okuyucuya korumasız dalmak benim suçum gerçi. Siz ilk günden bir kılıf kullanırsanız bir sorun olmaz.

    3 ekim 2018 23:02