yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (147)
    • medya (1)

    147. İnsanların her şey çok pahalı psikolojisinin farkında olan firmalar vatandaşın indirim zamanını beklediğinin de farkında. Artık temel ihtiyaçları gidermek bile o kadar lüks ki kozmetiğe ancak sıra geliyor. Dolayısıyla firmalar indirim günleri hariç ürünleri 3 katı fiyattan satışa koyup oradan da kâr ediyor. İndirim diye unlemlerle bağıra bağıra reklam yaptığı dönemlerde de eskiden indirimsiz hali diye bildiğimiz fiyatlara (gizlinot: Güya) indiriyorlar. Yani bize yine yüksek fiyattan çakıyor. Yoksa drugstore olup da piyasada görece iyi bir rimel olarak değerlendirilen ürün idirimde 40 TL olamaz. Evet benzin, elektrik,şu, doğalgaz, işçilik ücretleri vb artıyor. Ancak bir ürünü 100 TL'den satarken 30 liraya düşürecek kadar bir indirimin de mantığı yok. Dolayısıyla indirimsiz günlerde bu fiyattan alana geçireyim, indirimde de bana koşan garibanlara zaten bunca zamma karşı satmam gereken fiyattan satayım. Kısacası olabildiğince çakallık.

    dün 00:37

    146. artık ne olacaksa olsun (bkz: tüketmiyoruz kampanyası)

    24 şubat 21:29

    145. yurtdısında insanların gayet asgari ücretle ulasabildiği ürünleri bile asgari ücreti biriktirsek yine alamıyoruz, gercekten cıldırıcam artık 215 liraya 2019 kasımda aldığım kapatıcım suan 315 TL olmus saka mı bu? saçımı basımı yolucam ya nasıl bu kurlara rağmen yurtdısından alısveriş yapmak daha ucuza gelebilir? Neden benim ülkemde Loreal bile high end oldu, inanılır gibi değil cidden iki keyfimiz yerine gelsin diye eskiden makyaj yapardık artık masraf cıkmasın diye onu bile yapamıyoruz.

    24 şubat 20:37


    144. Valla çok uzun zamandır makyaj malzemesi almıyorum. en son duş jeli vs ihtiyaçları almak için yaptığım gratis online alışverişimde beaulisin eyelinerını ve denemek için 1-2 maskara almıştım. Eyelinerdan aşırı memnunum maskaralar da güzel çıktı tanesi 15 tl mi neydi beaulis zaten uygun fiyatlı bir marka. Güncel fiyatlardan da zamlardan da haberim yok ama ülkemizdeki her şey gibi makyaj malzemelerinin de gittikçe daha az ulaşılabilir olması üzücü. Kur düşüyor ama zam geliyor bu da ilginç bir olay. 

    24 şubat 17:08

    143. Zamaninda Bahama Mama'yi (2014 falan) 20 liraya almıştım içime oturmuştu.

    Hot Mama 25 lira falandı öğrenci iken çok pahalı olmasa da çok uygun gelmiyordu tabi almıştım o zamanlar şuan 25 liraya rimel alamıyoruz. Hayret ediyorum gerçekten.

    Bugün Çetinkaya'ya girdik kardeşimle Maybelline fit me fondöteni 117 liraya görünce şok oldum , daha neler Eylül ayında rossmann dan 30 liraya almıştım.

    24 şubat 16:50

    142. Beni en çok maskaraların fiyatı üzmüştür. Güzel, kaliteli ve orta halli bir marka olan maybelline den maskara almak istedim ama indirimli fiyatı 60 tlydi. Loreal bambi maskara da 72 tlydi. Almadan çıktım. Paramı biriktirip adamakıllı lancome gibi markalardan almayı düşünüyorum. Fiyatı tuzlu ama en azından hem daha kaliteli hemde yanında setle beraber sample da veriyor. Çoğu kişi ojelere değinmiş ve katılıyorum 30 tl olan ojeler bile var. Yazık cidden yurt dışında bu ürünlerin çoğu indirimsiz 10 euro hele essence 2-3 euro gibi. Şöyle söyleyeyim hatta essence'nin bir ruju 3 euro peynir ise 8 euro. Bizde maşallah essence de aldı başını evereste çıktı. 40 tl olmuş fondöteni. Çok adaletsiz bir fiyatlandırma. Elbette vergisi var anlıyorum ama bu kadar da değil. İnsaf. Umarım bu günlerimizi aramayız.

    24 şubat 16:38

    141. Geçen gratise girdim rimel alacağım, loreal rimelleri 90 lira görünce bi afalladım. Daha uygun fiyatlı ne alabilirim diye sorunca, loreal paradise'ın muadili çıkmış note markasında. High end ürün değil bakın bildiğimiz loreal'in muadili diyor çalışan. Onun bile indirimli hali 35 liraydı. 

    24 şubat 10:56


    140. Flormar ojelerin 95 kuruş olduğu zamanları hatırlıyorum. Bildiğimiz 0,95tl. Gözüme güzel gözüken her rengini alırdım, nar çiçeğinden tut sedefli orman yeşiline... Şimdi aynı oje minimum 7-8tl. Wtf??

    2015-2017 gibi gratis indirimlerinde izdiham olurdu, ödeme kuyruğu mağazanın yarısını kaplardı. Defalarca gördüm indirimden sonra o reyonların bomboş kaldığını. Şimdi indirimde olsa bile kimse gidip almıyor. Yurt dışında insanlar Maybelline, loreal, nyx  vb markaların yüzüne bile bakmıyor, bizde bu markaların 50tl altında bir ürünü yok?????

    Benim gibi makyajı çok seven, parası olmamasına rağmen birçok şeyden kısıp makyaj malzemesi alan birini bile makyajdan soğuttular. yazıklar olsun. 

    24 şubat 03:54

    139. Bir dönem kozmetik ürün fiyatları Allah katına çıkmadan, YouTube makyaj videolarının popüler olduğu dönemde ne kadar mutluyduk ya. Keyfimiz yerindeydi sürekli yeni şeyler deneme derdindeydik, gratis izdihamları olurdu. O dönem kozmetik adına derdim pembe allığımın bir de içinde şeftalimsi duranını bulmaktı yada bordo ojemin hafif vişne çürüğü olanını.. böyle minik arayışlarımın olduğu güzel yıllar. hiç bir şey bulamazsam oje alıp çıkardım sakız gibi bir şeydi oje almak. Şimdi elimdekilere gözüm gibi bakıyorum, bitmesinler diye Allah'a dua edeceğim bu gidişle.

    Zamları takip edemiyorum birer ikişer lira değil yirmişer otuzar zam geliyor. Hobi olarak gezdiğim gratis watsons şimdi can sıkıyor. 

    Üzücü..

    @srynaa 2019 yılında "seneye en dandik kapatıcıyı 50 liraya alırız" demiş 

    2021'den bildiriyorum Henüz en dandikleri olmasada maybelline kapatıcı 50 TL oldu.. 

    24 şubat 01:33 24 şubat 01:39

    138. Evet her şey pahalı, deli gibi pahalı. Yani ne bileyim birkaç oje almak istesem resmen 30-40 tl vermek zorundayım ve ne kadar saçma geliyor. Şimdi bunu başka bir yerde yazsam insana pelinsu muamelesi yaparlar tek derdin bu mu gibisinden. Ama olay bu değil. Bu saçmalığın her şeye yansıması. Oje yaa, hani şu sıkılınca ikidebir sürüp sildiğimiz maksimum 5 tl filan olabilir ama yok. 

    Maskara bakıyorum 70-80 tl. Hadi renkli kozmetiği bir kenara koyalım, cilt bakımı öyle hayatımızdan çıkartılacak bir şey değil. Eczane ürünleri zaten her bütçeye uymuyor, nispeten daha uygun ve temiz olanlar için drugstore tercih ediyorsun orada da fiyatlar uçmuş. Eskiden gezmesi zevk verirdi, şimdi mecbur alacaklarımı indirimde mi diye bakmak için giriyorum. Zaten elinde iki parça şey oluyor(onlar da krem vs değil) kasada 150 tl ödüyorsun.

    Evet tek derdimiz bu değil, gıdası, suyu. Ama anormal göreceğiniz tayfa bu zamları sorgulayanlar olmamalı, bu şartları ve bunu kabullenenleri sorgulayalım.

    24 şubat 01:07