sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (13)
  • medya (6)

13. Momager kelimesini hayatımıza sokmuş pr dehası. Benim favori Kardashian’ım. Firdevs babanemin Calabasas şubesi. Kendisinin bütün pisliklerini yazmaya kalksak site çöker, gerçekten de şeytandır. 

Ayrıca Alexis Michelle’in Kardashian Müzikalinde ki Kris Jenner performansı çok iyiydi, kendisinin yarışmadaki tek başarısıydı herhalde. 

(link: https://youtu.be/LwzrVEHSlTw Alexis Michelle - Momager )

(link: https://youtu.be/ekT97aLovPc performansın tamamı )

(link: https://youtu.be/mmqUL9myH6w bu da makyajı)

21 ağustos 2018 23:07

12. firdevs yöreoğlu havası sezdiğim kişilik

21 ağustos 2018 19:14

11. Hollywood'un en ünlü momagerlarından. (gizlinot: şeytan valla)

21 ağustos 2018 18:39

10. 'the devil works hard, but kris jenner works harder' ;)

21 ağustos 2018 17:11 21 ağustos 2018 17:29

9. Bu teyze var ya bu teyze 21. yüzyılın lanetidir,beş kız doğurdu beşi de kapitalist sistemin kuklaları,sosyal dünyanın şeytanları bir black mirror vakası adeta. Ulan uğraşsan bu kadar olmaz. Kadın beş kız doğurdu beşi dünyada en çok konuşulan vasıfsız kızlar. Kocasını bile bu zorla kadın yaptırmıştır vallahi. Yaşadığımız şu yüzyılın yapaylığının bi suçlusu sensin kris neneee

10 mart 2018 00:29 16 mart 2018 12:03

8. (bkz: ajda pekkan)

5 ocak 2018 13:44

7. hollywood un en meşhur annesi!, pazarlama ve strateji dahisi.

5 ocak 2018 13:43

6. Evinin güzelliği beni üzüyor (bkz: keeping up with the kardashians )

22 mayıs 2017 11:37 22 mayıs 2017 11:38

5. Eski kocası kadın olan kadın, aile ağaçları da epeyce ilginç, eski kocası yani eski adı ile Bruce yeni adı ile Caitlyn'in kadın olmadan önceki eski karısının eski kocasının yeni kocasından olan kızı Gigi Hadid, azcık uzun oldu :) Yalnız burda benim en çok ilgimi çeken Caitlyn oluyor, 2 kere evlenmiş 4 çocuk yapmış kadın vücudunu istiyorum ama hala kadınlardan hoşlanıyorum diyor, bu konfigürasyonlar benim hayal gücümün sınırlarını zorluyo hocam, saygım sonsuz ama anlayamıyorum

https://tr.pinterest.com/explore/all-the-kardashians/

http://people.com/tv/how-kendall-jenner-and-gigi-hadid-are-related/

24 şubat 2017 17:02

4. Kim kardashian ın seks kasedini sızdırdığı iddia edilen kişi.. bence çok olası çünkü ünlü olmak ve gündemde kalmak için öyle stratejik davranıyor ki bu ailenim ünlü olma sebebinin bu kadın olması da pek şaşırılacak bir şey değil

24 şubat 2017 02:55