sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (240)
  • medya (2)

240. Sadece kendim için konuşuyorum ... gurur duymamı gerektirecek ne var? Makyaj oturmaz , hızla kırışır, iki parmağınla sıkıştırdığında buruş buruş görünür . 55 yaşındaki, yağlı ciltli kayınvalidem yemin ediyorum benden genç görünüyor . 

11 ocak 00:48

239. Herkes kendinde olmayanı istiyor. Sanıyorlar ki kuru cilde yoğun bir krem sürünce o cilt nemleniyor ve harika yaşamına devam ediyor. Kuru cilt genelde reaktif oluyor, pul pul dökülüyor, kızarıyor ve kaşınıyor. Normalde iyi gelen kreminiz bile yüzünüzü inanılmaz yakıp pul pul dökebiliyor. Bir mimik yapıyorsunuz ve mimik çizginiz 1 saat yüzünüzde asılı kalıyor. Krem sürmek bir süre sonra eziyet gibi oluyor çünkü can yakıyor. Ev bir sürü kremle dolu oluyor ama hazen hiçbiri işe yaramıyor. Ayrıca kuru ciltte sivilce çıkmaz diye de bir şey yok. Üstelik çıkınca da yağlı ciltliler gibi salisilik asit, benzoil peroksit türevleri kullanılamıyor. Erken kırışıyor, üstünde ne pudra ne de fondöten tutamıyor. İstediğiniz şey nemliliği yüksek biraz yağlıya yakın cilt olsun hatta. Gençlik belirtisi. 

10 ocak 13:41

238. Neyin gururu anlamadım. Ankaraya geldiğimden beri kuru cilt ile savaşıyorum. Sürekli kaşınıyorum. Yüzüm, sırtım, boynum, her yerim. Böyle saçmalık olmaz yaa. Normal cilt en güzeli. Ne yağlanır, ne kurur pütür pütür olur. Ohh mis gibi. Erkek arkadaşımın öyle. Bebek gibi cildi var. 

10 ocak 13:27

237. iki saattir kuruluktan pütür pütür olmuş ağız kenarlarımı nemlendirmeye çalışıyorken süslü'deki bu başlığın varlığı aklıma geldi. 

evet. bir kere daha gururdan ölüyorum şu anda. makyajımı temizledim, yüzümü yıkadım, nemlendireceğim derken bozulmuş plak gibi aynı evrede takılıp kaldım. 3. katı geçtim nemlendiricide. nasıl yanıyor o kuruluktan çöle dönmüş yerler, nasıl yanıyor yüzüm. bir de öyle lanet bir şey ki, siz ne kadar özen de gösterseniz, buna uygun ürün de kullansanız veyahut hiç makyaj yapmasanız bile sizi asla bırakmıyor. azdı mı o kuruluktan yanan yerler daha iflah olmuyor. şu an resmen acıdan kıvranıyorum. ama sanki çok matah bir şeymiş gibi şurada başlığı olup bir de sonuna gurur kelimesi eklenmiş ya, bu gerçekten aslında bu sorunun ne menem bir şey olduğunu bilmemekten kaynaklanıyor. 

bir de 2 haftadır süregelen ağrılı bir sivilcem var ki asla düzelmiyor, içten şiş böyle. çünkü kuru ciltte sivilce de kolay toparlamaz, ki çok sivilce çıkaran biri de değilim ama çıktığında iyileşme süreci hep çok uzun sürüyor.

yani demem o ki, kuru ciltliler bu durumdan gurur duymaz, duyan varsa da kuru ciltli değildir, çok afedersiniz ama boşa sallıyordur. bir düşünsenize; "ayyy yüzüm yanıyor, özellikle ağız ve yanak bölgem pul pul oluyor, en yoğun nemlendiriciyi de uygulasam akşamına(gizlinot: ya da sabahına) sanki hiçbir şey sürmemişim gibi oluyor, şeeyyy ama olsun ben kuru ciltliyimmmm" bu cümle ne kadar kulağa saçma geliyorsa, işte bu başlık da o kadar saçmadır.

10 ocak 01:45

236. çok gururlanmayın süslüler. en hızlı kırışan cilt kuru cilt. karma cildim ile Ajda'ya taş çıkaracağım!

3 ocak 11:13

235. ahh, bu gurur yüzünden kuru cilde öyle özenirdim ki. en harika, en pürüzsüz cilt tipi bu gibi gelirdi anlatılanlar yüzünden. lise dönemim boyunca inanılmaz yağlı bir cildim vardı, hatta bir keresinde bir arkadaşım burnumu sıkmıştı ve sonrası... düşünmek bile istemiyorum. son 2-3 yıldır kuru/nemsiz cilt tipine evrildi cildim. yanaklarım gün içinde kuruluktan kızarıp içten içten yanma yapıyor, daha kolay sivilce sahibi oluyorum, iyice nemlendirmeden ten makyajı resmen rüya oldu. keşke cildim yine yağlı olsa da bir cilt temizleme jeli bir matlaştırıcı pudrayla herşeyi çözebilsem...

2 ocak 18:51

234. Hayır ben şeyi anlamıyorum, bu gurur başlıklarında neden sahip olunan özellik aşağılanarak başlık haksız çıkarılmaya çalışılıyor? Gurur duyan da aşağılayan da aynı kafa cidden. Ben normalden kuruya dönük bir cilde sahibim, kışın da kuru oluyor; şimdi ben bununla neden gurur duyayım Ya da “ay çok nalet bir durum, şöyle derdi var, böyle sıkıntısı var.” diye neden gömeyim? cidden mantıksız. 

2 ocak 14:12

233. Hiç de gururlanacak bir durum değil. Kuru cilde sahibim ve bu durumdan son derece müzdaribim. Evet yağlanma gibi bir problem yaşamıyorum, cildim kusma yapmıyor ama sürekli nemlendirmekten gergin hissetmekten hatta pul pul dökülmesi oldukça can sıkıcı.

2 ocak 13:44

232. gurur mu?

pul pul duran cilt

neme doymayan cilt

cabuk yaşlanacak cilt

nemlendiriciye dökülen paralar

garip bir başlık olmuş.

2 ocak 13:18

231. Bununla gururlanacak insanlar varsa çok vahim durum. Normal cilt diye bir şey var hani ne kuru ne yağlı düz pamuk gibi cilt. E sonradan kazanılmayan bir yetenek değilse neyin gururu bu be kardeşim? İnsanlar da sizi tebrik ediyordu kuru ciltlisiniz diye. Te yarabbim.

2 ocak 13:17