5.0
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (6)
  • oylar ()
  • medya (2)

6. Benim cildimde kahve-kızıl duran fakat renginin koyu buğday tenimde açık durmasından mütevellit nude olarak günlük kullandığım rujdur kendisi. Belki yapısını filan değiştirdiler, herkeste pembe kahve durmuş ama gram pembe durmuyor bende.

Yapısına gelecek olursak mat olsun, yumuşacık olsun kafasında biri olarak sadece bu rujdan değil Loreal'in bu serisinden aldığım diğer 5 rujdan da çok memnun kaldım. Kalıcılığı özellikle peçeteyle fazlalığı alındıktan sonra fena artıyor, hem blur efekti veriyorsunuz hem de 3-4 saat kalıcı oluyor. Kokusu zaten müthiş, ne zaman gratise gitsem indirimde oluyor genelde. 20-30 lira bir ruj için gayet başarılı. Şu anda açılmamış halde stokta beklettiğim iki tane daha var, allah muhafaza kaldırırlar falan, ortada kalırım diye garantiye aldım. Gerçekten hem gece hem gündüz makyajı için müthiş ideal. Her tene de yakışacağını düşünüyorum. Nötr alt tona sahipseniz mutlaka deneyin, nefis retro bir renk veriyor.

11 eylül 22:23

5. Yazın başında süslüde okumuştum bununla ilgili bi kaç yorum. Aylardır testerını kovalıyorum en azından bileğimde deneyebileyim diye. Buldum sonunda falan derken bugün sahip oldum. Şu an gratiste 20.90 fiyatı ve süslüler Harika bi renk içinde güzel bi morluk barındıran hafif bi pembe kahverengi arası ton. Dokusu yumuşacık bayıldım ya kalıcılığı için bir şey söyleyemeyeceğim daha bi saattir beraberiz ama yakında editlerim. Çok güzel çok

20 ağustos 15:17

4. Sarı alt tonlular için mükemmel koyu pembe rujumu buldum. Çok sağlıklı gösteriyor yapısı da fena değil ama kalıcı değil maalesef.

19 ağustos 22:05


3. kahve tonlarında doğal bir görünüm elde etmek istiyor ama soluk ve koyu durmasın diyorsanız içindeki hafif bordo-pembelikle orta matlıkta harika bir ruj.

14 mart 23:27

2. bende uzaktan yakından kahverengi durmayan ruj, hele ki alt tonu gri hiç değil. 

yapısı kurutmaya meyilli gibi geldi bana, daha yeni yeni alışma aşamasındayım ama gün içinde tazeleme gerektiriyor ve bunu yaparken de dudağı kurutuyor. e ben elimde sürekli lip balm+ruj ile dolaşacaksam ne anlamı kalıyor? ben mac rujların yapısına çok alıştım ondan böyle diyeceğim ama yok kurutma olayı maalesef gerçek, tazeledikçe de kuruluğu tetikliyor. haliyle bu özelliğini sevmedim.

rengi koyu pembe gibi ama morluk da var içinde, kahvelik çok çok az. dudaktaysa buğday tende sırıtmayan bir pembe, hatta artırıyorum tek pembe. zira benim pembelerle genel olarak aram yoktur, cırtlak durur dudaklarımda ve ten rengimde patlar(gizlinot: kötü anlamda) ama bu gayet de oturdu güzel ve tok durdu. benim gibi buğday tenli olup da kendine normal pembeleri yakıştıramayanlar bakabilirler.

ayrıca kokusu negzel yahu, pambık pambık kokuyor.

10 aralık 2017 16:20 10 aralık 2017 16:21

1. sanırım bu seri yenilenmiş. ilk kez dün akşam gratiste gördüm. mat gri alt tonlu kahve ruj arıyordum. loreal'in bu rujuna denk geldim. tester yoktu tabiki. internetten arattım kullanan yok sanırım o kadar yeni bi ruj. ne kadar kötü olabilir dedim aldım. yapısı çok güzel. daha önce erotique kullandım. yapısı onunla aynı.

yalnız bu ruju sürdüğümde beyaz ışıkta pembe-mavi alt tonlu duruyor.

sarı ışıkta tam istediğim gri-kahve.

gün ışığında tam olarak bakmam lazım ama bu ruja kahve tonu arayanlar baksın ciddi manada beğendim.

3 mart 2017 09:11