yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (159)
    • medya (3)

    159. Çok eğlenceli bulduğum youtuber. Arkadaş olmak isterdim kendisiyle, her an espriler yapıp gülecekmiş ve güldürecekmiş gibi duruyor. Videolarını eskiden gayet keyifle izlerdim, döner de yine sık sık video paylaşırsa çok güzel olur. Absürt challenge videolarından gına geldi.

    4 ekim 16:46

    158. Koyu renk saç aşırı yakışıyordu kendisine. Uzun bir aradan sonra sarışın dönmüş yine.(gizlinot: Üzgün surat) Her seferinde 'yapma şunu yapma' diyorum içimden saçını sarıya boyadığında. Bebek gibi surat gidiyor. Sıradan biri geliyor. Günlük makyajım dediği makyaj da benim düğün makyajım.(gizlinot: Swh) izlediğim ilk youtuber falan olduğu için bir sempatim var kendisine. Tatlı biri. Ama sen sarışın değilsin su kabul et. Sen bu değilsin. Yine de sen bilirsin.

    3 ekim 21:02

    157. video mu atmış! ay çok sevindim. youtube youtube değilken izlerdik hey gidi...

    yotube kanalı harici blogunu takip ederdim ben. pakistanlı mı ne zengin sayılabilecek bir adamla evliydi. pakistan'a gitmişti. gün gün fotoğraflarla blog yazardı. ilgiyle takip ederdim.

    ek: aa valla buldum o blog yazılarını (link: http://www.londradabirturkkizi.com/2014/03/amangar-3-gun.html tık tık)

    3 ekim 17:54 3 ekim 17:55

    156. Takip ettiğimi bile unutmuşum. Bugün youtube’a video atmış. Bundan 5-6 sene önce makyajın m’sini bilmezken su sayesinde çoğu şeye hakimdim. Ses tonundan bahsedilmiş zaten ama bende bazen tahammül edemeyenlerdenim. Ama yaptığı makyajları kendine yakıştırması, bilgi birikimi konusunda şu an ki çoğu youtuberı suya götürür, susuz getirir. 

    3 ekim 17:20

    155. Ne zamandır yazacağım ama hep unutuyorum.

    Ahh ahh... 5-6 sene önceye gittim birden. Türk kadınlarını makyaja ve cilt bakımına alıştıran, sevdiren, ses tonunu ayarlayamamasından kaynaklı bazen korkutan, ince trikleriyle insanı yormayan, bilale anlatır gibi bazen de tane tane anlatan su hakguden...

    Ablacım bir ara jetski hızıyla gidiyordun sonra ortama birkaç gösteriş budalası girince elini eteğini çekiverdin. Bizi nasıl onlara yem edersin nasıl nasıl...

    En son bıraktığımda verdiği kiloları alıp büyük beden modellik yaptığını görmüştüm. Hala devam ediyordur diye düşünüyorum. Bu konulara girmek istemiyorum çünkü kararına hem saygı duyuyorum hem de nasıl mutluysa hayatına öyle şekil versin diyorum.

    Makyaj konusunda hiçbirimiz usta değiliz malum. Hepimiz günlük bizi canlı,alımlı gösterecek renkleri ve makyaj stillerini tercih ediyoruz. Fakat bu kadının bana kattığı bilgiler asla kafamdan çıkmıyor. Yerleşmiş bir kere. O nasıl bir öğretme şeklidir yahu.

    -bazın ne işe yaradığını, mantığını, gerekli olup olmadığını

    -bb ve cc kremlerin ne olduğunu (missha bb krem batağına düşürdüydü kendisi)

    -porselen makyaj tekniklerini

    -baking mantığını

    -göz kalemleri yardımıyla pratik göz makyajının nasıl olacağını (ezgi fındık sen bi dur hele)

    -burun bantları meşhur değilkene Dr. otker'in jelleriyle siyah noktaların nasıl alındığını (asla almayın asitleri araştırın)

    -meşhur smokey eye makyajının a'dan z'sine anlatımı

    -göz altlarına soğuk kaşık ile masaj yapmayı

    -kontür ve aydınlatıcı mantığı

    -olay isimli markanın kremini de en çok dillendiren kişidir kendisi.

    Şöyle sıralayınca videolar gözümün önüne geliyor. Hem o zamanlar alanında yarışan bloggerların azlığından kaynaklı hem de youtube gibi bir platforma henüz el atılmamasından kaynaklı olarak kendisine sık sık yolumuz düşüyordu. Şimdi düşününce eski olan her şey daha kıymetli geliyor bana.

    Kişiliği hakkında çok bir şey söyleyemem. Ama çok Terbiyeli, hanımefendi, sessiz, sakin, uysal dersem de yalan olur. İşini bilen ve kendi yüzünü iyi tanıyan bir kadın. İngiltere'de birçok ünlü ile de çalışmış kendisi ama buna rağmen bana çok mütevazı geldi. Sakin biri değil, heyecanlı bir anlatımı var. sürekli ııı'lar fakat öğretir, mantığını anlatır, içeriği boş ise sırf ünlü bir parka ve pahalı diye asla övmez aksine boşverin almayın, değmez der.

    Su hakguden bana bir öğretmenimi hatırlatıyor. Kimyacıydı. Kadını hiç sevmezdim. Bana fazla rahat, umursamaz, havalı gelirdi. Fakat bilgi aktarma konusunda on numaraydı. Bu kadının kişiliği de öyle. Konuşma tarzını takmazsanız size inceden inceye her şeyin mantığını öğretir. Bir de sorularınıza mutlaka cevap verir-idi. Hala öyle mi bilmiyorum.

    3 mart 14:30

    154. internet ortamları dutlukken o vardı, youtube değil de blog döneminden hatırlıyorum. styleboom, nil ertürk, londradabirtürkkızı ve kullanıcı adı deniz bişey olan bir kız. blogları takip eder,herseyle ilgilenirdim. burada görünce hatırladım ama çocuğu, görüntüsü vs derken hayatında çok şey değişmiş. ama hala tatlı bence

    30 ocak 22:53

    153. first youtuberlardan. ünlü makyajları çok başarılıydı bence. birçok şeyi ilk ondan öğrendim şimdi yalan yok.

    6 ekim 2018 21:32

    152. bence fazlasıyla hoş bir kadın. gerçekten yüzü inanılmaz güzel. çok avrupayi hatları var.(belki londra'da olmasıyla da ilişkilendirmiş olabilir beynim bir şekilde ama pek klasik türk kızı tipinde değil bence). örneğin adı falan o yaşlarda biri için fazlasıyla değişik. çok beğeniyorum. yapmacık asla değil. çok samimi.

    5 ekim 2018 22:44

    151. Evet onun elinde değil ama ses tonu beni rahatsız ediyor ,dinleyemiyorum.

    9 ağustos 2018 12:11

    150. benim izlediğim ilk makyaj videosunun sahibi. hiç unutmam annem eve internet bağlatmamış. bir ramazan gecesi turkcellin o zamanlar verdiği sahur internetiyle bulmuştu kız kardeşim kendisini. duş perdesinin önünde çektiği videolardan biriydi. beni bu batağa su ve kız kardeşim sürükledi yani. arkadaşlar kusura bakmayın kozmetik dünyası elini verenin kolunu kaptırdığı bir cehennem

    9 ağustos 2018 05:25