yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (23)
    • medya (1)

    23. Bana ilaç gibi gelen dizi. Tam kafa dağıtmalık; yemek yerken, uyumadan önce izleyecek bir şey arıyorsanız buna uygun.

    Diziyle ilgili söyleyebileceğim eğlenceli ve polisiye. Yıllardır supernatural izleyicisiyim orada ki melek, şeytan, tanrı çok iyi ve ana konu olarak işleniyordu. Lucifer'da bu ana konu bence çok zayıf kalmış. Not olarak belirteyim şu an 3. Sezondayım.

    Bu arada diziyi izlemeden önce insanların tom ellis'i neden bu kadar beğendiğini, yakışıklı bulduğunu anlamamıştım. Diziyi izleyince fanı oldum kendisinin. Tanrım sen neler yaratıyorsun (gizlinot: Swh)

    Edit: 4. Sezonu bitirdim ve olay örgüsü diğer sezonlara göre çok daha iyiydi. Bu sezonda netflixe geçmiş dizi ve iyi de olmuş. Senaryoda bariz iyileşmeler vardı. 2 senenin ardından 21 ağustosta 5. Sezon geliyor ve sanırım 6. Sezon onayını da almış dizi. Tom'u lucifer olarak daha çok izleyeceğiz (gizlinot: Gözlerinden kalp çıkan emoji) (gizlinot: Swh)

    ilgili medya:
    1
    4 temmuz 21:18 9 temmuz 10:58

    22. İnbar lavi dizideki eve, hayatımda tvde gördüğüm hiç bir şey beni bu kadar etkilemedi gördüğüm en güzel kadın, diziye ilk girdiği sahnede uzun bir ohaaaaa çekmiştim. umarım gelecek sezonda da rol almaya devam eder.

    17 şubat 23:54

    21. şeytan tüyü diye bir çekicilik varsa bu kesinlikle lucifer karakterine ya da tom ellis'e ait, hangisine ait seçemiyorum. öncelikle supernatural'i 5.sezon civarlarında bıraktım karakterlere bayılsam da (gizlinot: dean winchester hastasıyız) her bölüm birbirinden kısmen bağımsız bölümler sıkmaya başlamıştı.

    lucifer'a 3.sezonunda tv'de denk geldim. açıkçası hiç sarmadı başta. tom ellis'e bakıp "ne çirkin adam ya, çok itici böyle başrol mü olur " demiştim. izleyecek bir şey bulamamaktan 4.sezonunu izledim ve yok böyle bir sarma. bazı esprileri başa ala ala izledim.

    her olayda kendi gündemine ait bir şey seçip onun peşinden gitmesine, ingiliz aksanıyla birleşen bel altı şakalarına ba-yı-lı-yo-rum. 4.sezondan başlayarak 1.sezonla devam etmek gibi saçma sapan bir şey yapmış oldum.

    dizide benim için mantık hatası olan ufak bir, iki şey var.

    ------------------------------------------spoiler-------------------------------------------------------

    chloe'nin babasının (tanrının) planı olması bu nedenle lucifer'ın chloe'den uzaklaşması gerektiğine inanırken hala onunla birlikte çalışmak istemesi, akıl hastanesi bölümüne babasının dünyaya geldiğini sandıklarınla adamın kemer tokasıyla kendini tanrı sanması ama lucifer' i tanıyıp samael diye seslenebilmesi vb. anlamlandıramadığım birkaç olay var.

    tanıdığım herkes maze ve linda hayranıyken ben anlamsız bir şekilde chloe' yi çok seviyorum. dümdüz bir karakter olması ,dedektiflikten başka becerisinin olmaması, en önemlisi kendisini asla salamaması ve çevresinden kendine sıra gelmemesi.sıradanlığını seviyorum tam bir hooman.

    tom ellis benim için çirkin ve itici bir erkekken hayatımın neresinden dahil olacaksa olsun dahil olmasını istediğim bir erkeksin. tanrının işine bak (gizlinot: swh swh) (gizlinot: chloe'nin lucii'nin boynuzlarından tutarak öpüştüğünü rüyasında gördüğü bir bölüm vardı.) (gizlinot: gerçeğini görmeden bitmesin sezon 5.)

    22 ocak 19:32 22 ocak 19:52


    20. uzun metrajlı şeyleri sevmememe rağmen gossip girl’den sonra izlediğim en güzel dizi. tom ellis... diyecek hiçbir şeyim yok sana. muhteşem bir adamsın.

    21 ağustos 2019 19:59 21 ağustos 2019 20:02

    19. izlemeyi yeni bitirdiğim dizi.Söyleyeceğim tek şey,bu gece kalbimi şeytana sattım.

    (link: https://www.instagram.com/p/Bw8LA6CJ3Ye/?igshid=cowp1tj0s50c al bu can senin olsun)

    22 temmuz 2019 21:09

    18. titektif

    22 temmuz 2019 15:09

    17. başrole tom ellis'ten daha uygun biri olamazdı sanırım.

    lucifer denilince korku-gerilim bekleyenleri yanıltacak dizi.daha ziyade polisiye ve hatta romantik komediye kayıyor gibi.

    (gizlinot: lauren german'ın kaşlarını çok yapay ve kötü bulan tek kişi değilimdir umarım)

    22 temmuz 2019 10:41


    16. bi hevesle başlayıp 4-5 bölüm sonra bıraktığım dizi. kesinlikle eğlenceli izlenebilir bi dizi ama konsept o kadar canımı sıktı ki artık katlanamadım. konseptten kastım; şeytani varlık dünyaya düşer, bi karşı cinsle tanışır, insanlara sempati duymaya / iyi bi varlık olmaya başlar..... vallahi yok böyle bişe. başmelek inse dünyaya 1 haftaya yan kesici olur öyle bi şey insanoğlu. o yüzden üzülerek veda ettik kendisine...

    14 mayıs 2019 12:52

    15. tom ellis'i izlemek o kadar keyifli ki, tam bu rol için bu adam diye geçiriyorum aklımdan. bir akşam başladım ve o kadar akıcı bir şekilde ilerledi ki sezonları bitirmişim. eğlenmelik bir şeyler arayanlar için oldukça iyi bir seçenek. tek yan etkisi her yerde her zaman 'titektif' (gizlinot: tom'un aksanı) diye dolaşmanız olabilir.

    dizide en çok sevdiğim şeylerden biri mazikeen ve trixie arasındaki dostluk.

    ancak görsel efektlerini pek başarılı bulamıyorum, insan daha farklı şeyler bekliyor.

    11 mayıs 2019 21:45

    14. 4. Sezonu 8 Mayısta Netflixte yayınlanacak dizidir. Ne yalan söyleyeyim sabırsızlıkla bekliyorum, boş bi vaktimde hiçbir beklentim olmadan izlemeye başlamıştım. Ama izlemesi çok keyifli ve çok akıcı bir dizi. Çok seviyorum(gizlinot: <3) tom ellis oyunculuğu bir kere muazzam, mimikleri falan aşırı sempatik. Ama benim açık ara favorim Lesley-Ann Brandt, sen insan mısın ya?!(gizlinot: Aşırı güzelsin of)

    2 mayıs 2019 03:39