3.6
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (124)
  • oylar ()
  • medya (11)

124. Mac'ten aldığım ilk ruj. Kuzenim doğumgünümde hediye etmişti gerçi; o yüzden almak demeyelim. Gerçekten başka bi pembe, bayağı durmayan, hem esmer hem buğday hem açık tenlilere yakışan bir ton. Ben dudak kalemsiz dümdüz sürüyorum, çizgilere dolmuyor, kalıcığı yeterli geliyor. Sadece güncel fiyatı 95TL olmuş, o biraz üzüyor.

9 ekim 13:58

123. (bkz: wet n wild megalast liquid catsuit matte lipstick) rebel rose renginin tıpa tıp aynısıdır.

8 ekim 14:57

122. Kokusu çok güzel olan fakat fiyatına göre yeterli kalıcılığı vermeyen ruj. Renk olarak da çok güzel. Buğday tenli biri olarak kendime yakıştırdığımı söyleyebilirim. Ayrıca dudaktaki çizgilere dolmuyor.

14 eylül 19:13


121. Elime aldığımda “Bu bana çok pembe kalır, dişlerimi de sarı gösterir.” diyip, sürünce gözlerime inanamadığım şahane ruj. Bir ruj nasıl göründüğünden bu kadar farklı ve güzel durur, şoktayım.

9 eylül 22:57

120. Dün trendyoldan mini boyunu ve teddy göz kalemini aldım. Ruj Bugun elime ulaştı az önce sürdüm ve bayıldım. Beyaz tenliyim normalde ama suan bronzluğun verdiği güzellikle mi kendime çok yakıştırdım bilmiyorum, cok hoşuma gitti. Sürümü mat rujların aksine yumuşak ve Rengi çok güzel <3

18 ağustos 13:55 18 ağustos 13:56

119. mac'ten aldığım ilk ruj olur kendisi. günlük sürebileceğim doğal bir ruj arıyordum ve aslında amacım kinda sexy almaktı fakat deneyip tam ölü dudağı gibi yapınca ve yakışmayınca hemen bıraktım ve o zamanlar görkem karman'ın övüp durmasıyla aklımda kalan mehr'e gitti elim baktım, denedim ve çok sevdim.

rengi tam soğuk gül kurusu, hafif lilalık ve kahverengilik içeriyor. cilt alt tonlarından pek anlamam ama ben sıcak alt tonluyum ve tenime çok yakıştı.

öyle aman aman kalıcı bir ruj değil o da benim sürekli dudaklarımla oynamamdan ve sürekli bir şeyler içmemden kaynaklı. ayrıca sevmediğim bir yanı var ki bu kadar tatlış, doğal, günlük bir rujun mat olması. altına blistexle falan biraz daha azaltılabiliyor tabi bu mat görünüm.

günlük makyajla da smokey bi makyajla da çok güzel olur.

fakat 83 tl'yi hakeder mi derseniz bence haketmez onun yerine muadili golden rose velvet matte 02'ye bakabilirsiniz. ben aldığım zaman dolar bu kadar uçmamış mac'te fiyatlar altınla yarışır hale gelmemiş ve dünya daha güzel bir yerdi. 55 lirayken aldığım ruju 2.5 yıldır kullanıyorum henüz yapısında da bozulma olmadı.

14 ağustos 15:16

118. En begendigim mac rujum sanirim. Mavi alt tonlu gul kurusu olarak tanımlayabiliriz. Benim tonum mac te nw15 ve cok patlamadan dudaklari belirginlestiriyor. Ayrica dugunumde de bu ruju kullanmistim dudaklarimin dolgun gorundugunu soylemislerdi. Bitirirsem, ki en cok kullandigim rujum, 100 lira da olsa alirim diyebilecegim bir ruj. Bence ayni olmasa da revlin matte balm sultry ve balm charming benzer tonlarda diyebilirim.

10 ağustos 09:04


117. Daha önce muadilini alayim diye hataya düştüğüm ruj. Merve özkaynak maybelline smoky rose ruju muadil göstermişti, sağ olsun alakalari bile yokmuş. En azindan bendeki duruşları ve hatta yapıları da aşırı farkli. Mini boylar çıkınca gidip bir tane aldim, kesinlikle çok güzel bir renk. Yapisi da yeterli yumusaklikta kolay sürülüyor ama sağa sola dağılmıyor. Çok zor ruj bitirdigim icin mini boy benim için mantıklı ama bir gün bitirdiğimde bunun tam boyunu alabilirim.

10 ağustos 08:34

116. sanıyorum ben hariç herkeste harika duruyor. herkes bayılıyor, o kadar özeniyorum, öyle özeniyorum ki anlatamam. geçen gün mac mesaj attı, sms olabilir, mail olabilir, push notif olabilir, ne attı hatırlamıyorum ona digital marketingci baksın, mehr ruj'da indirim var falan diye. hep özendiğim ve herkes aşırı memnun kullandığı için akasya'da yemek yiyordum, arkadaşımı sürükleyerek gel bi bişi bakcaz diye götürdüm.

bi hevesle denedim, aynaya böyle baktım. :((( zaten benbeyaz ışıkların altında tüm gözeneklerim çıkmış, cicilibicili de bi elbise giymiştim, keyifler yerindeydi, hemen şu oldum :(((

bi süredir saçlarım kızıl tonlu, sanırım kızıl tonlu saçlarda iyice yakışmıyor. çok pembe hatta çok mora yakın kirli bi pembe oluyor bende, yüzümü ekşiterek sildim dudağımdan. zaten çok ruj sürmüyorum, daha çok hafif glosslar sürdüğüm için yandaki parlak rujlara gözüm kaydı, serüven orda devam etti. mehr defterini de sürenlere başarılar dileyerek kapatmış bulundum.

19 temmuz 00:38

115. gül kurusu rujların içinde en güzelidir. bazı cilt tonlarında fosforlu bir pembe gibi dursa da bende tam anlamıyla kahvelik içeren pembe gibi duruyor. bitince küçük boyunu almayı düşünüyorum çünkü tam boyu 83 lira olmuş.

18 temmuz 18:39