sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
3.6
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (113)
  • oylar (38)
  • medya (6)

113. İlk çıktığı zaman aldığım günün ertesinde elimden çıkardığım rujdur. yapısı inanılmaz kötü, yapış yapış ve çok kötü ağırlık yapıyor dudaklarda. Çıkarması da müthiş zor üstelik. Verdiğim paraya hala acırım. Bir sürü yeni rengi çıktı, oldukça da güzel gözüküyorlar ama bir daha asssla. 

29 mart 19:44

112. Girdileri okudukça hayrete düşüyorum. Acaba benimkinin tarihi falan mi geçti eve gidince tekrar deneyeceğim. Daha önce 2 kere denedim ikisinde de igrenc yapış yapış çok yoğun saçma sapan bir görüntü oluştu kendimden şüphe ettim şuan 

29 mart 19:36

5

111. 75 numarasi var elimde kullanmaya kiyamadigimdir. Tum gun sabit duran asiri kalici tek rujumdur. Ayrica rengi inanilmaz guzeldir. Esmer-bugday tenliyseniz cok dogal guzel bir turuncumsu kahve duruyor. 

29 mart 13:49

110. 75 numarası var biraz köyü o yüzden esmer tenlere daha çok gider diye düşünüyorum ben üstünden silerek uyguluyorum.

29 mart 13:46

109. 20 numaralı daha koyu kırmızı tonundan sonra 118 numaralı dancer rengini aldım tam aradığım  canlı nar çiçeği rengi ne çok turuncu ne koyu kırmızı, tam yazlık kırmızı ruj ❤️ Hem de 20 numara gibi kalıcı ilk bir kaç dakika kuruması için sabretmeniz lazım sadece sonra unutun gitsin.

29 mart 11:40

108. Renk çeşitliliği fazla olduğu için bu seriyi çok sevdim. Yapısı dudakları kurutmuyor. Kalıcılık olarak fazlasıyla beğendim. Yağlı bir yemek yenmediği sürece dudaktan çıkmaz diye düşünüyorum.

22 mart 15:22

107. Kalıcılığına ve 70 numarasına aşık olduğum ruj. Bilmiyorum neden ama orta segmentte kullandığım hiç bir ruj bu kadar kalıcı olmadı bende. Bana göre tek bir eksi yanı var biraz dudakları kurutması.

21 mart 17:30

106. kalıcılığı aşırı iyi olan gün sonunda çıkma yapmayan likit mat rujlardır. ancak çıkartmak istediğinizde orası biraz sorunlu çok kolay bir şekilde çıktığını söyleyemeyeceğim.

ürünün tek kötü yanı dudaklarda yapışkanlığındam dolayı kuru his bırakması onu da altında lip balm sürerek hallediyorum. f/p açısından çok iyi mi ben karar veremedim ama 50 tl'ye bu kalıcılıkta ruj bulmak biraz zor o yüzden kalıcı mat ruj arıyorsanız ilk sıralarınızda olmalı.

17 mart 13:12

105. Hakkında duyduğum kötü yorumların 55 numarasını görmemle son bulduğu ruj. Ancak bu durum fazla uzun sürmedi. Hayatımda bu kadar güzel bir tona sahip olup bu kadar kötü bir yapıya sahip olan başka bir ruj görmedim herhalde. Allahım o nasıl dudağa yapışmak zift misin be mübarek. 3 ay falan çıkarmasam kalır herhalde. Bir de bi şey mi yedin bi şey mi içtin yandın yani o dudak artık sana ait değil sanki oyun hamuru koymuşlar ağzına. Neyse, arada görüyorum hala. Bazen denk geliyoruz rujların arasında. Gözlerimi kaçırıyorum renginin güzelliği beni yine cezbetmesin diye... goodbye my lover...

13 mart 01:16

104. 65 numarasına sahibim. Tartışılmaz en sevdiğim nude gül kurusu karışımı rujum. Yapış yapış his yok, sürümü renkten dolayı çok kolay ve inanılmaz kalıcı sabah sürüyorum gece siliyorum. Gün içinde sakın üstünden geçmeyin ama işte o zaman yapış yapış oluyor tazeleyecekseniz komple silin yeniden sürün.

10 mart 11:45