sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (168)
  • medya (3)

168. ben de makyajlarını beğeniyorum ama gelin makyajına 2000 tl istemesi soygunculuk değil de nedir?

zaten ürünlerin çoğunu pr olarak alıyor artık. bu da demek ki bir saatlik sadece kendi ücreti bu. cidden çok fazla. silkelen ve kendine gel diyorum. tamam düğün günü makyaj önemli falan ama at the of the day, it is just make-up.

18 şubat 22:13 18 şubat 22:32

167. Kendini ayrı makyajlarını ayrı beğendiğim makeup artist.makyajları diğerleri gibi gözüme ağır gelmiyor ve çok fresh duruyor bence.gelin makyajımı onun yapmasını çok isterim.neyse hayal kurmayalım şimdi..

18 şubat 20:13

166. Ben de yaptığı göz makyajlarını seviyorum. Videoda yaparken "nasıl yaptığını anlatması"ni seviyorum. Biraz teknik öğreniyorum. Ten makyajını ben o kadar yoğun sevmiyorum ama kendisine yakışıyor. Gelin makyajları da oldukça güzel. Yaptığı microbladingleri de beğeniyorum. oha melis deniz fanı olmuşum :Dddd şaka bir yana yaklaşık 2 3 yıldır kendisini takip ediyorum ve ciddi gelişme gösterdi. Hedeflerine ulaşmak için çaba sarf ediyor. Sadece new well fondöten incelemesini sevmedim, keşke yapmasaydı, güvenilirliği biraz düştü o reklamla. Yine de samimiyetini ve balık tutmayı öğretmesini seviyorum, başarılar diliyorum

25 ocak 14:29

165. çok yetenekli ve hoş kadın. gerçekten bu işi severek yapıyor. Ancak tek beğenmediğim yaptığı microblanding kaşlar oldu, arada çok az fark var. Sanırım makyajdaki doğallığını bunda da koruyor. Fiyatlarının da diğer makeup artistlere göre daha uygun olduğunu öğrendim. 

25 ocak 14:01 25 ocak 14:14

164. Kendisinin düğün makyajı ücreti ile ilgili bilgi verdiği mailin görüntüsünü eklediğim girdi kabine gönderilmiş, sebep olarak kişisel bilgilerin ifşa edilmesi denilmiş şöyle de bir şey eklenmiş girdi sadece ifşa edilen kişi tarafından bildirilir ise kabine gönderilir diyor demek ki o da burada yazar ve kendi başlığını okuyor ikincisi medyada eklediğim mail görüntüsünde  yazan adresi zaten kendi instagram profilinde yazıyor millette oradan alıp iletişime geçiyor zaten neyin kafası yani bu bilemedim

Tanım: gelin makyajı için sene sonuna kadar 2000 tl + ulaşım masrafları isteyen make up artist

29 aralık 2018 00:17

163. Yaptığın makyajları beğeniyorum ama nolur ağzını öyle yaparak konuşma:(

25 aralık 2018 01:43

162. Ülkenin en tatlı ve -bence- en yetenekli mua'larından, biricik arkadaşım. Kaç senedir tanışıyoruz bilmiyorum, sanki tüm hayatım boyunca benimleydi <3 Çok iyi kalpli, her soruya cevap veren, Nişantaşı Bobbi'de sıkılmadan bana kaç kez makyaj yaptığını bilmediğim, doğumgünü makyajımı ricamı kırmayıp gelerek evimde yapan ve kısmetse gelin makyajımı da yapacak olan minnoş insan. Eli o kadar hafif ve malzemeleri o kadar dozajında kullanıyor ki aradan zaman geçse de o makyaj ne uçuyor, ne suratınızda ağırlaşıyor. Blending'i enfes, hiçbir toz ürün yüzünüzde kalıp gibi durmuyor. Eğer özel bir gün için mua arayışında olan biri varsa tavsiye edebileceğim başka kimse yok. Elbette Alev Karslı, Fezi Altun gibi diğer yetenekli insanlarla böyle deneyimler yaşama şansım olmadı ama Melis işinin ehli ve onları asla aratmayacağına inanıyorum.

edit: dislike'ları anlamadım, gerçek olmayan şeyler yazmadım :) dünyanın en minnoş kızı, ama bundan bağımsız olarak, biraz yetenek takdir etmeyi öğrenmemiz lazım.

9 ekim 2018 14:06 15 ekim 2018 14:55

161. allah aşkına o jlo makyajında o gıdıdaki turunculuk nedir ya demek istediğim mua. izlerken ben sıkıldım niye kendine böyle şeyler yapıyorsun?

10 eylül 2018 10:48

160. Bu kiz tam bir bebek.cok guzel bir yuzu var ve makyaj icin yaratilmis sanki.jennifer lopez makyajini izlerken parmak isirdim.o ne gozler yahu.bu kizin tekniginin yarisinin yarisini ogrensem yeter.yuzu makyaja iyi hazirliyor,surekli pahali urun kullanma derdinde degil sevdigi seyleri kullaniyor.jennifer lopez videosundaki makyajinda minisonun palet ve fircalarini kullandi.miniso online alisveris imkani sunmadigindan su an uzaktan bakiyorum kendisine.kisaca cok sey ogrenilecek youtuber.sakinligi,dogalligi,kimseye cevap vermeyisi verse de seviyesini asla dusurmeyisi bir baska.burcunu bilmiyorum ama bence boga.seviliyorsun melis.

10 eylül 2018 07:26

159. kaşlarına hayran olduğum kadın. ayrıca hatırladığım kadarıyla kız kardeşi vegandı ve hatta instagram'da vegan yemeklerini paylaştığı bir hesabı vardı, takip ediyordum fakat instagram'ı kapatınca gitti her şey tabii...

9 eylül 2018 20:20

ilginizi çekebilecek benzer başlıklar