yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (151)
    • medya (2)

    151. Son vlogunda spor salonuna gidiyor ve vücut ölçümü yaptırıyor. Sonra yağ oranı çok yüksek çıkıyor ve kızımız şok oluyor, ben asla şok olmuyorum(bir dyt olarak). Yaptığı diyetlerin asla bir düzeni olmaması, çoğu zaman gün içerisinde kendini aç bırakması ancak diyet çikolata(?) yemekte bir sorun görmemesi gibi sorunları vardı. İşte Melis aç kalarak ve önüne çıkan her tarifi diyet olarak uygulayarak sağlıklı kilo verilemeyeceğinin en güzel örneği oldu bizlere. Lütfen böyle influenzalara kanmayın, siz de kendiniz uygulamaya çalışmayın. Sağlıklı kilo vermek asla bu değil... 

    9 kasım 10:31

    150. Kedili postunu gördüm dayanamdim yorum yazdım engellemiş-allahtan engelledi bi daha karşıma cikmaz umarim-. Hayvanlarin sadece şiddet ile aci çekmediğini , üretim kedielerin de aci çektiğini yazdim sadece.Öyle bi post paylaşırken evinde 2 tane üretim kedi olduğunu düşünüp yaz önce o zaman.Gerceten bu pişkinlik midemi bulandırıyor sadece melis degil bi çok blogger böyle, hayvanari sevin,koruyun ,besleyin ama kendilerine gelince hep cins hayvan sevdası a pardon ama onlar hep tanidiklarindan alır, para vermedikleri için vicdnalari rahat. Senin o tanıdığında kedisini kısırlaştırıcak bu acının sürmesin izin vermeyecekti o zaman.kendinizi avutun.

    5 kasım 20:41

    149. bu kız sözde eczacılık okuyor, üniversite sıralamasının az çok iyi bir yerde olması gerekiyor yani ama daha de/da bağlacını bile nerede ayırıp nerede ayıramayacağını kestiremiyor. herkes ingilizce bilecek diye bir şey yok tamam ama o kadar yurt dışı gezisine rağmen insanlarla temel muhabbetleri dahi yapamıyor. normal hayatta da sohbeti hiç sarmayan, saçma sapan şeylere aşırı tepkiler veren biri olduğunu düşünüyorum. kıyafet konusunda da aşırı kolaycı ve zevksiz. kırışık şeylerle (biraz değil gerçekten kırışık) göz önüne çıkmayı sevimli bulacak kadar da özensiz. kimseye tarif, yemek namına da bir şey kattığını düşünmüyorum. zaten sürekli bir şeyler alıyor, sürekli ıvır zıvıra ihtiyacı var. gerçekten bu kızın olumlu tek bir özelliği varsa yazın bilelim. geçmiş yıllarda bi 15 kilo vermiş şimdi nasıl güzel ekmeğini yiyor. bu profillere bu kadar kazandıran bizlere yazık ne diyeyim.

    29 ekim 22:13


    148. Crop toplarından gına geldi artık. Kış gelse de farklı şeyler giyse. Pantolon giyiyor üst aynı, eşofman giyiyor üst aynı 🤦🏻‍♀️

    29 ekim 17:26

    147. Bugün kaza yapmış ve açıklamasında kendisinin suçu olmadığını söylemiş. Geçmiş olsun öncelikle. Bunun üzerine şu anda senin suçun olmayabilir ama araba kullanırken ya telefon ya da kamera ile oynuyorsun yazdığım için beni engellemiş. Kaç yaşında insan, okumuş etmiş ancak haklı bir yorum karşısındaki tavrı işte bu. Ne eleştiri kaldırıyor -ki eleştiri haklı bir eleştiri- ne de söyleneni kabul ediyor. Okumuşun cahili hiç çekilmiyor.

    26 ekim 21:02

    146. Trendyol'un market alışverişi özelliği yaşadığı şehirde olmamasına rağmen öven ve takipçilerine öneren influencer tayfasından. Bir de bunlar takipçilerine sürekli "ben kullanmadığım, memnun kalmadığım şeyleri size önermem" güzellemeleri yapıyorlar.

    23 ekim 16:33

    145. Bir reklam uğruna, çok beğendiğim güzelim saçlarını çok kötü bir renge boyamış olan kişi.

    19 ekim 15:13


    144. Staj gibi son derece önemli bir mevzuyu son güne bırakarak sorumsuzluğunu herkese ispat etmiş instablogger/youtuber. Daha demin gördüğüm story'sinde de hiç kimse stajyer kabul etmiyor diyor. E alan aldı zaten stajyerini? Böyle sorumsuz ve bilinçsiz birinin sağlıkçı olması cidden tehlikeli ve endişe verici.

    Mesleği ve sorumsuzluğu dışında ailesiyle olan vloglarını çok seviyorum çünkü kendi ailemden uzaktayım ve ilaç gibi geliyor. Ailesi olmasa youtubeda da var olabileceğini düşünmüyorum. Vlogları çok kopuk ve insana katacak herhangi bir şeyi yok. 

    18 eylül 17:21

    143. klasik bi girdi olacak ama ben de basta cok ilgiyle ve severek takip ederdim, sonrasinda icerik kitligi ve ayni seyleri tekrar etmesi sebebiyle takibi biraktim. ama bu islere ilk basladigindan beri cogunlukla ayni temalarda done done estee lauder'in sponsor olabilecegi bir hesap haline gelmek.... ne diyeyim biz de hala calis cabala iste :')

    15 eylül 01:14

    142. Şimdi instagramda bir hikayesini izledim de komiğime gitti burada da paylaşmak istedim. Yine link vermiş, vichy mineral 89 serumunun reklamını yapıyor. Arkadaşlar şişe bildiğin full dolu, yeni açıldığı apaçık belli. Ben kullandım çok beğendim falan diyor hatta ikinci şişeyi de sipariş ettim diyor. Yapısı şöyle içeriği böyle vs vs. Ya melis bir git allah aşkına. Şaşırdı kendini iyice link verecek diye. Bari şişenin yarısını kullansaydın da öyle fikrini belirtip reklamını yapsaydın. Tüketim çılgını olacağına keşke ilk tanıdığımız, aklı başında, fikirlerine güvendiğim ve izlemekten zevk aldığım biri olarak kalsaydın.

    10 eylül 19:13