sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (223)
    • medya (16)

    223. Rezalet bir uygulamadır. İade taleplerinde satıcı koruması sıfır! Diğer uygulamalar gerçekten böyle değil. Sattığım şey alıcının üstüne yakışmamış, iade etmek istedi. Ben de keyfi herkesin iadesini kabul edemem, kimse kusura bakmasın yani. O kadar kargo hazırlıyoruz, gidip kargoya bırakıyoruz. Bu insanların keyfi istedi diye iadeyi kabul etmem. Etmeyince de alıcılar sıfır ürününüzü kırarak, çizerek, parçalayarak iade talebi oluşturuyorlar ve site de kabul ediyor! Bununla ilgili şikayet var’a bakarsanız ne kadar fazla olduğunu görebilirsiniz. Yahu eklediğimiz ürünün fotoğrafı belli, sıfır olduğu belli. Siz siz olun buradan bir şey satacaksanız en az elli defa düşünün. Hem ürününüzden oluyorsunuz, hem kargo ücreti ödüyorsunuz, hem de sinirlendiğinizle kalıyorsunuz. Böyle saçmalıklara karşı dikkatli olun süslüler..

    dün 14:31 dün 14:32

    222. artık hesabım olmadığı halde bana indirim sms'i göndermekten vazgeçmeyen sitedir. unsubscribe linki de bırakmıyorlar attıkları link sitenin anasayfasına gidiyor sinir oluyorum kaldık böyle

    13 temmuz 03:24

    221. her ne kadar sövüp saysam da kullanmaktan vazgeçemediğim site. iade süreçleri başarısız, satıcıların çoğu üçkağatçı bu yüzden dikkatli kullanmak gerekiyor. geliştirilmesi gerek ama bu ve benzeri sitelerin olmasının gerekli olduğunu düşünüyorum. öğrenciyim, giyim kuşamıma önem veriyorum, vücuduma yakışan kıyafetleri tanımaya, tarzımı keşfetmeye çalışıyorum. bir gün beğendiğimi gelecek ay beğenmiyorum, bir gün tam oturdu dediğim şey başka gün gözüme büyük görünüyor. ve bershka gibi dandik bir mağazada bile bir ceket 200 lirayken avmlere gidip kendime özgürce kombinler satın almam mümkün değil. bu yüzden ne alıyorsam modacruz, gardrops ve dolap gibi sitelerden alıyorum. evet belki berbat ürünlere paramı kaptırdığım oldu, ama ettiğim karın yanında hiç kalır. aldığım 10 üründen 1i kötü gelse de buna değdiğini düşünüyorum. yepyeni elbiseler, ceketleri 30-40 liraya alıyorum, çeşit çeşit kombin yapıyorum, beğenmeyince satıyorum veya arkadaşıma veriyorum, yenisini alıyorum. kaliteli bir kıyafet alıp 6-7 sene giyecek bir dönemde değilim. 3 parça ürün için 5-6 saat avmde vakit geçirip yorulduğumu da düşünürsek baya kullanışlılar bence. 

    12 temmuz 21:34

    220. İade yapacaksanız destek mestek hiç uğraşmayın aynı adrese geri kargolayın. Sattığım bütün ürünleri en detaylı şekilde fotoğrafladım, aksırığı püskürüğü olanları da ekledim, yorumlarda da detay verdim yine de hiçbir açıklama yapmadan 2 ürünümü de iade ettiler. Bir tanesi 1 buçuk ay olacak hâlâ saçma sapan bir süreçte. Alıcı kargoyu şubeden teslim almıyor, adres değişikliği istiyor, yeni adrese yolluyorum yine almıyor lükse bakar mısınız? 399 liralık yeni etiketli hiç giyilmemiş elbiseyi 85 liraya sattım alıp başına koyacağına bir ton sıkıntı çıkardı. 

    12 temmuz 12:18

    219. alışveriş yaparken dikkatli olunması gereken platform, sıfır yüksek fiyat olan bir çantanın (gizlinot: miumiu) ikinci elini daha ucuza buldugum için bir çanta satın almıştım ve açıklamalarda da çok temiz kusursuz oldugu yazıyordu. neyse çanta bi geldi arkadaşlar ben şok. flashlı çekim yapmış meger arkadaş ve renk çok canlı parlak gözüküyordu fakat çanta o kadar kullanılmış,rengi soluk ötesi, derisi eskimiş büzüşmüş ve askıların her yerinden ipler fırlamıştı ki çok üzüldüm. fotograflarının hepsini çekip şikayet birimine iade etmek istediğimi yazdım ve incelemeye aldılar.3gün gelen sonuca göre çantanın kullanılmaya engel bi sorunu olmadıgı için iade kabul edilmediği yazıyordu. param çöp oldu tabii. çantanın kullanıma engel olması için illa sapının kopması ya da derisinin alttan yarık mı olması gerekir bilemedim. bu nedenle iade güvencesi olaylarına hiç takılmayın öyle bir şey söz konusu değil çünkü bir ben değil arkadaşlarımın da tecrübe ettiği bir durum bu. bir de satıcı satmadan önce çanta çok iyi begenmezseniz iade alırım diyordu fakat bir anda o da değişti. akıllanmadım tabi bundan sonra yine alışveriş yapıyorum ama bu sefer nadir de olsa begendiğim nispeten pahalı ürün olursa satıcıya instagram hesabımı veriyorum ve daha fazla detay foto göndermesini rica ediyorum, içime sinerse alıyorum bu şekilde sıkıntı yaşamadım işimi şansa bırakmıyorum.

    12 temmuz 11:38

    218. üyelerinin defo ne demek bilmediği site. ürün alacağım, fotoğrafları tost makinesiyle çekmiş, mecburen soruyorum "bir defosu var mı?" diye. hayır tertemiz az kullanılmış çanta diye satıyor. gelen çantanın düğmeleri paslanmış, altın rengi boyası kalkmış metali görünüyor. süet kısmı solmuş. bazı parçaları öyle kötü kıvrılmış ki düzleşmiyor. evet yırtık, leke, kopma gibi bir şey yok ama belirgin şekilde eski ve defolu. ne kadar kullandığın da beni ilgilendirmiyor, çantan kendinden geçmiş.

    bot alacağım, kötü akşam ışığında çekilmiş, siyah olduğu için defosuz duruyor. sadece metal kısımlarında çok az aşınma var, kötü görünmüyor. soruyorum "başka defosu var mı diye. yok yok çok az aşınma var diyor çiçekli böcekli mesajla. ben de gördüğüm kısımlardan başka bir şey yok sanıyorum. gelen ayakkabının topuğu soyulmuş, derisi kendinden geçmiş, zamanla o kadar kötü aşınmış ki. insan 45 liraya satmaya utanır onu. görünmeyen başka defosu var mı diye soruyoruz insan gibi. elindeki malın defosunu belirgin şekilde koyacaksın fotoğraflar bölümüne. aksi takdirde insan kandırmaca oluyor. 

    11 temmuz 17:22

    217. hesabıma 10 tl tanımlamış uygulama. biraz bakınayım, güzel bi şey bulursam alırım dedim, okumak istediğim bir kitap vardı, fiyatı 7 tl, almaya fırsat bulamamıştım henüz. o kitabın ikinci elini 5 tl'ye gördüm, yepyeni hiç yıpranmamış, sepete ekleyince kargo bedeli ile 8,99 tl oldu, hesabımdaki bakiye ile aldım.

    her hesaba tanımladılar mı bilmiyorum, ben hesabımı uzun zamandır kullanmıyordum, bir kere ürün aldım, bir kere de satış yaptım, aylardır giriş yapmamıştım, bu durumda olanlar varsa kontrol etsin derim.

    8 temmuz 21:16

    216. Elimdeki çok az kullanılmış kozmetikleri letgo'da satamayinca burayi keşfettim. Düzgün satıcıların yanında kendini bilmez fırsatçı satıcılar da dolu. Sahte kozmetik ürünler satanlar da var, zaten indirimde 20 tl olan ürünün kullanılmış, kırık dökük halini 20 TL ye satmaya çalışan da var. Allah ıslah etsin ne diyeyim.

    Arkadaşlar 10 tane ürün ekledim dolabıma. Bence bir girin bakın. Belki içinde istediğiniz ürün vardır. Çünkü gerçekten vicdanimin rahat edeceği ürünleri koyarak yine ahlaklı bir şekilde fiyatlandirdigima inanıyorum.

    (link: https://www.modacruz.com/dolap/QueenCosmo Dolabım tık tık)

    Ürünler:

    The balm meet matte trimony

    Flormar nude far paleti (yeni)

    Nyx kendin yap far paleti

    Flormar pudra (yeni)

    Flormar supershine ruj (yeni)

    The balm ruj

    Essence göz kalemi

    Flormar dazzling far

    Flormar İlluminating primer

    Golden rose 10 numara ruj

    Ya bu ürünleri o kadar hevesle almıştım ki. Ama bir şekilde rengi olmadı ya da hiç kullanamadim. Belki bir öğrenci arkadaşa ya da sadece denemek icin almak isteyen bir arkadaşa faydası olur.

    27 haziran 21:13

    215. ilk satışımı yaptığımda alıcı günler boyu onaylamadı ürünü. site 3 gün sonra otomatik onayladığını iddia ediyor ama yalan 5 gün beklemek zorunda kaldım. buna benzer bütün uygulamalar malesef sorun yaratabiliyor

    25 haziran 17:02

    214. En büyük sorunu  “nolur beni bırakın kullanmayın artık” diye yalvaran yırtık pırtık kendinden geçmiş eşyaları sırf marka diye fahiş fiyatlara koyan kendini bilmezler ve saçmaladığını bile bile “50 kuruşa indirirsen hemen alıyorum cnm”cılar olan ikinci el alışveriş sitesi.

    25 haziran 15:40