girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (38)
  • medya (0)

38. Ya aşığı olduğum tek marka.o kadar büyük sempatim var ki.hiçbir şey almayacaksam bile girer bakarım.ne zaman aceleyle yana yana bi şey arasam o aradığımı bulurum.her şeyi çok güzel değil ama benim severek içime sine sine giydiğim neyim varsa mudodan.geçen sezonda lacivert kendinden desenli kolsuz pileli elbisesi vardı baliketli basenli bana cuk oturdu.bu sezonda da iki tane gömlek aldım bi tanesi kot yanları firfirli asiri rahat , denim on denim yapıyoruz.öteki gömlek efil efil tam kurtarıcı benim için.su kargocu tipi keten pantolonları giydikce bollasiyor ama yikayinca eski haline dönüyor ama asiri rahatlar hava 56 dereceyken püfür püfür.aynı kumaştan şort olanları da var ve o kadar guzeller ki.çantaları biraz fazla klasik bence, ben çantada zaraciyim.yeni sezon espadrilleri ise çok minnos

Genel olarak yamulmuyorlar,cuk oturuyorlar.ayrıca ev eşyaları apayrı güzel o masalar,kahvaltiliklar falan aşkım canım mudo

11 temmuz 04:18 11 temmuz 04:31

37. (link: http://www.cezmikalorifer.com/marjinal-isimlerinden-dolayi-yabanci-sandigimiz-firmalarin-hic-de-beklemediginiz-turkce-isimleri/ Burada)

Eskiden sevenhill diye bir marka vardi. Burada bu markanin mudonun ilk adi oldugu yaziyor.

Ben sevenhillin jingleini bile hatirliyorum.

Sevenhill giy

ozgur ol

kendin ol

Sevenhill

10 temmuz 21:47

36. nispeten yakınımda bulunan outlet mağazasını radara aldığım, piyasaya göre iyi malzemeden giyim, güzel tasarımlardan da ev eşyası üreten firmadır. outlet mağaza fiyatlarını kıyafet ve aksesuarlarda kullandığı deri ve pamuk yoğunluğundan dolayı çok uygun buluyorum. kemerlerinin hemen hemen hepsi gerçek deri ve outlette 20-30 tl arasında değişiyor fiyatları. ayakkaılarının güzel tasarımları var, deri materyal ayakkabı bulabiliyorsunuz. bir hafta önce 150 tl sezon etiketli deri, trend bir modeli olan hafif topuklu sandaleti 60 tl ye aldım. aşırı rahat oluşu da bonus. outlet mağaza diyorum ama öyle fi tarfihinden kalan ürünler gelmesin aklınıza, çoğu ya sezon ürünü ya da bir sene önceki modeller. şimdi online sitesine baktım orda etiket fiyatından satılan birçok şey outlette en az %30 indirimden başlıyor. bu yıl keten kumaş moda, 350 tl etiketli keten uzun ince ceketimsi bir parçayı 120 tl ye aldım. hem modeli hem rengi hem de kumaşı trend bir ürün.

fakat mağazada nerdeyse 10 pantolon denedim hiçbiri de basenlerimden geçmedi. kendi bedenimi alıyorum ama en az 2 beden küçük almışım gibi asla belimle kavuşamadı. kalıplarında mı sıkıntı var yoksa diğer mağazalar mı beden konusunda bizimle oynuyor anlayamadım. pantolonları üzdü.

elbise modelleri de asla bana hitap etmiyor. resmen direkt basensiz, ince bacaklı kadınları baz alarak üretmişler. azıcık klasik türk kadınını da düşünseydiniz keşke. outlette zaten elbiselerinin pek albenisi yok. çünkü aşırı kırışıklar, kolilerden çıkardıkları gibi asıyorlar. çoğunun kumaş ve modelleri bana tatil beldelerini hatırlatıyor. tatile gitmeden önce çok güzel parçalar alabilirsiniz.

ceketleri de genelde kalıp olarak güzel oluyor. kabanları da genelde %30-50 oranında pamuk içeriyor.

son olarak ev dekorasyon bölümüne bayılıyorum. evlendiğimde tüm evimi ordan dizmek gibi bir hayalim var ama şimdiden almaya başlasam ancak 5 sene sonra ödemelerim biter galiba. olsun onun da outleti var, ufak ufak halledilir.

6 haziran 11:38 6 haziran 11:43


35. Buradan kot pantolon, gömlek (4-5 adet en az), mont, çanta, ayakkabım var. Hepsinden de çok memnun kaldım. Açıkçası o paraları inditexe verecegime çok daha kalitelisini buradan almak daha mantıklı geliyor. Ayrıca çantaları çok kaliteli. Montunu da sanırım 6 senedir giyiyorum. Hala eskime belirtisi yok. Tabi her ürünü aynı değildir ama genel olarak çok kaliteli bulduğum bir marka. Fiyat konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. İndirimde şansa ucuz bulmak gerek.

20 mart 09:27

34. eskiden ankara forum outlet'teki (keçiören) outlet mağazasında müthiş parçalar bulunduran marka. 2011-2012 yılında ucuza aldığım sezon sonu kazakları hâlâ giyiyorum, taş gibiler. sonradan bozdu-bozmadı diyemem ama ekonomimiz bozulduğu için artık outletlerden bile alışverişi bıraktık. 

20 mart 01:54

33. patronunun (link: https://www.youtube.com/watch?v=STenm8_WfK8 şu) yalakalığından sonra boykot listemde ilk sıralara yükselen markadır.

27 aralık 2017 12:40

32. kumaş kalitesine, ürün çeşidine diyecek bir şeyim yok ama erkek giyecekleri kocaman adamı bayram çocuğu gibi yapıyor. her şey müthiş efendi. kareli gömlek, kumaş pantolon + omzuna kazak bağlayıp 2.sınıftaki yavrunun brunch etkinliğine gideceksen ideal marka budur. ayda yılda bir kendime göre bir şey buluyorum bunların mağazasında o da pahalı oluyor alamıyorum zaten :(

ama mağazalarında takılmak çok zevkli. abidik gubidik hediyelik eşyalarla oynamayı sevenler için cennet resmen

20 eylül 2017 14:23


31. Erkek giyim bölümüne, Keten gömleklerine, çantalarına, kazaklarına ve bazı ayakkabılarına bayıldığım marka. peluş tüylü şapkası olan askeri yeşil bir parka ve siyah bilekte çizme aldım geçen yıl taş gibiler valla. parka asla rüzgar geçirmiyor, sıcacık tutuyor ayakkabı da şimdiye kadar en çok giydiğim ayakkabı olabilir. O çizmeyi çiçekli elbiselerin altına mı gitmedim, şortla mı, pantolonla mı... bu ikisini indirimde almıştım üstelik çok iyi bir yatırım oldular. tişört ve pantolonlarını hiç sevmiyorum, buradan aldığım bir pantolonun tek giymede dizi çıkıyordu, İlk yıkamada rengi solmuştu. tişörtlerinin de tasarımlarını hiç beğenmiyorum.

İndirimde bi gidip bakmalı cidden çok iyi şeyler bulunabiliyor.

Ben kalitesinden ziyade çeşidin çok azaldığını düşünüyorum. Genç giyime uygun kıyafetler pek Kolay bulunmuyor. Ya da yaşadığım şehirdeki mağazalarında bir sorun var. 

20 eylül 2017 02:08

30. Haziran başında mayolarına bakmıştım fiyatları biraz pahalı gelmişti açıkçası. Çünkü mayolar asla oturmuyor bir yerinde bi absürtlük mutlaka oluyordu. Neyse dün yine girdik mayolar tam %70 hatta biri %80 indirime girmiş 30 liraya görünce yine denedim ancak neden almadığımı bir kez daha hatırladım. Kalite konusunu bilmiyorum ancak arkadaşımla denediğimiz her şeyde bi olmamışlık oluyor. 

19 eylül 2017 20:36

29. 5 sene once bu markadan vucuduma tam oturan basic tisortler kesfetmestim. tamamen pamuktan yapilmis muthis kaliteli urunlerdi. birkac tanesini hala sorunsuz giyebiliyorum, kalite bakimindan beni tatmin eden bir seriydi. ayni zamanda kazaklarini da kaliteli buluyordum. simdilerde ise urunlerin kalitesinin inanilmaz derecede dusmus oldugunu goruyorum. alisveris yapmayi biraktim bu yuzden, eski mudo´yu ozluyorum.

19 eylül 2017 20:29