yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (42)
    • medya (0)

    1. bu vahşeti izlemeyi kaldıramayacağım için videoyu izlemedim fakat sosyal medyadan haberdar oldum böyle bir işkenceye. bu adamın ruhsal sorunları olduğu zaten aşikardı fakat daha ne kadar ileri gidebilir diye düşünürken kimseye zararı olmayan o canlıya yaptığı eziyetle karşılaşmak daha ne denilebilir bilmiyorum. en başından sırf reyting uğruna bu tür sorunlu birinin televizyona çıkmaması lazımdı, acun medya’nın da biraz suçu var kimse kusura bakmasın. zaten yemekteyiz adlı yarışma programına aldıkları tiplerin geneli normal değil. özenle seçtiklerini düşünüyorum bu tipleri açıkçası, midem bulanıyor artık bu tür şeyler görmekten sindiremiyorum. bu gibi insanlara hiç acımıyorum hatta insan bile diyemiyorum, hiç ümidim yok ama umarım ağır bir şekilde layığını bulursun gerek ceza olarak gerek hayatında beyin yoksunu mahlukat. 

    17 aralık 2018 22:44

    2. Biri de o adamın boynunu o şekilde sıkıp sesini o şekilde çıkarmadığı sürece içim soğumayacak.

    17 aralık 2018 22:48

    3. Bu adamın da o adamı ekranlada çıkaranın da allah belasını versin. Bakın ben kolay kolay böylesine sinirlenmem ama o videoyu görüp kuşun can acısıyla çıkardığı sesi duydum. 

    Bu adam ceza alsın, eğer bu adam ceza almazsa böyle ülkenin de allah belasını versin. Köpeğin bacaklarını keseriz, ördeğe tecavüz ederiz biz nasıl yaratıklarız ya.. gece gece sinirlerime hakim olamıyorum. 

    17 aralık 2018 23:03


    4. 10 gr beyni olmayan amipleri ünlü diye televiyona çıkarır g*letini arşa çıkarırsak, onlar da böyle çığrından çıkar. Haysiyetsiz, ruh hastası. 

    Buna da artık müdahale edilmeyecekse yuh diyorum. Alın gömün şu amipi bi taşın altına. 

    17 aralık 2018 23:18

    5. Hayvana şiddet uygulayanlara yaptırım ne zaman uygulanacak ya? Her gün ama her gün bu haberleri görüyoruz. Para cezasından başka bir şey olması gerekiyor artık. 

    Gerçekten masum canların bu ne idüğü belirsiz tipler yüzünden canlarından olması veya zarar görmesi gerçekten canımı acıtıyor artık. 

    sadece sosyal medyaya yansıyanlar bu kadar. Gerisini siz düşünün. 

    Ayrıca bu adam dümdüz psikopat. 

    O kuşu umarım elinden alırlar ve bu adama artık bir şeyler yapılır ya. Kim bilir kuşa ne zararlar verdi haysiyetsiz herif. Deliriyorum düşündükçe. 

    17 aralık 2018 23:21

    6. Twitter alemi bayılıyordu bu adama her gün videoları anasayfaya düşerdi. hep beraber izlesinler şimdi bayıla bayıla paylaştıkları adamı. Kusura bakmayın sevgili süslüler ama bu adamı takip eden, katıldığı programları izleyen insanlar gözümde sadece ahmak. Kendisi için de tez zamanda geberip gitmesini diliyorum aynı şekilde boğularak.

    17 aralık 2018 23:29

    7. "tam bir troll yaa" diye güzellene güzellene kendini iyice bir şey sanan kesinlikle akli dengesinde problem olan vasatın altında ve kesinlikle tehlikeli bir televizyon figürü, Yaptığı canice şeyden sonra gözaltına da alınmış, ancak hayvana karşı işlenen suçların yaptırımı pek ağır değil maalesef :( Dilerim cezasını en ağır şekilde çeker.

    17 aralık 2018 23:46 17 aralık 2018 23:47


    8. insna müsveddesi sonunda göz altına alınmış.

    (link: https://www.posta.com.tr/eski-masterchef-yarismacisi-murat-ozdemir-paylastigi-goruntu-sonrasi-gozaltina-alindi-2075652 tık tık)

    17 aralık 2018 23:51

    9. gözaltına alınmış,ama bırakılacaktır büyük ihtimal.bu adam ayaklı bomba gibi.kendine zarar verdi,hayvana zarar verdi sırada ne var.tedavi edin diye bağırıyor resmen.acun ılıcalı,ünlü yaptığın insanları ilk önce psikolojik testten geçir lütfen.bu hale gelmesinde sende suçlusun.

    17 aralık 2018 23:52

    10. içim acıyo allah belasını versin, nasıl bağrıyor dayanamadım videoyu izleyince içeriye gidip papağanımı öptüm okşadım. Ne tür bi psikopatsın sen ya papağanımda eski sahibi tarafından dövülmüş bu yüzden bize ilk geldiğinde o kadar korkuyordu ki görmeniz lazımdı bize alışması güvenmesi yıllar aldı şuan o benim kardeşim gibi bu pislik yüzünden o güzel yavruda da belki de kapanmıcak yaralar oluşucak nefret ediyorum nefret

    17 aralık 2018 23:54