sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (22)
  • medya (0)

22. Esra erol , nursel ergin, hıncal uluç, seda sayan, nihat doğan

22 şubat 2018 01:17

21. ‘Nefret’ biraz ağır değil mi ya? 

22 şubat 2018 00:11

20. Aslında çok var ama biri var ki gördüğümde cidden nefret ettiğimi fark ediyorum.

Tanım: berrak tüzünataç.

21 şubat 2018 18:37

19. chloe moretz. nefret değil de inceden gıcığım. hani "herkes aynı bir ben farklıyım. kafa kızım, sıradan kızlardan değilim bu yüzden kıskanılıyorum" insanları olur ya, onlardanmış gibi geliyor. belki oynadığı rollerin etkisinde kaldım.

18 şubat 2018 18:52

18. Nihat doğan

Mustafa ceceli

Nur yerlitaş

Demet akalın

Ece seçkin

Hülya avşar

Arda turan

Acun

Alişan

18 şubat 2018 14:50

17. Umit ibrahim kantarcilar

Serseri adamin teki. Bir yarisma programi sunuyordu anneler ve kizlari. Aman o kizlari bir asagiliyor, bir dalga geciyor. Agzi yuzunu yamulta yamulta kizlarin taklidini yapiyor. Sonra gamze topuz ike bir ayri bir barisik kizi aldata aldata giden iliskisinde hamile kalinca evlendiler. Yine kizi hamileyken aldatmisti ve ayrildilar.

14 şubat 2018 18:51

16. çocukluğumdan beri mehmet ali erbil. gerçekten tiksiniyorum ya. sunduğu salak yarışma programlarından birinde yarışmacılara saçma salak bir soru sormuştu bu durumda ne yapardınız diye, sonra mikrofonu seyircilere yönlendirip bembeyaz saçlı bıyıklı bir amcaya sormak istemişti, adam da mikrofonu istememişti. bir uzattı, bir uzattı "ne işin var o zaman burda? alın bunu burdan" falan diyip ekip canlı yayınlanan program sebebiyle öyle bir ayılık yapmak istemeyince de "alsanıza" diye bağırmıştı. nasıl kötü hissetmiştim ya o adam adına. komiklik yapamayan, oyunculuk yapamayan, tek yeteneği seslendirme, bel altı imalarda bulunma ve programına gelen gelen insanların donunu indirme olan, gereksiz yere ünlü edilen bir sürü insandan biri.

ebru gündeş ve gülben ergen gibi insanların üstünden geçinirken burnu havada olup, ters taklaya gelince götü başı dağıtıp "anneyim, yavruladım ben." triplerinde kendini meryem ana sanan ünlüler. ünlülerimiz.

14 şubat 2018 17:08

15. Gülben ergen

14 şubat 2018 16:03

14. nihat doğan. şöyle bi ellerimi ıslata ıslata tokatlasam sanki bin ton yük kalkcak üzerimden. öyle bi nefret.

14 şubat 2018 09:33

13. sibel can. sesi, mimikleri bana ölüm gibi geliyor asla dayanamıyorum kadına. işkence olarak bana videoları izlettirilebilir. onun dışında nihat doğan tabi. nefret bile değil iğreniyorum. ali ağaoğlu, ismail türüt(plan yapmayın plan adlı şaheserinden ötürü:) ben bilmem eşim bilir adam seni de sevmiyorum. :(

14 şubat 2018 03:29