sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (23)
  • medya (0)

23. Ismini aratıp şayet bugüne kadar girdi Yoksa olay çıkarayım sözlükte dedim ama zaten ünlü olmuş.

Amiyane tabirle hayvan gibi iyi göz makyajı yapan kadın. Ya da genel olarak iyi makyaj yapıyor ama makyajın hiç bir aşaması göz kadar yeni şeylere açık değil ve zaten diğerleri kolay. Ama göz makyajları o değişik değişik olanları bazen aylaynırları falan gerçekten fazla iyi. Zaten güzel de kadın, Neyse ben gidip jiletliyim kollarımı falan tşk.

9 ocak 18:31

22. Apla bizede ogret. Bakakaliyorum.

31 temmuz 2018 23:39

21. imrendiğim süslü yazarımız <3

30 temmuz 2018 12:54

20. benim diyen youtuberlardan çok çok çok daha iyi makyaj yapan, süslü sözlüğümüzün gururu yazarımız. maşallah çok da güzel.

17 haziran 2018 17:21

19. Çok güzel bir kadın,aynı zamanda samimi geliyor bana.Yogun göz makyajı genelde hoşuma gitmiyor;ama negatifpolyanna'nin yaptığı göz makyajlarını çok seviyorum.Bu renk çok farklı çok pastel gözde olmaz diye düşündüğüm renklerle dahi harikalar yaratmış yazar.Bir daha söylemeden edemeyeceğim insan bu kadar güzel olur mu?

13 haziran 2018 12:10

18. Ben makyajda onun kullandığı renkleri kullansam palyaçoya dönerim ama kadın güzel ya ....çok güzel ne renk kullansa olur yani.saç rengide fevkalade.çok güzel demişmiydim.ah allahım azıcıkta bana vereydin güzellik...

13 haziran 2018 11:17

17. Rengarenk makyajlarıyla süslü sözlük'te müthiş bir hava estiren yazarımız. Makyajlarına bayılıyorum. Rengarenk, geçişleri ve yapılışları çok özenli makyajlar. İlham verici nitelikte benim için. Ayrıca saç rengi de çok güzel bence. Hem onun hem de sevgili (yazar: kozmetikmuhendisi)'nin makyajlarını çok çok beğeniyorum. Süslü sözlük sayesinde çok güzel yetenekleri de tanıdığımı düşünüyorum. Makyajlarla gözümüzü gönlümüzü açın böyle hep sevgili süslüler!(gizlinot: 😇😍)

13 haziran 2018 01:50

16.  Ciddi ciddi şu zamana kadar 20lerinin ortasında sandığım yazar. yaptığı güzel güzel makyajları görüp “şimdiden her gün makyaj yapmaya başlasam 3 4 seneye onun yaşlarındayken onun seviyesine gelebilecek miyim hiç acaba?” diye hesap yaparken  aslında benden genç olduğunu öğrenme şokum. ayrıca da çok güzel bir kadın. 

13 haziran 2018 01:27 13 haziran 2018 01:33

15. turuncu makyajlarını çok beğendiğim yazar ve yeşil farı ilk defa güzel kullanan gördüm.benim şaşırdığım şey yaptığı göz makyajları gösterişli ve ağır olmasına rağmen yüzü kaldırıyor, yakışıyor. güzel de bir kız. güzel kızlara bakmayı severim.

12 haziran 2018 17:38

14. Muhtesem yetenekli süslüsözlük yazarımız. Kendisinin göz makyajlarını görmeden önce asla makyaja ilgim yoktu. Aşırı yetenekli olduğu gibi yaptığı makyajarla dışarı çıktığı için aşırı cesur da buluyorum kendisini. Ben bir gıdım turuncu far sürünce herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum ama o nasıl güzel alacalı renkler kullanıp dışarı çıkıyor var ya anlatamam. Kendisine de söyledim beni makyaj konusunda cesaretlendirip, özendirdigini ve aşırı faydalı bir iki feedback de bulundu. Kendisini seviyor ve ilgiyle takip ediyorum. Ilgisi olan herkes kesinlikle takip etmeli.

12 haziran 2018 17:19