4.2
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (45)
  • oylar (18)
  • medya (8)

45. Birkaç kere sözlükte görünce, gratis indiriminden edindiğim oje. Rengi güzel olsa da yapısı çok sıvı. İlk katta ojenin altından tırnak belli oluyor. Üstelik fırçaya fazla gelirse, bir yerde toplanıyor. Ay resmen eziyet gibi sürmesi benim için için. Çünkü ben oje konusunda beceriksizim ve ikinci katı sürmeye çalışırken oje mahvoluyor. Sonuçta kalkıp siliyorum. 

29 ekim 20:09

44. note'un ojelerini genel olarak çok beğenirim, metalik tonların çoğu var bende ve ilk katta bile tam rengini verirken bu ojeden aynı performansı alamadım nedense. bu tonları çok seviyorum tam benim tarzım ama bu ojeyi sevemedim çok fazla. benzer bi ton flormarda var ama numarası aklımda değil. o bundan çok daha iyi.

24 ekim 16:42

43. herkes o kadar methetti ki, o tonlarda bir ojem de olmadığı için gratis izdihamında ben de bir tane edindim bu ojeden. tüm note ojelerinde olduğu gibi fırçası çok geniş, ince tırnaklarda uygulaması zor oluyor. Tek katta yeterince renk alamadım, ikinci katı uyguladıktan sonra rengine bayıldım. tam bir sonbahar rengi.

23 ekim 17:59


42. bu rengi seviyorum ama 2-3 kat sürmeden istediğim sonuca ulaşamıyorum. cidden yoruyor ama güzel de duruyor ya vazgeçemiyorum

23 ekim 14:00

41. İki kat sürüldüğünde opaklığını veren, çok güzel bir renk. Yukarıda bir süslümüzün de dediği gibi modern kına.

22 ekim 21:39

40. 2 katta da opak olmayan ojedir. Herhangi bir ojeyi üç kat sürecek kadar güçlü değilim. (gizlinot: Base coat, top coat derken tırnağa kat çıkacak sabrım yok.:()

22 ekim 18:13

39. bu benim ilk note ojem. tek katta rengini veren, ama iki katta gerçek potansiyeline ulaşan, nispeten biraz daha uzun kuruma süresi isteyen, tarçın-marmelat rengi arası cici bir oje. tam bir sonbahar rengi. işin ilginç kısmı, bu renge benzer bir muadil gördüğümü hatırlamıyorum diğer markalarda.

ilgili medya:
1
8 eylül 08:49


38. kına renginin oje olmuş hali sanki, benim favorim note caramel içindeki o kızıllık bunda yok tam bir toprak rengi

23 ağustos 15:12

37. Geçen sene oley kiremit rengi diye gözümden kalpçikler çıkararak almıştım lakin büyük hayal kırıklığı oldu. Bi oje 1 ay içinde ağdalaşır mı yahu? 

23 ağustos 01:09

36. Note’un ojeleri pek benim tırnaklarımda pek olmuyor maalesef uçları hemen yamuluyor bükülüyor, rengini vermesi için min2 kat gerekiyor, geç kuruyor baya vs. Ancak bu ojenin rengine gerçekten aşık oldum Hm’nin bilinen kiremit renginden ikinciyi almak istemediğim için (14-15 tl insaf) bunu denemiştim ancak bu da gol olmadı, mecbur aynı rengi farklı bir markadan araştırıcam ve içinde dörtte biri falan hala dururken çabuk kurudu bende. Kısacası çok güzel olan rengi dışında bir artı yönü olduğunu düşünmüyorum

22 ağustos 13:25