ombre hair

girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (118)
  • medya (20)

118. Sonunda izmir'de doğal saçımı emanet edeceğim, güvendiğim birini bulup yaptırdığımdır. Diplerine hiç dokunmadık, geçişler de çok içime sindi. Uçları ne çok sıcak ne çok soğuk bi renk. Sonuç beni bayağı tatmin etti. Görsel de ekleyeceğim.

ilgili medya:
1
26 ocak 10:40

117. Çok uzun zaman düşündüm çok sarı mı olur geçişi nasıl olur diye işe girer girmez bulunduğum şehirdeki iyi bir kuaföre gittim, otururken hala tedirgindim ya çok sarı olursa diye ama kuaförümün eline sağlık tam istediğim gibi kızıllık olmadan doğal geçişli gösterdiğim foto gibi oldu. saçlarım çok mat duruyordu ve ten rengim beyaz olmasına rağmen koyu kahveydi saçlarım hava kattı resmen görsele ekleyeceğim becerebilirsem 😂

ilgili medya:
2
21 ocak 12:05

116. herkesin ay ama sen esmersin, ay ama o sana olmaz, ay ama bak çingene gibi olursun, ay bak sana siyah çok yakışıyor demelerine aldırmadan yaptırdım. Şuan aşığıyım. Gerçekten insanlar beni bu kadar engellemeye çalışmasaydı belki de iki gün sonra siyaha dönerdim ama cık dönmicem. Kullanabildiğim kadar kullanıcam. Ayrıca başta yaptırma diyen herkes şuan çok güzel diyor asafafa sizi pis yalancılar çark kurnazları sizi ohhh şurama da ombre burama da ombre, sefam olsun. 

ilgili medya:
1
21 ocak 05:23


115. cok dertliyim susluler.

gecen sene kuaforumle "yaa sana ombre yapalim" diye konusmustuk. ben de 1-2 hafta sonra gidip e hadi yapalim dedim :)

kendisi ombre konustugumuzu unutmus, benim acik kullu kumral sacima organik boyayla diplerden baslayan rofle atti. cok hos bal kopugu bir beyonce rengi oldu. istesem tutturamaz ama sorun da o zaten, ben o rengi istemedim! tam da yaz ortasi, zaten kararmisim, o guzelim renk beni turuncu gosteriyor. cok da para odedim :(

neyse sonra gittim baska bir kuafore dibini koyultup uclarini actilar. ama yine istedigim karisim olmadi olmadi. ayni kuafore 1 ay sonra geri gidip tekrar duzelttirdim.

simdi donup resimlere bakinca aslinda guzelmis ve bu sac er ya da gec istedigim sekle girermis neden dayanamadim ki diyorum. dayanamadim cunku uclar bitmisti. esek yukuyle de param gitti.. butun islemlere 1500tl civari vermisimdir.

sacini cok begendigim yabanci bir youtuber var, londra knightsbridge'deki kuaforunun adini vermis. inanilmaz renkler yaratiyor ve odullu bir colorist kendisi. ucreti de benim verdigimle hemen hemen ayni. bu sene londra planlarim arasindaydi, gitmisken sacimi da yaptiricam.

ombreden sikilinca once kizilli kahveye sonra kestaneye boyattim su an hemen hemen hepsi akti ve kendi sac rengime yakin bir renk oldu, umarim basarili olur

19 ocak 14:57

114. Zonguldakta bir yer var 200 kağıda muazzam güzel uzun saça ombre yapıyor allahımmm hiçbir yere değişmem orayı

19 ocak 12:16

113. şu mereti izmir'de makul fiyatta güzel yapan bir yer bulmak o kadar zor ki.. seçenek az gibime geliyor galiba ne bileyim. Gerçi sadece 3 buçuk senedir burda yaşamış olmanın da etkisi olabilir. Ben şurda şu fiyata yaptırdım diye görselle mesaj kutuma gelseniz ne güzel olur.

19 ocak 12:14 19 ocak 12:15

112. Evet geçiyorum ben de geçicem karar aldım. Bıktım bu diplerden. Sarı saç kullanmak çok zor ya. Dipsiz kuyu gibi. Her ay kuafor. Bitmedi parası yıpranması. Ombre yaptırırım hiç değilse şu diplerimle uğraşmam valla yetti canıma. Zaten değişikliği de ihtiyacım var.

19 ocak 02:48


111. Bir ay kadar önce sarı ombreli saçlarımın üstüne lorealin coloristasıyla ombre yaptım turkuaz renkle ki turkuaz olmadı jungle yeşili oldu ilk iki hafta da geçecek zannediyorum bir ayı geçti ki benim salaklığım sarının üstüne yaptığım için tabiki de tutar kylie jennerın yan sanayisi gibi dolanıyorum bir de aktı hafif maydonozumsu oldum. Tamamen geçsin tek renk yapacağım 4 yıldır ombreli gezmekten yıldım.

7 temmuz 2017 21:30

110. sarı saçlarımda pembe ombre var. henüz hiç bir olumsuz yorum almadım. kullanımında da bir sıkıntı yok. ayrı bir hava kattığını düşünüyorum.

7 temmuz 2017 11:48

109. Şu aralar Önce kızıla, sonra üzerini kapatıp diplerle eşitlemek amacıyla koyu kahveye boyadığım saçlarıma tekrardan yaptırabilir miyim acaba diye düşündüğümdür.(gizlinot: kızıl hem hemen akıp renk değiştiren hem de kolay kolay yok olmayan bir ton diyorlar, ki ben de farkettim saçımda hala duran bariz kızılları görünce)

Ben de o bahsedilen küllü kahveye ombre saçı yaptırmıştım zamanında ve beğenmiştim de. Saçımı koyu kullanma fikri niye tam da yaz döneminde geldi ki sanki? Etraf saçlarını açtıranlarla dolunca haliyle heves ettim yeniden ombreye.

Yalnız ben bunun sarı ışıltı katılmış olanını seviyorum. Öyle saçın ortasından itibaren açılan saçlardan ziyade dibe yakın yerlerde de sarılar olacak şekilde. Yani aslında bir nevi röfle oluyor bence ammaa öyle dememeliyim tabii zira ıyykk hangi devirdeyiz di mi, ne avam şey öyle röfle falan. Işıltı o, ombre hair yani.(gizlinot: swh)

şaka bir yana, röfle, balyaj, ışıltı, ombre...bu uygulamaların hepsinin üç aşağı aynı şey olduğunu düşünüyorum şahsen. Asıl olay, yapan kuaförün ne yaptığını bilmesinde, yeni, daha az yıpratan ürünler ve hünerli ellerde bence. Yoksa Sarıya boyatacağım derken saçı turuncu yapanlar mı dersiniz, gerçekten eski usül siyah saça cırt sarıyla eşit röfle atan mı...var yani. Allah korusun. :))

7 temmuz 2017 04:27