sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (113)
  • medya (1)

113. şampuan için "kokusuna bakmadan almam" tarzında bir entry gördükten sonra bir kez daha şükür ettim online alışverişin varlığına. o kapağı kaldırdığınız an ürünün kullanım ömrünü başlatmış oluyorsunuz. şampuanın ve birçok ürünün testerı yok drugstorelarda. açılmış, kurcalanmış, hatta kullanılmış, tekrar bantlanmış ürünleri düşündükçe soldan soldan geliyorlar. online alışveriş, birkaç istisnai durumu saymazsak birçok durumda kazanıyor, hijyenik açıdan da avantajlı.

21 ekim 11:05 21 ekim 11:06

112. modern insanın(gizlinot: 21. yüzyıl insanı) alışveriş biçimi.

4 yıl önce paypal ile online alışverişe başladım. 4 yıldır da sürekli online alışverişi kullanıyorum. güvenlik için belli kriterleri olan(gizlinot: 3d secure gibi) siteleri gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

beni online alışveriş konusunda rahatsız eden tek şey kargo ücreti uygulaması. şimdi ben online alıyorsam seni mağaza giderleri, mağaza çalışanları için ayrılan ücret gibi bir sürü şeyden kurtarıp neden üstüne para ödüyorum. illa ki bunu bize ödeteceksen neden ücretsiz kargo limitini tüm mağazayı almamıza eş değer bir ücret yapıyorsun?

22 nisan 14:23

111. kasa sırasında beklemekten nefret eden biri olarak, yaklaşık 1-2 senedir çoğu alışverişimi internet üzerinde gerçekleştiriyorum. şu zamana kadar hicbir problem yasamadım.

bazı sevdiğim markaların ücretsiz kargo icin 150-200 tl'lik alısveris istemesi ve kargo fiyatlarının 8 tl civarı olması beni üzse de, kasa sırası beklemekle, o mağazalardaki kalabalıklarla kargo parası vermeyi karşılaştırdığımda her türlü online alısveris candır diyorum.

22 nisan 14:14


110. Haftada 5 buçuk gün çalışan biri olarak iyiki var diyebilirim. Zira o bana kalan bir buçuk günü de avm avm dolaşıp tercihlerime ve keseme uygun ürün arayarak geçirmek istemiyorum. Kozmetik, dermokozmetik, giyim, market hepsi benim için bi tık uzağımda, tabii doğru siteyi bulmak için öncesinden bi hummalı çalışma yapıyorum ama o kadar da olacak tabiii :)

22 nisan 13:50

109. Artık tamamen tercih ettigim alışveriş modeli. Daha hesaplı ve kolay geliyor. Vücuduma neyin iyi olacağını öğrendim. Zaten aksilik çıktığı zaman iade edebiliyorum sorun olmuyor. Çoğu alışverişi online yapıyorum. Market,giysi,kozmetik,

22 nisan 11:51

108. Ilk başta tereddüt ile başlamıştım, show tv' ye çıkarım korkusu sarmıştı annem baya içime işlemişti "aman dolandırılmayalım" diye. Buna rağmen başladık ve 2 seneye yakın tecrübemiz oldu. Bazen kıyafet mağazalarında görüp sonra app üzerinden satın aldığım bile oluyor yalan değil (parça çok aklımda kalıyor ama mağazaya tekrar gitmeye üşeniyorum/ ya beden kalmamışsa korkusu da var) ama bazen sadece resimlere dayanarak aldığımda kumaşın aslında istediğim gibi olmadığını fark ediyorum işte o zaman da iade etmekten çekinmiyorum. Çoğunlukla english home, h&m, mango ve d&r siparişi veriyorum (Gerçi yeni sezona kadar h&m' den birşey almam zira bu sezon yerlerde sürünüyorlar). Bazen yaşadığımız kargo sorunları haricinde ve kumaş beklentileri dışında hiçbir sorun yaşamadım hepsini sorunsuz elime aldım.

22 nisan 11:47

107. İhtiyaç dahilinde yapıldığında daha az zaman, enerji ve para harcadığınız alışveriş şekli.

22 nisan 11:19


106. Sanıyorum ki 7-8 yıldır falan severek yaptığım eylem. Avm'lerde çoğu zaman aradığımı bulamadığımı farkedince bu yöntemi keşfettim ve ilk zamanlar kargo bedava olduğu için beğendiğim şeyleri belli bir limite ulaşmadan da alabiliyordum. Ki hala iade durumunda kargo bedeli yine karşı tarafa ait oluyor.(gizlinot: Ödediğiniz parayı kesinti olmadan iade ediyorlar) Ama asıl önemli olan deneme/yanılma yöntemiyle vücudumu daha iyi tanıdım ve artık neyin bana yakışıp hangi modellerden uzak durmam gerektiğini çok iyi biliyorum, bu yüzden alışveriş yapmak zor olmuyor. (gizlinot: Tek sıkıntı kumaş kalitesi olabiliyor)

22 nisan 11:00 22 nisan 11:01

105. Kıyafette beni rahatsız eden şey modellerin gerçekçilikten uzak oluşu. Mesela ben 1.56 - 1.57 civarıyım yani kısayım ve ne zaman bir şey beğensem modelin (gizlinot: Model bilgilerine bakınca)1.78 civarı olduğunu görüyorum. E haliyle modelde harika duran elbise bende öyle durmuyor. Gidip denemem gerekiyor, zaten gidip deneyeceksem neden online alayım ki?

Hadi boyu geçtim, neden modeller tahta gibi? Kıvrımlı biri giydiğinde tabii ki ordaki gibi olmuyor ve hayal kırıklığına uğruyor, bu bana olmuyor öyle aman aman kıvrımlı değilim ama arladaşlarım bunu yaşıyor. Uzun olsa da, kısa olsa da.

Son olarak da 36'dan büyük bedenler de bu sıkıntıyı çekiyor. 42 beden civarlarında bir kadın kendini 34 - 36 beden bir kadın üzerinden ölçütlendiremiyor.

Anlıyorum, elbiseyi güzel göstermeleri gerek ama en azından ilk fotoğrafa bahsettiğim modelleri koyup 2. 3. Fotoğraflara bir ortalama boydaki(gizlinot: Böylece anlamamız kolaylaşır illa 1.55 koymak zorunda değiller) -1.65 gibi-, bir de 36 beden olmayan manken fotoğrafı koysalar daha kolay olur internetten almak.

22 nisan 09:37 12 mayıs 14:44

104. Çalışan kadınların "zaman" dostu olduğu kadar cüzdan faresi olan ve dijitalleşen dünyanın bir parçasıdır.

Çok fazla onlinedan almasam da genelde modelleri mankenlerin üzerinde görmek için bakıyorum. Beğendiklerimi de mağazalarında bulup denemeye çalışıyorum. Sanki ben çoğu kişinin yaptığının tam tersini yapıyorum ama olsun. Asıl değinmek istediğim nokta şu; yahu kardeşim bu onlinedaki mankenleri neden öyle oklava yutmuş ama sindirememiş gibi, yahu neden açlıktan midesi sırtına yapışmışta midesini tutmak için eğilirken anı yakalaşmışsınız gibi veyahut neden spastik özürlü gibi durdurup çekiyorsunuz? bakıyorum elbise çok hoş, mankende göreyim diyorum tam bir facia. Sinirlerim bozuluyor, bir duruş ancak bu kadar elbiseyi rezil edebilir. Bir de (bunu özellikle h&m yapıyor) güya elbiseyi mankende çekiyorlar fikir sahibi olalım diye, ama bir tane yandan saçma sapan duruşlu bir poz var başka da bir şey yok. elbisenin rezil görünüşüne mi yanayım yoksa elbisenin albenisi olan detaylarını göremediğime mi? medyaya da görsel eklemeye çalışacağım.

(link: http://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0504196002.html duruş?)

(link: http://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0509072002.html bu nasıl bir kombin zevki?)

(link: http://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0220094008.html boynun kırılacak)

ilgili medya:
1
19 mart 15:23 19 mart 15:25