sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (304)
  • medya (20)

304. Yahu bu kız Amerika'da okuyucam artık new yorktayim diye neden çıldırıyor. Vize çıkıyor, mutluluktan delirmiş hareketler yapıyor, orda eve yerleşiyor heyecandan ellerim titriyor diyor. Sen zaten kaç aydır new yorkta yaşıyorsun. Uçağa binmektir, otel ya da kendi evinde kalmak valizler, vizeler senin için rutin ve gayet normal. Hadi aynı şeyi hayatında şehir dışına bile çıkamamış, uçağa bile binmemis ben yaparım anlarım da bu işlerde kaşarlaşmış birinin yapmasını anlayamıyorum. Resmen kameralara oynuyor...

14 mart 15:48 14 mart 15:48

303. Polina'nin videolarına youtube'da ne zaman denk gelsem bir clickbait olayı oluyor. Yazdığı şeyle içerik alakasız çıkıyor. Bende önerilenlerde onu görünce tıklayamaya başladım. Çünkü dikkat çekmek için öyle yazılıyor belli. Fiziğini beğeniyorum ama iğneleyici bir tavrı var konuşurken. Bu benim youtuberlarda hoşuma gitmiyor bu kızımıza da yakışmıyor.

14 mart 00:02

302. sanırım toefl’ı yds’den hallice, niteliksiz bir sınav zanneden izleyicilerin, toefl puanı üzerinden kendisiyle alay etmeye çalıştığı youtuber; oysa türkiye’de devlet okullarından mezun olup yine niteliksiz bir hazırlık programında biraz ingilizce “öğrenmiş” ve nyc’de yaşamaya aslında henüz başlamış olan birisi. ben ne özel üniversite öğrencileri gördüm, dört senelik ingilizce program bitirip tez filan yazıp toefldan 70 alamayan. hayatımda toefl’a sadece bir kere girdim ve ihtiyacım olan puanı alabildim ancak yine de bilmeyenler için biraz değineyim, türkiye’deki eğitim sisteminde ortalama devlet liselerinden mezun ve yine devlet üniversitelerinde saçma sapan bir “hazırlık” bitirmiş birinin 73 almasının bir başarı sayılabileceği türden bir sınav. polina da ingilizcesi -yeterince- iyi olduğuna göre bir şekilde gerekli puanı almış ve okuluna başlayabilmiş. zaten bu kadın bilingual bildiğiniz üzere. eğer biraz bilingualism üzerine araştıma yaparsanız zaten ilerki dönemlerde de yabancı dil öğrenme kabiliyetlerinin senden benden/düz adamlardan daha yüksek olduğunu görebilirsiniz. söz konusu kendi girdiği sınavlar olsa aldığı düşük puanların ardından “x saatlik sınav sizin tüm birikiminizi başarınızı ölçemez tamam maa” diye ağlayacak insanlar şurada görünürlüğü fazla olan biri söz konusu olduğunda nefret kusuyor. size söyleyeyim, bir ülkeye senede iki kere tatile gidip, birkaç hafta kalıp, sadece eşiniz dostunuzla muhattap olup, arada bir hedef dilde kahve sipariş ederek ya da sokakta tanışılan elemanla laflayarak toefl’dan 100 alacak seviyede öğrenilmiyor. söz ettiğim şartlar geçerliyken o ülkede isterse senelerce kalınsın, dil öğrenme imkanı oluşmaz. uzun uzun metinler okumaya, hedef dilde uzun konuşmalar dinlemeye, hedef dilde akademik içeriklere çeşitli yollarla maruz kalmaya ve yine hedef dilde yazılı/sözlü akademik sayılabilecek içerikler de üretmeye ihtiyaç var, hem de en az birkaç sene boyunca bu böyle. bence nefret kusmak isteyenler bu kızın okulunu bitirmesini beklesin. Bu arada native speaker hocalarla zaten kendisi her gün istemediği kadar muhattap oluyordur, imkanı olmayanlar için cambly reklamı yapması çok normal :’)

1 mart 22:42

301. Cambly reklamı yaptığını gördüğümde gülmedim desem yalan olur. Bizden çok senin ihtiyacın var polinacım malum en son 73 almıştın toefl dan ve nyc de yaşıyorsun güya.

Edit : komik bir polina duyarı gelmiş ağlayarak okudum ahjks

28 şubat 20:10 2 mart 12:57

300. Vallahi delirdi iyice,tamam kız inandık okuduğuna boş duvar çekip,konum yazma artık,sanırsın ıvy league bir üniversitede okuyor.

4 şubat 18:45

299. Üst dudağında dolgu benzeri bir değişim olduğu aşikar son yüklediği video ve fotolarında.

31 ocak 11:43

298. eda demir ile girdiği polemikte eda demir'in attığı storylerdeki yazıları okurken zevkten dört köşe olmuştum.polina'ya söylemek istediklerimi söylemiş resmen.en vizyonsuz ve en misyonsuz youtuber'lardan kendisi.tamam her youtuber'ın sürekli olarak takipçilerine bir şeyler ''öğretme'' misyonu olmak zorunda değil.örneğin sude alkış'ın çoğu videosu vlog kategorisinde yani izlediğimde bir aydınlanma yaşamıyorum,yeni şeyler öğrenmiyorum ama en azından yüzümde bir gülümseme oluyor,eğleniyorum,sıkılmıyorum,gülüyorum vs. fakat polina'nın videolarında insanı 1 dakikadan fazla videoda tutamayacak bir sıkıcılık ve tutukluk var.yaşadığı hayat aslında ''içerik üretmeye'' uygun ama kendisinde çözemediğim bir iticilik,antipatiklik ve videolarında her ne kadar ''cool'' bir görünüm yaratmaya çalışsa da vasatlık var.

19 ocak 14:55

297. polina seni sevip sevmediğimden emin değilim.bir seneyi aşkın süredir instagram üç-dört aydır yalnızca ara ara youtube kullanıyorum. pol ytü de okurken, yani o dönemlerde izlemeyi seviyordum ancak zaman geçtikçe sıradanlaştı, kendini tekrar eder oldu.farklı bir içerik yok vlogları nyc aynı binalar, aynı müzikler, aynı döngüde ilerliyor. karakterine kişiliğine lafım yok ama kendini olduğundan daha vizyon sahibi göstermek istediği videolarıda bariz belliydi.ne vasfı var çözebilmiş değilim sanırım tek sıfatı annesinin rus olması. (gizlinot: ciddi bi vasıf)

19 ocak 14:10

296. nemlendirici sürerken neden dudagını ısırıyor acaba..? keşfetime düşüyor sürekli, storylerini izliyorum nemlendirici sürerken dudak ısırıyor bu ikinci denk gelişim enteresan ahshdhhs

19 ocak 12:21

295. kesfette instagrami denk gelince girdim de eskiden takip ederdim şimdi epeydir etmiyorum, polina sıkılmadın mı aynı fotoğraflari çekinmekten yaaa iki sene önce de aynı pozlar ayni habersiz duruşlar.tamam seversin fotoğraf cekinmeyi ama pozlarin hep aynı.ya ağzın açık uzaklara bakarken ya bacak boyunu 37364 m yapmaya calisirken, sanki fotograf cekinmek icin yasiyorsun, ben senin arkadasin olsam tahammül edemezdim gerçekten

15 ocak 19:24