yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (369)
    • medya (41)

    369. son storysinde kestiğim eşofman bu diye link veriyor halbuki yalnızca birkaç story önce böyle diz boyu bi şey aldım kesicem diyordu ahh be keşke insanları bu kadar salak yerine koymasan 

    dün 23:04

    368. Ya senin yaşadığın pozitif ayrımcılıkla o insanların yaşadığı bir mi şimdi. Kafayı mı yedi bu insanlar yoksa gerçekten bu kadar şuursuzlar mı. Ne alaka ya ne alaka. Konuyla yakından uzaktan alakası yok illa kendine bağlayacak. Bu kadar bencil olmayın. bu hayatta her şeyin örneğini yaşamak zorunda değilsiniz ve her şey de sizinle alakalı değil.

    dün 20:13

    367. blogger, vlogger ve influencer tayfa hakkında asla yorum yapmama kararım var ve devam edeceğim. zaten bu girdiyi de kişinin misyonu hakkında olmayacak.

    yapılan ırkçılık ve vahşete karşı insanların duruşlarını eleştirme maksatlı bu başlık altından yazıyorum.

    polina ve gibilerin sosyal medya kullanıcıları tarafından dışlanmaları gerektiğine inanıyorum. yaptıkları bu tarz duyarsız açıklamalardan ötürü habitatları ve kazanç sağladıkları mecradan dışlanmalılar. bu güç inanın ki kitleler olarak bizim elimizde..

    çünkü sırf renginden dolayı öldürülen bir insan üzerinden narsisist ve mantığa uymayan açıklamalar yapmış. sırf ten rengi biraz daha koyu diye yaşam hakkı elinden alınan bir insan ve yine sırf renginden dolayı böyle şımarık açıklamalar yapabilen bir insan var. bu bile başlı başına tablonun vehametini gösteriyor. üzüldüm onun adına. bilinçli insanlar tarafından takip edilmemeli ve azalarak yok olmalı.

    dün 16:37 dün 16:38


    366. Bu arada Ben de türkiye ermenisiyim mesela (malatyalıyım lol). Türkiye'de ermeniler'den mi daha çok nefret edilir ruslar'dan mı sorusunun cevabını herkes biliyor. Kaldı ki kendisi rus nüfusunun fazla olduğu bir yerde yaşıyor. Ben bile ankara'da (ki ankara'da fazla ermeni yok, cidden yok benim ailemin tanıdığı 2 tane aile vardı bizden başka) hiç sıkıntı yaşamadım ermeni oluşumdan ötürü (soyadımdan baya belli benimde) onun yaşadığını da düşünmüyorum ki üstte yazdığım girdide de belirttim, kendisi gayet türk'e benziyor açıkçası. Gayet kumral türk ya. Kaldı ki sarışın-mavi gözlü olup polina'dan daha çok yabancıya benzeyen tanıdığım var. Kendisi yolda yürürken gördüğümüz herhangi bir kumral kadına benziyor. Siz geçin saçı, gözü, ten rengini Slavların yüz şekli (anladınız siz onu) kendisine uğramamış bile. Bu olaydan bile kendine pay çıkarmazsın.

    dün 16:01 dün 19:25

    365. yabancı uyruğuyla üniversite sınavında yan gelip yatarak vasat puanıyla güç bela yıldız tekniğe yerleşip sonra okulu bırakmasına rağmen biosundan uzun süre ytü yazısını silmeyen polinacığımız, yabancı uyruğundan dolayı sorun mu yaşamış hahahahaha iyi ekmeğini yedin annem rus diye çektiği videoları bilirim, yanından geçsem ay ne güzel kızdı diye dönüp bakmam gayet de türk gibi duruyor. sarı saçlı olan o kadar çok arkadaşım var ki, kendine özgü sanmış. cidden hadi gidip instagram profilini kas ya. duygu da bu da, yaşadıkları şeyleri dramatize etmeyi öyle seviyor ki sanırsın dünyada bi bunların başına kötü şey geliyor. hayır maksimum çocukken biri adıyla dalga geçmiştir ama travma yaratmış dsfdgh benim ve bir çoğumuzun çocukluk travmalarını, zorbalıklarını yaşamış olsa hastaneye yatardı galiba. prensesler gibi büyüyüp bedavadan yabancı kontenjanından üniversiteye giren, sonra onu okumayı bile kaldıramayan, zora gelemeyen polinacığımız amerikaya sevgilisinin yanına yerleşti. pardon türkiye standartlarında kaçımız bunu yapabilir veya ailesine kabul ettirebilir? düşünsene okumamışsın, doğru düzgün mesleğin de yok baba ben amerikaya erkek arkadaşımın yanına yerşicem diyorsun.. gayet anlayışlı, seni el bebek gül bebek büyütüp özgür kılan bir ailen var. daha neden yaşadığın tüm pozitif ayrımcılıkları travma şeklinde anlatırsın ki? bugün o imkanlara sahip olmak için bile yanıp tutuşan kaç kadın vardır. bıktım dramalarından, abuk subuk isimlerdeki hastalıklarından, kaprislerinden. hani herkesin derdi kendinedir ama bunların dertleri absürt derecede komik, sadece komik

    dün 15:48

    364. babasının soyadı olan gündüzoğlu yerine türklerdeki yabancı sempatisine oynamak için annesinin soyadını kullanan wannabe influencer. başka bir özelliği yok zaten.

    dün 15:09

    363. Zaten önceki girdilerde de doğup büyüdüğü ve 'yabancı' milletlerden birçok kişinin yaşadığı yer olan Antalya'da ayrımcılığa maruz kalmasının ne kadar düşük bir ihtimal olduğunu herkes vurgulamış.

    Madem kendini çok Türk hissetmek istiyordun ve adın/soyadın değişik olduğu için dışlandığını düşüyordun o zaman annen bile babanın soyadını alırken sen sırf Türkiye'de yabancı olmanın ekmeğini yemek adına annenin evlenmeden önceki soyadını neden almıştın acaba? (bkz: bu ne perhiz bu ne lahana turşusu)

    ayrıca, meşhur dedikodu sorusunda antalya'dan birkaç kisinin yazdığı polina'nın dershanede kendini "bu arada benim annem russsss" diye tanıştırmasını hatırlayanlara selam olsun :d.

    Polina'cım olmuyor olduramıyorsun, böyle yoğun ve arka planı geçmişe dayanan köklü olayları/temaları vs. açıklayamıyorsun sınırlı bilgi dağarcığınla. sen instagram hesabında renk ve konsept uyumu kasmaya devam et canısı nolur, çünkü kulvarının dışına çıkınca kendini gerçekten zor duruma sokuyorsun.

    dün 15:09 dün 18:33


    362. Pol , okuduğun okulda zaten ağırlıklı olarak melez çocukların okuduğunu niye söylemiyorsun ? Zaten özel bir okulda okurken ırkçlık mı yaşadın ? Yoksa tam zıttına yaşadığın pozitif üstünlüğü mü unuttun ? Seni tanımayan insanları kandırabilirsin ama geldiğin yeri unutacak kadar şaşalı bir hayatın yok.Böyle basit yalanlara da gerek yok

    dün 14:50

    361. Polina sana kötü bir haberim var :d gayet de türk gibi görünüyorsun:(

    dün 13:04

    360. Sevgili polina bir antalyalı olarak bu yalancı 'ırkçılığı'bana yediremezsin üzgünüm ama küçük yaş kitleni belki kandırabilirsin.

    Yahu antalyanın azımsanmayacak bir rus nüfusu var.Benim rus,kırgız,kazak bir sürü arkadaşım var hiçbiri de ırkçılığa uğradık demiyor.allah aşkına ilkokulda hangimiz sarışın bir kızı dışladık swh. Bir de türke benzemiyorum diyor.üzgünüm polina ama türk sarışınlar bile senden daha fazla rus ırkına benziyor.

    dün 13:00