sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (11)
  • medya (0)

11. ped, diş macunu, sabun vs gibi ürünler almaktan bir farkı yok aslında kimsenin utanmaması lazım.

prezervatifi erkeğin almasına alışıldığı için ne zaman gidip satın alsam, kasiyer geriliyor, anlamsız hızlı hareket ediyor ve elleri birbirine dolanıyor. hatta bir keresinde kasiyer heyecan yapıp prezervatif kutusunu yere düşürdü (??). ben de kasiyerlerin anlamsız gerginliğini izleyerek eğleniyorum. utanmayı geçtim, aslında eğlenceli olay.

10 şubat 17:11

10. Doğum kontrol testi alırken utanmaktan yeğdir. 

9 şubat 22:34

9. vallahi 3 yıldır aktif cinsel hayatım var her defasında utanıyorum :) doğal ihtiyaç tabi ki utanılması gereken bir şey değil ama yine de istemdışı kızarıyorum. genellikle hep sevgilime aldırıyorum zaten, ya da birlikte gittiğimizde ben uzakta başka şeylere bakarken o alıyor kasada da ben direk poşetlemeye başlıyorum . saçma ama böyle olabiliyor :)

9 şubat 15:37

8. bir dönem orkid alırken çekinmekle eş değer durum.İnsanın doğasında olan durumlarda rahat olmak ve bilinçli davranmak gerekiyor

9 şubat 13:16

7. Evlilik dışı ilişki için konuşuyorum;

Hani utanmamak gerekiyor da, ülkemizin bilinç yapısı bunu normal karşılayamayacağını düşündüğü için utanıyor.Tamam sonuçta kafa algısı değişmedikçe bu utanmada geçmeyecek. Ama bide şunu düşünmek lazım, toplum baskısından korunmayıp hamile kalınırsa o toplum baskısı seni ne yapar? Utanma oranlarını hesaplayın anacım. Yaşasın tam bağımsız ultra ince Durex!

Bu bir moral,teşvik entrysidir.Çok ciddiye alınacak bişey yok bayanlar.

9 şubat 09:10

6. ben de utanıyorum ama bu benim suçum değil. ne zaman alsam kasiyer suratıma bakıp ''oooo akşama fırında mercimek var demek'' tarzı gülümsüyor. belki de ben öyle hissediyorum bilmiyorum. ama o psikolojik baskı oluyor maalesef.

9 şubat 01:44

5. hiç utanmıyorum şahsen hatta bazen erkek arkadaşım çekinirse onun yerine ben alıyorum. ne olacak ki bir noktada ihtiyaç sonuçta.

9 şubat 00:02

4. Eczane veya marketten kasiyerin cinsiyetine bakmadan alıyorum gerektiği zamanlarda. He ben evliyim ama evlenmeden önce de gerekli olduğu zaman alırdım yani. Herkesin bir anı bir anını tutmuyor. Eşim bana gidip marketten kadın pedi alabiliyor ben de bunu çekinmeden yapabilmeliyim. Hatta bazen bebeğim gece uyutmadığı zamanlarda değerini baya bir anlıyorum(gizlinot: keşke kullansa mıydık?)(gizlinot: Swh).

Korunmaktan utanmayın süslülerim, korunmamaktan utanın. Hastalığı var hamileliği var. Hayır sevişmeye utanmayan insan korunmaya neden utansın ki. Bunda utanılacak ne var?

8 şubat 23:37 8 şubat 23:43

3. Ücra bir marketten ben de almaya çekiniyorum ama gratisten gayet rahat alıyorum. Bence cüzdanınızda bir ya da iki tane bulunmalı. Hem beklenmedik şekilde gelişen durumlar için iyi oluyor. Mesela o sırada erkeğin yanında bulunmuyorsa bunu önemsemeyerek ya bi şey olmsz diye ilişkiye girmek isteyebilir. Aktif cinsel hayatı olan kadınlar yanlarında taşımalı ve bunu sadece erkeğin görevi olarak düşünmemeli.

31 mayıs 2016 00:35

2. Gratis veya watsons'dan alınabilir genellikle kasiyerler kız oluyor.Benim bu yönde bir ilişkim olmadı ancak olursa tabii ki de almak zorundayım.Utanmak ya da ayıplanmak hamile kalıp -hatta- zorla evlendirilmekten iyidir değil mi? Cinsel hayatınız,partneriniz dışında kimseyi alakadar etmez.Garip garip bakış atanlar olursa 'bir sorun mu var beyefendi/hanımefendi?' şeklinde aksi bir tavırla bakışları yok edebilirsiniz.

26 eylül 2015 22:20