girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (28)
  • medya (0)

28. Hamile falan kalsanız yine iyi, bunun cinsel hastalık boyutunu hiç mi düşünmüyorsunuz kuzum? Hadi siz tek eşlisiniz diyelim, partneriniz de tek eşli mi? Tek eşli miydi hep? Seks işçisiyle korunmadan beraber olan adam var yahu.

Siz bakmayın o erkeklere, onlar akıllarını sabah kahvaltıda ekmeğe katık edip yiyorlar zaten.

Korunun, korundurun. Hiç kimse 2 dklık zevke değmez.

5 mart 16:54

27. hala bir sürü erkek yanında taşımayıp geri çekilme yöntemi kullanıyor. bu benim de başıma geldi, arkadaşlarımın da. hatta korunmasız sevişmek istemediğinizi söylediğinizde dayılanıp "bir şey olmaz, geri çekilirim", "ilk kez sevişmiyorum biriyle, ne zaman geri çekileceğimi bilirim" tarzı cevap veren erkekler oluyor ki at onları çıplak sokağa. bak sinirlendim yine.

diyeceğim o ki kızlar siz yanınızda taşıyın. yanınızda taşıdığınız için size her gün başkasıyla sevişen kadın muamelesi yapandan uzak durun. korunmasız ilişkiye girmek isteyen erkekten de kaçın. kazayla hamile kalmaktansa, ertesi gün haplarıyla sonrasında kendinize hormon basmaktansa yanınıza taşıdığınız prezervatife dua edersiniz.

siz değerlisiniz, sizin duygularınız, bedeniniz değerli. prezervatif kullanın, kullandırın. o an sizde veya partnerinizde yoksa bir gün daha bekleyiverin. emin olun cinsel ilişkiden sonra içiniz rahat uyumak için değer.

5 mart 00:57

26. Prezervatif ya da diğer adı kondom, cinsel ilişki öncesinde kullanılan, hamilelikten korunmayı sağlayan bir doğum kontrol yöntemidir.

Prezervatif doğru kullanıldığında %97 oranında koruma sağlıyor. bunun dışında aids gibi cinsel hastalıklardan da koruma özelliği vardır.

5 mart 00:15


25. olsaydi rte olmazdi.

22 şubat 2017 19:44

24. Prezervatif sana laflar hazırladım! Sürekli sevgilim alırdı bu sefer ben alayım dedim yahu bu ne pahalı şeymiş.

Daha ekonomik olması gereken bir ürün bence. Özellikle doğum kontrol hapından daha pahalı olması dikkatimi çekti hayır korunucaz diye illa hap işlerine mi girişmemiz lazım. Sonra millet niye patır patır ürüyor, acaba hamile miyim telaşı yaşıyor ya da cinsel temas yüzünden hastalık kapıyor. Tamam bir ekmek su değil ama baya gerekli bir şey. Sağlık ocaklarında bir ara bedava veriliyordu diye hatırlıyorum onu da göremiyorum artık.

Öğrenci bünyemde ters etki yaptı fiyatı. İndirimli hali nasıl 25 tl olabilir yav 10 tane ürün var içinde. Neyse haklı isyanım bu kadar artık kozmetik indirimi gibi prezervatif indirimi kollayacağım.

22 şubat 2017 17:24

23. 25 yaşına kadar kimseyle sevişmediği halde "her an aniden biriyle sevişebilirmiş de o kadar ani olurmuş ki prezervatif bulamazmış" edasıyla türk erkeklerinin (gizlinot: bilhassa mühendislik fakültesi ) cüzdan köşelerinin vazgeçilmezi. Hayır bir de çevredeki erkekler görsün istiyorlar 7 senedir orada duran üzerindeki yazıları silinen rengi solan skt geçen şeyin. Normalde çakmayız mesela kimseyle bir şey yaşamadığınızı ama onu görünce anlarız. Yapmayın gözünüzü seveyim.

12 haziran 2016 12:49 5 temmuz 2016 02:28

22. şişirildiğinde inanılmaz boyutlara ulaşıyor. sürpriz doğum günlerinde balon alternatifi olarak kullanılmaya uygun.

12 haziran 2016 09:09


21. Şu an düzenli ve tek eşli bir cinsel hayatım olduğu için doğum kontrol hapı kullanıyorum. Fakat sevgilim olmadığı dönemde her zaman yanımda bir tane taşırdım. Her gün birileriyle seviştiğimden falan değil, ihtiyacım olur da bulamazsam diye. Sonradan pişman olmaktansa tedbirli olmak daha iyidir.

Ama gördüğüm kadarıyla kadınlar bu konuda hala utangaç. Sırf yanınızda prezervatif taşıyorsunuz diye hakkınızda kötü düşünecek birileri varsa, bırakın düşünsünler. Söz konusu olan şey sizin güvenliğiniz, mutluluğunuz ve en önemlisi sağlığınız.

26 ağustos 2015 22:24

20. durex olanını tavsiye ettiğim korunma yöntemi aracı. mixed olanı çok ilginçti, içlerinde en beğendiğim o.

bir de ben online alıyorum, hepsiburada neredeyse sürekli indirim yapıyor ve faturaya ürün ismi, markası vs yazmıyorlar. hatta şöyle bir rutinim var, eğer kargo ödememe sınırını geçtiysem, bulaşık makinası deterjan tableti ve prezervatifi mutlaka sepete eklerim :D. ikisi de çabuk tükenen, sürekli indirimde olan ve stoklanabilecek şeyler :)

26 ağustos 2015 18:07

19. Cinsel yolla bulaşan hastalıklarda prezervatifin engelleyici etkisini yok sayan yazarlarımızın olduğunu göstermiş başlıktır (gizlinot: Normalde bu tarz girdiler yazmaz, kişiye mail atardım.)(gizlinot: Ancak bu önemli; bilinmiyorsa öğrenilmeli, herkes okumalı.).

Cinsel yolla bulaşan hastalıklar deyince aklımıza ilk gelen AİDS için cinsel temas sırasında prezervatif kullanımının koruyuculuğu; prezervatifin lateks olması, doğru ve devamlı kullanılması, yırtık veya delik olmaması kaydıyla ispatlanmıştır (link: http://dergipark.ulakbim.gov.tr/spcd/article/download/5000108106/5000100816 kaynak). Arkada testislerin gönül rahatlığıyla başıboş sallanması çok da önemli değildir. (link: http://www.suslusozluk.net/n/138666/ şu) girdimde de yazmıştım; hiv virüsü dentrik hücrelere saldırır; vajina içi, penis başı ve anüs gibi... (gizlinot: Sünnet de virüsün saldırdığı hücrelerin olduğu derinin bir kısmını yok ettiği için riski azaltıyor zaten.) Hiv için penisi testisle bir tutmak, elimiz kolumuzla bir tutmak gibidir. "Korunmuyorum çünkü zaten AİDS'li insanla tokalaşıyorum." demek gibidir.

"Seks partnerinizi iyi seçmek" çözüm değildir. Kavun-karpuz mu seçiyoruz, neresinden anlayacağız? Partneriniz bakir değilse, sizden önceki cinsel hayatında tek bir korunmasız cinsel ilişkisi bile varsa hastalık taşıma ihtimali vardır (gizlinot: Ki sizinle korunmasız cinsel ilişkiye girmekte beis görmeyen adamın bu konularda pek de hassas olmadığını anlamanız zor olmasa gerek.).

Test istemek de (kısa süreli ilişkilerde) çözüm değildir. Virüs vücuda girdikten sonra yaklaşık 3 ay pencere dönemindedir. Pencere dönemindeki kişinin test sonuçları temiz görünmekle beraber hastalığı diğer kişilere bulaştırma riski vardır. Kan bağışlarken son üç ayının cinsel ilişkilerini de soruyorlar ya, işte bu yüzden. "İçinde şüphe bırakan bir ilişkin varsa testte çıkmaz, kan verme!" diyorlar insanlara resmen...

Evlenirken de (gizlinot: adamla 3 aydan fazla süredir birlikte olduğunuzu varsayıyorum,) karşı taraftan tüm testleri isteyebilirsiniz (gizlinot: Ben isteyeceğimi düşünüyorum.), zaten devlet bu testlerin bir kısmıyla ilgileniyor... Sonra (aldatılmadığınız sürece) ömrünüzün sonuna kadar huzur içinde sevişebilirsiniz.

Prezervatif, sizi HİV'den, hepatitten korusa da tüm cinsel yolla bulaşan hastalıklardan tabii ki koruyamayacaktır. Buna en güzel örnek HPV virüsüdür. Hayatınızı zindan edebilecek, öldürmese de süründürecek bu virüs temas ile bulaşır; Başıboş sallanan testis, oral seks, aklınıza gelebilecek birçok şey burada devreye girer. Aynı şey herpes (uçuk) virüsü için de geçerli. Özellikle oral seksin hiç hafife alınmaması lazım, korunmasız oral seks size virüs bulaştırabilir, sizden partnerinize virüs bulaştırabilir, kişileri gırtlak kanseri bile yapabilir.

Bu virüsler vücuda bir kere girdikten sonra bir daha çıkmıyorlar, ömrünüzü çürütüyorlar. Az bilgi, çok boşvermişlikle hatalar yapmayın. Korunun, korunabildiğiniz kadar korunun. Gözünüzü seveyim azıcık da okuyun; sizin sağlığınız bu, sizin bedeniniz, sizin ömrünüz...

Yine az bilgi, çok boşvermişlikle, orada burada cinsel yolla bulaşan hastalıklardan korunma konusunda elimizdeki en etkili araç olan prezervatifi hafife alacak konuşmalar yapmayın. Zaten cinsel cahilliğin hat safhada olduğu bir ülkede yaşıyoruz, bu cahilliği umursamazlıkla desteklemeyin.

Bir de marketten prezervatif alırken utanan süslüler varmış... Bunun neresinden utanıyoruz, neden sporla çoğalıyormuş gibi davranmaya çalışıyoruz anlamıyorum. Arkadaşlar insanlar eşeyli ürüyor, insanlar sevişiyor. Hele bir de evlisiniz, bekar olsanız toplum baskısı diyeceğim...

işte böyle şeylerden utanmadığımız gün bitecek bu cinsel cahillik. Siz utanmadan alın ki, o kasa sırasında bekleyenlere örnek olun.

Bir yerden başlamak lazım.

26 ağustos 2015 17:31