sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (4)
    • medya (0)

    4. bu kadın videolarında ne anlatırsa anlatsın izleyebilirim çünkü yaptığı her şey (ev dekorasyonu olsun, editlemesi olsun) estetik anlayışıma çok uyuyor. ne zamandır izlememiştim ve bugün yine denk gelip stres attım. canım rachel, aussie aksanını sevdiğim(gizlinot: ve bazen altyazıyla bile anlayamadığım lol) <3

    13 mayıs 20:12

    3. narin narin calismayan, baya hardcore agirlik antrenmanlari yapan biri. zaten kendisi de pt oldu. dolayisiyla gunde 2500-3000 kalori de alsa kilo almiyor.

    becca highlighterlarindan haberdar olmami saglayan kisidir ayni zamanda ancak eskiden bembeyaz teniyle nasil moonstone kullaniyordu anlayamiyorum.

    21 ekim 2018 04:58

    2. biraz inceden takip ettiydim zamanında;

    gerçekten yaşam tarzı takdire şayan, kız kendini çok geliştirmiş, helal olsun.

    ama bi haftalık yemeklerini hazırladığı videosu vardı. abla camış gibi yiyor. abartmıyorum bi öğle yemeğinde iyi bi ihtimalle 700 kalori falan var. o kadar ağır antrenman da yapmıyor, narin narin çalışıyor. her ara öğün ortalama 300 kalori civarı eder nereden baksak. kız kafadan 2000 kaloriyi geçiyo her gün olum :'( nasıl obez olmuyor? ben bu kızın yarısı kadar yiyip 2 katı çalışıyorum?!

    sinirimi bozan teyzedir. bir süredir izlemiyorum zaten. pis.

    :'(

    16 mayıs 2016 16:59

    1. bir (link: https://www.youtube.com/channel/UCvIaf-RCk5mQiH8rI0rODlg/videos youtuber.)

    ben sağlıklı atıştırmalıklar vs. diye ararken rastladım ama başka türde videoları da var.

    22 aralık 2015 21:54