yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer

    içerik listesi

    henüz içerik eklenmemiş.

    4.0
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (28)
    • oylar (24)
    • medya (4)
    4

    28. öncelikle şunu söyleyeyim çene hizamdan 1-2 cm uzun yarısı yanmış bir saça sahibim. saçımın normal şekli dalgalı ama kulak hizamdan altı yandığı için oraya ne yaparsam yapayım şekil almıyor dümdüz kalıyor. bu yüzden şampuanın hacim verme veya dolgunlaştırma etkisinden bahsedemeyeceğim.

    şampuan çok fazla bitki özü içeriyor ama ben kokusunu sevemedim. hastane gibi kokuyor. güzel gibi ama aşırı ilaç varmış izlenimi veriyor ve kokusu çok yoğun. duştan çıktıktan sonra 3 saate yakın kokusu kalıyor.

    saça verdiği temizleme ve arınma etkisi güzel. uzama etkisi için de çok net konuşamam çünkü haftada 2 kez saç uzatmak için çeşitli bakımlar yapıyorum saçıma ve işe yaradığını görüyorum. bu şampuan da yaptığım bakımları destekliyor gibi yani uzatma etkisini gördüğümü söyleyebilirim.

    lakin şampuanın en kötü yanı gerçekten saçları çok kurutması. hele benimki saçlarınızın yarısı yanmışsa ya da yıpranmışsa bu şampuandan uzak durun derim. ben saçımı normalde bir ya da iki pompa aldığım saç bakım yağıyla tarardım şimdi 3-4 pompa sıkıp özellikle uçlara yediriyorum çünkü bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri saçlarım daha çok kurudu. ki yanan kısımların zaten belli bir şekli şemali yoktu kulaktan aldı dümdüz kuruyunca kabarık bir saçım vardı şimdi iyice tiftik tiftik oldu. ben de bu yüzden bakım yağını resmen saçlarıma boca ediyorum anca öyle canlı kalıyor. yani yıpranmış saçlara sahipseniz ve yağ kullanmaktan hoşlanmıyorsanız bu üründen uzak durun derim. ben denemek için aldım ama bi daha alacağımı sanmıyorum.

    dün 01:57

    5

    27. kuruttuğuna katılıyorum ama cidden çok güzel yapıyor saçı ya. at yelesi gibi oluyor hacimli, parlak ve elektriksiz. elimdeki bitti ilerde tekrar alıcam.

    22 kasım 03:54

    4

    26. Ben saçımı çok kuruttuğu için dayanamadım bıraktım ama üstteki yazara katılıyorum. Alnımda saçımın başladığı çizginin bir tarafı daha geriden başlıyordu, bayağı asimetrik duruyordu. Saç çizgimde minik minik saçlar çıktı ve uzadı sayılır. neredeyse eşitlenmiş görünüyor artık. Sanırım hazirandan beri dönüşümlü olarak kullandım.

    22 kasım 00:00


    4

    25. yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum ve gözlerim beni yanıltmıyorsa bugün saçıma fön çektikten sonra mini mini saçlar gördüm. bunun haricinde saç uzamamda kesinlikle bir fark var şu fani ömrümde ilk defa saçlarım bu kadar uzun görüyorum. doğrudan sonuçları kafamızda 2 dakika duran bir şeye bağlamak istemiyorum ama içeriği saçı güçsüzleştirip döken maddelerden farklı bu yüzden temel uzamaya imkan veriyor olabilir.(gizlinot: bilimsel yorumumu da yaptım.d)her neyse sanırım doğru şampuanı buldum.

    21 kasım 23:37

    1

    24. Saç tipim kuru. Bu şampuan saçlarımı daha da kuruttu, keçe gibi oldu saçlarım. Hatta evde saç kremim olmasaydı o saçları nasıl tarardım bilemiyorum. Sadece bir kere kullandım. Bu etkisinden sonra bir daha da saçlarıma sürmedim zaten.

    8 kasım 15:28

    5

    23. Görkem Karman sayesinde keşfettiğim ve hayatımın şampuanı olan ürün. Benim saçlarım ince telli, hacimsiz ve çabuk yağlanır bu şampuanı kullandığımdan beri yağlanma süresi uzadı daha hacimli ve inanılmaz parlak görünmeye başladı ama diğer süslülere katılıyorum tek kötü yanı saç uçlarını kurutuyor olması haftada bir yağ bakımı ve her duş sonrası elseve mucizevi yağ krem sürerek bu sorunu göz ardı edebiliyorum. Bu arada Gratis indirimden 27 tl gibi bi fiyata aldım.

    23 ekim 17:59 23 ekim 18:05

    2

    22. iki sise bitirdim. vaaddettigi hicbir konuda verim alamadim acikcasi. Ustelik saclarimi sertlesttirdigini dusunuyorum ve ekstra kepek problemine yol acmis olabilir. 

    25 eylül 12:35


    21. Cansız saçlarım için umutla ilk kez kullandığım şampuan. İlk kullanımda bile dolgunluğu gördüğümü söyleyebilirim ancak saç uçlarımı kuruttu. Sonrasında yağ ile bakım yapılırsa daha verimli olur. İçeriği de fena değil. Başlık konusunda sınıfta kaldı.

    13 ağustos 21:44

    4

    20. Ambalajın üzerinde yazdığı gibi saçı şampuanlıyken birkaç dakika bekletince gerçekten oldukça dolgun ve fazla gösteriyor ki benim saçlarım dümdüz ve incedir. Üst üste kullanınca saçı kurutuyor ama, ben başka şampuanlarla dönüşümlü kullanıyorum.

    13 ağustos 15:30

    5

    19. Bu revoxun birkaç yıl önce cokeshur bir şampuanı vardi, güya saç dökülmesine iyi gelen ve saçlarımı oluk oluk doken. ondan beridir pek almam revox sevmem de aslında ama bu şampuanı öven çok oldu ben de indirimdeyken denemek istedim. Şampuanda ilk izlenimim çok önemlidir çünkü ilk izlenimim neyse en son da aynı kalıyor, özellikle şampuan konusunda. Bu şampuanı sevdim. Saçıma hacim verdi mi bilmiyorum pek ama temiz hissi kokusunun hafifliği ve saçımı dokmemesi arti yönleri. Tek kötü yanı saçımı kuruttu ama o da banyo sonrası bakım yağıyla gideriliyor.

    7 ağustos 17:29