girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (1400)
  • medya (10)

1400. Taksitle aldığım çeyizin taksidinin bittiği ay sevgilimden ayrıldım. Az önce.

Bi değişik ruh halim yarım mutlu gibi nedense değişiklik var netlik kazandı birşeyler. Diğer yarım üzgün gibi ya düzelseydi nasıl olurdu diye. Aklım 2 ye bölünmüş durumda ya şuan depresif ruh halinde olduğu için böyleyse aslında başta tanıdığım gibiyse diğer taraf 1 senedir böyle bu adam gerçek yüzü böyle mantığını dinle diyor daa diiyor

dün 23:21

1399. aslında bu başlığa yazacağım aklıma gelmezdi. ancak. hoşuma giden şeyler oldu bugün. o yüzden buraya not düşmek istedim.

sevgili günlük, bugün sabah aklıma gelen iki arkadaşım da bana mesaj attı. biri öğlen biri az evvel idi. ayrıca yine sabahleyin bir şeyler canım çekti ve kendi kendime dedim ki bir ara annemi arayıp ondan isteyeyim ve sonra gün içinde annem aradı ve tam da istediğim şeyi getirmeyi teklif etti. sanırım bugün çok fazla kuyruklu yıldız geçiyor.

ayrıca mesajını beklediğim 3. bir kişi daha var. bu olması daha düşük ihtimal olan bir olay. ama aynı zamanda çok istediğim bir olay. o kişiden de mesaj gelirse vay anasını sayın seyirciler edit'i yapmaya geleceğim.

20 temmuz 22:39

1398. bugün de aklınca çaktırmadan siz bir erkekle konuşurken elini iki sn omzunuza koysa radarlarını size çevirip gözleriyle, mimikleriyle taciz eden amca&teyzeleri gördük çok şükür

19 temmuz 01:42


1397. 29 Haziran’da bu başlığa yazmışım. Onunla tanıştığım için ne kadar mutlu olduğumdan bahsetmişim. Hala öyleyim, iyi ki tanımışım onu ama çok şey değişti sözlük. Bakış açılarımız çok farklı, onu anladık. Konuştuk ve bana, kendisine bazı konularda çeki düzen vereceğini söyledi ama bu yaşta birine değiş demek de içime sinmiyor. Ben de değişemem, değişmek istemem. Ondan da bekleyemem. Üzülerek de olsa az önce bitirelim dedim. Orta yolu bulmak istedi, olmaz derken gerçekten canım yandı ama perşembenin gelişi çarşambadan belli derler. Yürümeyecekti zaten. Aylar, en iyi ihtimalle yıllar sonra yine yapacaktık bu konuşmayı. Yine de üzgünüm sözlük, kalbim kırık.

17 temmuz 01:18

1396. Günlük

Dün erkek arkadaşımın doğum günüydü. Evde kutladık, daha önce kendisine hiç sürpriz yapılmadığını, uzun zamandır da böyle pastadır, üflemedir şeklinde kutlamadığını söylemişti. Evi süsledim ve pasta yaptım ben de(gizlinot: Tadı güzel ama şekli çok kötü oldu sonradan maalesef swh) çok mutlu oldu. Yemek yaptık oturduk, birbirimize vakit ayırdık. Sonra da bir kahve içmeye çıktık.

Aslında doğum günü bugün, ve o bugün çalışıyor. Bana doğum günümde çalışıyorum ama olsun dün ne güzel kutladık dedi. O ksdar mutlu oldum ki. İnsan sevdiklerini mutlu ettikçe farklı bir huzur doluyormuş içi.

Bugün artık ders çalışmam lazım, umarım istediğim verimde çalışabilirim. Dönem içinde motivasyonum korkunçtu, geliştirmeye çalışıyorum.

Bir de tekrar düzenli olarak kitap okumaya başlama kararı aldım.

Güzel bir haftasonu oluyor sanırım.

14 temmuz 19:01

1395. bir buçuk yıllık işsizlikten sonra işe girdim.

işyerim çok uzakta. evime kadar servis yok ve ik uzmanı bana defalarca sordu bak emin misin evin çok uzakta diye. eminim dedim. aldığım maaş asgari ücretten azıcık fazla. sabah beşte kalkmam gerekecek. üstelik çok büyük bir taviz vermem gerekti. aslında pek taviz sayılmaz. hep aklımda olan, istediğim bir şeydi ama işe girmeme kısmetmiş. annemle çatıştık biraz. ama biliyorum ki her şey güzel olacak. çünkü bir şey başlarken pürüz çıkmazsa genelde sonu kötü bitiyor. belki böyle zorluklarla başladığı için güzel devam eder.

5 temmuz 22:39

1394. dün hayatımdaki en uzun telefon konuşmasını yaptım. 2 saat. ve bu adamı neden bu kadar sevdiğimi anladım. tek bir saniyesinde de sıkılmadım.

şu an zor bir karar vermek zorundayım. ama bu kararı vermek için de çok çaresizim, çelişkiliyim.

bildiğim tek bir şey var, ya ben onu çok seviyorum. ve kaderin iki zıt yaşamdaki insanı biraraya getirmesine de kırgınım biraz. onu tanımadan önce, onu görmeden önce eksikliğini hissetmeden yaşayıp gidiyordum halbuki.

4 temmuz 10:17


1393. Merhaba:) Biraz sonra babamla hastaneye gideceğiz sadece kontrol amaçlı. Çok şükür ailem sağ ve sağlıkllılar. Canım kardeşim Kur’an kursuna gitti. Bugün kankamın mezuniyeti var ona da yetişmeye çalışcam. Yarın sabah da Giresun’a yolcuyum, yine işimin başına:) gelecek ay çok önemli bir sınavım var, inşallah her şeyin hayırlısı olur. Allah’im verdiğin her şey için şükürler olsun:)

2 temmuz 09:33 2 temmuz 09:39

1392. Of oof bugün iki gözüm anılmak istemiş düştü yine aklıma ,kalbime. eşşek oturdu sanki üstüme inşallah huzurlusundur inşallah mutlusundur orada. Çok özledim be seni bazen sensiz yürümek bir şeyler yapmak falan o kadar saçma geliyor ki. O kadar hayal ediyorum ki seni yanımda bazen hayallerden uyanmak istemiyorum. Diyorum ki sınırı yok hayallerin kur iklim. Kimse anlamıyor seni niye bu kadar özlediğimi keşke sana vefa borcumu ödeyebilseydim hiçbir şey yapamadım senin için en çok bu koyuyor. Rahat uyu sen ama bu gece bana uyku yok.

2 temmuz 00:44

1391. havalar çok acayip son günlerde. insanın ne yemek yiyesi geliyor, ne bi şey içesi geliyor. put gibi yatıyorum sadece. dışarı çıktığımda da havadaki nem moralimi bozuyor, hava hem sıcak hem bulutlu anlamıyorum. sürekli de yağmur yağıyor. sanki tropikal iklime geçtik tayland’da falan yaşıyoruz. çok kasvetli hava. insanı bir şey yapmaya teşvik etmiyor. 

29 haziran 17:26