süslü sözlük itiraf

girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (19357)
  • medya (97)

19357. Son bir haftadır gece yarısı bu saatlerde uyanıyorum ve bir daha uyuyamıyorum. Maksimum 3-4 saat uykuyla tüm günü tamamlıyorum. Şu hayatta beni mutlu eden iki üç şeyden biriydi uyumak artık o da yok teşekkürler allahım

1 saat önce

19356. Sanırım hiçbir zaman kendimi herhangi bir grubun parçası hissedemeyeceğim. Bazen diyorum ki "tamam şimdi oldu" ama sadece öyle sanıyorum. Hep kalabalıklar içinde yalnız hissediyorum.

2 saat önce

19355. Süslüler yarın kesin diyete başlıyorum artı spora da. Bu sefer kesin kararlıyım. Beş kilo vermem lazım en az.allah yar ve yardımcım olsun. İpucu ve fikir vermek isteyenleri mesaj kutuma beklerim,acil diyet yardımı!!!!

2 saat önce

19354. Sabahtan beri telefon ara ara elimde fakat herkese bugün telefon kullanmıcam dedim. Çünkü bugün pazar ve bırakın da canım ne isterse yapayım, her gün sizle konuşmak zorunda mıyım. Biraz kendimle kalayım.

2 saat önce


19353. robert downey jr. bu dünyaya gönderilmiş bir tanrıdır. aşığım. iyi geceler.

2 saat önce

19352. oyhh biraz da şurama duyar, azıcık da burama duyar, ohhhh.

çok samimi soruyorum, reelde de böyle misiniz? oturduğunuz bir arkadaş masasında "maşallah" denmiş olsaydı muazzez abacı'nın memelerine, yine bu kadar sinirlenir miydiniz? ikili bir tartışma yaratır masadan kalkar gider miydiniz?

tepki verilmesini anlıyorum, yanlış anlaşıldığını düşünüyorum ama bu tepkinin büyüklüğü... wow!

bugün 01:28 - bugün 01:34

19351. Öncelikle "göğüs: değil meme.

Biz ailecek güzel bir şey gördüğümüz zaman maşallah deriz. Olması gereken bu sanırım. 60 yaşını geçmiş bir sanatçı dimdik ayakta ve transparan bir bluz ile arzı endam ederse biz ona yine maşallah deriz. Bu konuyu gidip milletçe şöyle oldu böyle zararlar görüldüye çevirip manipülasyon yapmak ne kadar mantıklı bilemiyorum. Önce bir güzel beni ve ailemi aşağılayıcı girdi girip sonra tamam tamam aileni çıkardım diye bir de dalga geçer gibi edit yapmak kusura bakmayın ama ergence. Bir meme görünce bu kadar hassas oluyorsanız aynaya da bakmayın çünkü milletçe zarar görebiliriz böyle bir durumdan.

Bir kaç kere meme dedim umarım milli değerleriniz zarar görmemiştir.

Edit: yoksa meme yerine şey mi demeliydim muazzez hanım ın süsleri. Bunu da öğrenmiş oldum.

bugün 01:22 - bugün 01:25

19350. biri de çıkıp dememiş biz makineciyiz statik niye? niye statik? bina mı dikeceğiz? gerisini bağlayamadım vizeye saatler kala ilk defa görüyorum konuyu şuan gözüme perde indi. ne bileyim yani ne diyeceksin ne diyeceğine deyip demeyeceğine dip ii di kimse kimseyi dinleer ne bişey anlatabilirsin ne dinleyen olur. bilemiyorum.

bugün 01:05

19349. Az önce instagrama yılbaşı ağacımızı koydum ve “köydeki ananen de mi yılbaşları kutluyordu?” Diye bir mesaj aldım.

Köydeki halini bilmem ama annemler çocukken kutluyorlarmış. Tabii o zamanlar plastik dekor ağaçlar yok, Gölcük’te askeri lojmanda kalıyorlarmış, baya da yılbaşı balosu oluyormuş.

Ağaç süsledim, müslümanlıktan banlanmış mıyımdır sizce? 

Bu insanların sorunu mutlulukla, mutlu eden her şeye düşmanlar. Başka bir açıklaması olamaz.

dün 23:53 - dün 23:56

19348. Geçen burada "saf mısınız yhaaa" derken kendi kendimi kandırdığımı fark ettim. şimdi bu dediklerim %100 yanlış anlaşılacak ama moralim bozuk yazacağım. Çok ama çok az erkek arkadaşımla karşılıksız arkadaşlık kurmuşum. Son dönemlerde birlikte yiyip içtiğim gezdiğim arkadaşım bana karşı hislerini açtı. Daha önce de bana karşı hassas ve cömert arkadaşımla da evlilik esprisiyle geceyi kapatmıştık. (adam ted mosby çıktı arkadaşlar)

Bu "herkes bana yürüyo yha" değil arkadaşlar sadece erkeklerin duygusal ya da fiziksel bir beklentisi yoksa kadınlara karşı cömert ve iyi davranmadıklarını kavramak canımı sıktı. ben kimsenin duygusal taleplerine karşılık verebilecek gibi hissetmiyorum 20 yaşımda olmama rağmen duygusal yönden kesinlikle gelişmedim. Daha önce böyle bir ilgi sezdiğimde arkadaşlığımı kesiyordum ya da direkt friendzoneluyordum ama insanları kaybetmek istemiyorum. insan biriktirmek istiyorum. ben bu tür şeylerle başa çıkacak olgunlukta değilim yaaa bana böyle şeyler söylemeyin yalvarırım.

dün 23:50