girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (22739)
  • medya (128)

22739. Eskiden bayram için günleri sayardım şimdi kaç gün kaldığını bile bilmiyorum. Kimse gelsin istemiyorum ve zorla birilerine götürülüyorum. Ciddi nefret ediyorum

bugün 02:22

22738. Bana tamamen yabancı birine özlem duyuyorum. Bu yabancı kimdir, nerede yaşar hiç binmiyorum ama eksikliğini hissediyorum. Bir parçam hep yarım sanki. 

bugün 02:21

22737. yine doğru yazılamamış bir fuckbody gördüm evde aksanlı fak bodeyy diyerek dolaşıyorum umarım ebeveynlerim iyice uyumuştur

bugün 02:12


22736. şuramda bir yumru var sanki nefesim daralıyor ağlamak istiyorum yapabilsem rahatlayacağım ama olmuyor

bugün 01:35

22735. az önce gelen ani bir sinir ile önemli olanlar dışında girdilerimi sildim.

bugün 01:20

22734. 2 senedir sevdiğim çocuğun 2.dereceden kuzeninden hoşlanıyorum. Aranızda küfür edicek olanlar vardır elbette hemen durumu anlatayım;

Bizim hep inisli cıkışlı bir ilişkimiz oldu. Hiç tamamen mutlu olamadık. Son zamanlarda hakaret sinir boşalmaları vs. çok vardı ve biz de ayrıldık. 1 ayı geçiyo. Bana o kadar hakaret etti ki anlatamam gerçekten. En sonu kuzeniyle tanıştım. Sürekli rüyalarıma giriyo. Aklımdan çıkarmak istiyorum olmuyo. Böyle istemedeb aklıma girdi. Belki de böyle olması gerekti. Zaten kuzeniyle o günden sonra hiç konuşmadık ve görüşmedik.

bugün 01:04

22733. dua lipayı overrated buluyorum.

bugün 00:51


22732. Aksam havuza gittim ciktigimda telefonumda 100 e yakın cevapsiz arama, mesaj, mail kutumda annemin istanbula aldigi bir bilet gordum, dayım cok tehtit vari cevap ver yazmis shshsva. milyon kisiye geri donus yapıp iyiyim havuzdaydım dedikten sonra annemi arayıp haber vermistim, sen unutmussun dedim ama galiba soylememistim sozluk sdjahsja

bugün 00:36 bugün 00:38

22731. Bu aralar kendimi aşırı bitik hissediyorum. Böyle kafa olarak delirme derecesinde yorulmuş durumdayım. Her kafamı yastığa koyduğumda gözlerimden yaşlar süzülüyor. Bu aralar neden ekstra böyle oldum bilmiyorum ama kendimdende nefret eder oldum sanki neye elimi uzatsam kaybedecekmişim gibi hissediyorum. İstediğim hiçbir şey olmayacakmış ve elimden uçup gidecekmiş gibi. Düşündüğüm şeyin hep tam tersi olacakmış gibi.  Bu aralar çok umutsuzum her şeyden. Sabaha kadar ağlayıp rahatlamak istiyorum. Normalden daha fazla.. iyice sessizleştim ve etrafta kimseye cevap verip bişey diyecek halim yok. Öylece bakıyorum her şeye. İçimi dökeyim dedim öyle. Herkese iyi geceler dilerim.

Edit: ekleme

bugün 00:02 bugün 00:04

22730. yaşadığım ilişkinin ilk zamanlarını çok özlüyorum. zaman geçtikçe daha da güçlenen bir ilişki olamadık buna da çok üzülüyorum. 2 sene doldu dolacak ama artık hiçbir şey o ilk 1 yıl gibi değil. nasıl düzelir, nasıl engellenir hiçbir fikir yürütemiyorum.

dün 23:33