girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (184)
  • medya (0)

184. prezervatifi yetişkin erkekler için üretilen özel bir balon sanıyordum. şişirip balon haline getirip oynuyorlar diye düşünüyordum.

şöyle ki, küçükken evin her yerini karıştırırdım. annemle babamın odasını da karıştırırken çekmecelerden birinin en dibinde, kumaşlara sarılmış, özellikle saklanmış bir kutu buldum ve açtım. içinde prezarvatif var ama ben ne olduğunu anlayamıyorum tabii. paketi açtım baktım balona benziyo. ben de şişirdim oynamaya başladım. sonra annem odaya geldi, gördü ve şok içinde, kızarak “kızım napıyosuun? onlar babanın balonları, sen oynayamazsın.” dedi (yani böyle bir şey dedi tam net hatırlamıyorum). sonra tekrar gizli gizli oynamak için çok aradım ama bir daha o balonları bulamadım. tüm arkadaşlarıma da ben çok özel, büyükler için olan bir balonla oynadım diye hava atmıştım swh.

14 haziran 11:26

183. cildimin dokusundaki minik üçgenimsi kısımları hücre sanmak ve hücreler gözle görülemez dendiğinde içinden ama ben kendiminkileri görebiliyorum demek

8 haziran 20:45 8 haziran 20:45

182. Birisiyle aynı bardaktan su içince hamile kalındığını sanıyordum. O yüzden kimsyle aynı bardaktan su içmezdim. 

8 haziran 14:11


181. Saç örgüsünün saçı 2 tutama ayırarak yapıldığını sanıyordum.hatta bir arkadaşımla iddiaya girmiştik o 3,ben 2 diyorduk.ikimizde kendi saçımızda denemiştik ve tabiki ben büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım.sanırım 6 yaşındaydım.

8 haziran 14:03

180. kadınlar evlenince otomatik(gizlinot: ???) olarak hamile kalıyor sanmak.

8 haziran 12:42

179. Evimize 300 metre uzaklıkta bir elektrik direği vardi. Yaşımda 5 falan bir gün anneanneannemle evin tepesine çıktık, bir de ne göreyim Eyfel kulesi.

İki yıl falan onu hep Eyfel kulesi sandım, sonra dedeme 'dede Eyfel kulesini gördüm' diyip dedemin bana onun elektrik direği olduğunu anlatmasıyla aydınlanmamı yaşadım...

8 haziran 08:27

178. Öpüşünce hamile kalındığını sanmak.

8 haziran 04:47


177. hangi birini sayayım.

allah'ı minare şeklinde hayal ediyordum epey uzun bir süre.

8 haziran 04:42

176. ( babamın işinden dolayı ) her geçen uçağa el sallardım.

gölgeme basınca canım acıyo zannerdim.

7 haziran 10:23

175. geceleri ay benim gittiğim her yere arkamdan geliyor zannediyordum. anneme söylediğimde genelde otobüste oluyorduk o da her seferinde hayır sen hareket ettiğin için öyle sanıyorsun ay sabit duruyor diyordu ama ben hayıırr diye diretiyordum. sonra eve gidince bahçede deneme yanılma yoluyla haklılığımı test ediyordum. önce ayın yerini gözümde sabitleyip hareket ediyordum sonra tekrar bakıp yeri değişmiş zannedince bak bak o da arkamdan geliyor diye hoplaya zıplaya deliriyordum swh.

7 haziran 00:56