girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (153)
  • medya (0)

153. Futbolcuların maça ellerinden tutarak çıktıkları küçük çocukları kendi çocukları sanardım. Tüm futbolcuların aynı yaşlarda ve aynı boyda çocukları var diye şaşırırdım. 

dün 23:16

152. Televizyondakilerin beni gördüğünü sanıyordum. Küçükken asla TV karsisinda kıyafet degistirmezdim.

Bir de nasıl bir bilinçaltıysa tüm dağlarda terörist var sanardim. Dört yaşındayken sürekli bu dağda terörist var diyip duruyormusum.

dün 22:40

151. - yunanistan’ı türkiye haritasından göründüğü kadar sanıyordum. 

- neden bilmiyorum ama japonlar ve çinliler şarkı söyleyemez diye düşünüyordum. sonra bi çizgi film sayesinde öğrenmiştim aslında onların da şarkı söylediğini 

dün 22:17


150. dışkının vücudumuzda beklediği, depolandığı yerin popomuz olduğunu sanıyordum. sonuçta tahliye kısmı en çok oraya yakın (gizlinot: swh). karnımızda olduğunu duyunca çok şaşırmıştım.

dün 13:52

149. Peygamberliğin çalışarak olunan bir şey olduğunu sanıp, annem, küçük kardeşime hamileyken “Anne kardeşim doğunca çalışıtırırız onu, peygamber olur” demiştim. Hatırlıyorum dediğimi, evet. Biraz daha dursam “biz zamanında zibidilik yaptık  okumadık, o okusun adam olsun” diyecektim herhalde ehqhqjjqqj.

21 nisan 18:45 dün 03:48

148. Trafik canavarlarının gerçekten canavar olduğunu düşünmek. Soyut düşünce henüz gelişmemişti tabii, normal.

20 nisan 21:30

147. bende (yazar: slilith) gibi seksi ilk öğrendiğimde kötü insanların yaptığı manyakça bir şey sanıyordum. (gizlinot: yaşımız 9) arkadaşımla oturup ünlüleri söylüyorduk "lady gaga da kesin seks yapmıştır ay iğrenç bir şeyyyy" birde ilginç inançlarımız vardı; yaparken her yer kan olur, hem erkek hem kızdan kan fışkırır falan diye. nerden duymuştuk bunları bilmiyorum ama evet inanıyorduk.

birde not bırakıyim nasıl yapıldığı hakkında da bir fikrimiz yoktu. sadece kız erkek ve çıplaklık gerektirdiğini bilirdik.

20 nisan 16:43


146. Minarelerin Allah olduğunu sanıyordum :((

20 nisan 10:08

145. Sadece kötü insanların seks yaptığını sanardım insanların tutumu sağ olsun.

19 nisan 11:23

144. ezanı allah okumuyomuş yaa

19 nisan 00:40