girdi yaz
  • şikayet et
  • girdiler (1789)
  • medya (52)

1789. twitter'da geziniyorum. feminist geçinen, özgürlük diyen, kadınları rahat bırakın diyen, kadın hakları savunan bir kadın arkadaşımın reis temalı tweetlerini görüp anlam vermeye çalışıyorum. bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu be canım? bu arada, bu adama oy veren hiçbir kadına aklı selim bir gözle bakmıyorum. açık da olsan kapalı da olsan seni aşağılayan bir adamı des tek le me me li sin!

1 saat önce

1788. odamda oturuyordum. annem balkondan öyle bir ses tonu ile çağırdı ki hatta salona kadar gelip, koş koş gel dedi. bir apartopar yanına gittim biri ölse bu kadar hızlı koşardım ancak.

bak sana bir şey göstereceğim, çok harika bir manzara dedi. bu muydu anne koştuğum dedim. göremiyorum tabi tepede gözüken bir araba farı var sadece. ne ya dedim, arkama geç bak dedi. geçtim baktım.

bak 'ay' dedi.

bu mu ? gördüm dolunaya bir var dedim. odama döndüm şimdi garfield gibi.

en son arkamdan seninle bir şey paylaşılmaz ne odunsun falan diyordu. manzaranın keyfini çıkarıyor canım annem ve tabi ay.

1 saat önce

1787. Otobüsteyim yazlıktan dönüyorum 10 saatlik yolum var, vatani görevimi yerine getirmeye gidiyorum. Otobüsün hepsi sanırım oy kullanmaya gidiyor kendi aralarında konuştuklarını duyabiliyorum. sabah denize girdim sahilde güneşlendim hava mis gibiydi, normalde iğne atsan düşmeyecek plaj bugün bomboştu. Denize giren 10-15 kişi vardık, insanlarda bilinç oluşması umut verici.

bugün 00:35

1786. bi tane atarax içtim banyo derzlerini temizliyorum sakinleşmek için. heyecandan karnıma ağrılar giriyor şimdi böyleyse yarın akşam seçim sonuçları açıklanırken bayılıcam galiba. bi yandan da bütünleme sonuçlarımı bekliyorum mezun olabilecek miyim endişesi geliyor arada. valla kendimden geçmek üzereyim

dün 21:41

1785. Sırf oyumu kullanmak için 4 saatlik şehirler arası yolculuğundayım, keyifle şarkı dinliyorum. Ne de olsa vatani göreve gidiyorum...

dün 20:04

1784. Metrobüsteyim. Mitingden dönüyorum. Size anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki süslüler. O kadar güzeldi ki. Eve gidip yemek yiyip, dinlenip girdi yazacağım. Yarın da müşahitim. Girdiyi yazar uyurum herhalde.

dün 17:55

1783. Salonumda oturdum Youtube'daki stream üzerinden halk tv muharrem ince halk arenasini izliyorum. (gizlinot: Allahim sen konuyu biliyorsun amin)

22 haziran 22:15

1782. “Sevgilimin” bürosunda sıramı bekliyorum. Dün aldatıldığımı öğrendim hesap sorucam ve o kadar uysal biriyim ki müvekkillerle görüşmesinin bitmesini bekliyorum. Üstelik gündüz de geldim yine çok kalabalıktı çıkıp gittim. Hayatımda ilk kez aldatılıyorum o yüzden o kadar gerizekalıca davranışlar sergiliyorum ki. Bana bir açıklama yapması için ben peşinden koşuyorum. Adamın ummmrunda değil. Yüzüme karşı bir açıklama yapsın yemin ederim gidicem. Konuşmazsak uyuyamayacağımı sadece bugünümün değil her günümün zehir olacağını bildiğim için mal gibi yüzsüz gibi bekliyorum. ben onu bekliyorum en yakın arkadaşlarım bir kafede beni bekliyor annemler evde beni bekliyor. Ne işin var orda git sana değer verenlerin yanında ol derseniz de burda bulunma sebebim onun çok değerli olması değil kendim için burdayım. Delireceğim. Delireceğim. Delireceğim.

22 haziran 19:08

1781. Çanakkale'ye gezmeye gittim. Şimdi yoldayım ve evime dönüyorum. Çanakkale'ye asıl tarihi için gittim ama yaşamak için de iyiymiş, beğendim.

22 haziran 16:39

1780. Sağlık ocağında sıra bekliyorum. Her zamanki gibi bir teyze geldi önce ensemde nefesini hissettirecek kadar dibime girdi sonra da yıldırınca önüme geçti benden önce girmeye çalışcak sadsgafda. Genelde evi çekip çeviren dünya kadar işin altından kalkan teyzeler olay sıra beklemeye ya da otobüste ayakta durmaya gelince dağılıyorlar ya anlamıyorum :)