girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (338)
  • medya (0)

338. 4-5 ayda bir saç kesimi için 50 tl veriyorum. Her ay da kaş alımı ve yüz ağdası yaptırıyorum bu da 20 tl. Başka bir şey için kuaföre gitmiyorum.

13 ekim 14:24

337. Saçlarım için dört ayda bir kuaföre gidiyorum, kestirip duruma göre ya aralara açık renk attırıyorum, ya dibine renk kırma yaptırıyorum. Ortalama 400-500 civarı tutuyor. Aylara bölersek aylık 100 küsür çıkıyor. onun dışında her çeşit fön/saç şekillendirme, epilasyon, kaş alma, iple bıyık alma, tırnak bakımı işlerimi lise çağımdan beri kendim yapıyorum. 

13 ekim 00:43

336. Yılda 2 kez saçımı kestiriyorum 60 TL. Aylık da 5 tlye tekabül ediyor

12 ekim 19:24


335. 1,5 ayda bir dip boya için 100 tl, 6 ayda bir ombre için 450 tl. böhü

12 ekim 17:04

334. 50-100 arası bir fiyat saç kesimi için başka hiç bir şey için gitmiyorum. 

12 ekim 16:42

333. iki üç ayda bir manikür, kaş, düz/kırık fön için gidiyorum (hepsi 60 lira). bunlar dışında senede iki kere saç kestiriyorum (60 lira), onu da mutlaka bu iki-üç ayda bir olan kuaför günüme denk getiriyorum ki bir kere girmişken tüm işlerimi halledeyim. yılda ikisi kesimli beş kuaför günü desek toplamda 420 lira ediyor. o da aylık 35 liraya denk gelir. ama ağustos başından beri kuaföre gitmedim. malum, sonrasında ekonomik anlamda biz tüketicilere yansıyan çok büyük değişiklikler oldu. bakalım yeni fiyatlarla bu ortalama kaça çıkacak. uçuşa geçtilerse ben müsait bi yerde indirirler, kesimden kesime görüşürüz artık.

12 ekim 14:10

332. aylardır zıfır zıfır zıfır. (sıfır sıfır sıfır) çünküleyin (deforme edilmiş çünkü) 5-6 ay evvel hangi popoma güvenerek bilmiyorum ama, ayna karşısına geçtim ve kendime perçem kesmeye kalktım.sol tarafım güzel oldu sağ elimle kestiğim için ama sağ tarafıma sol elimle girişince... ühühüühü.. (ağlama efekti)

saçma bir utanç içinde ne dicem ben kuaföre gidip diye aylardır uzamasını bekliyorum:/ sakız mı yapıştı kestim desem... :(

Not: parantez içi açıklamalar girdiyi kabinden çıkartmak amacıyla yapılmıştır. Arz ederim.

12 ekim 12:54 12 ekim 19:10


331. Senede 1 kesim yaptırıyorum 30 lira civarı, bir de yazın 1- 2 kez pedikür yaptırırım 50 lira. Onun dışında, manikürümü uzun zamandır kendim yapiyirum, kas bıyık alımı da bana ait. Pedikür olayını bu mevsimden sonra evde kendim hallediyorum. Kuaför masrafım yok gibi görünüyor.

12 ekim 09:14

330. 6 ayda bir kesim yaptırıyorum sadece 1 senede 80 lira ediyor hemen hemen. Manikür, pedikür, kaş,bıyık, boya hepsini kendim yapıyorum kuaför fiyatları malum. Bir de zaten kaşlarımı kimseye güvenip de aldıramam çünkü işin ehli kimseyi görmedim henüz. 

12 ekim 08:48

329. 5 ayda bir 150 tl civarı, manikür ve pedikürümü genelde kendim yapıyorum bıyığımı kendim alıyorum, kaşlarım çok sıkıntılı olduğu için düzelttirmek adına arada gidiyorum, arada da rengi canlı görünsün diye saçlarımı siyaha boyatıyorum.

12 ekim 01:59