girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (42)
  • medya (0)

42. Ekonomik kriz ne zaman bitecek ?

6 kasım 00:46

41. cosmohome'un ruby rose,cocosh she markalarını satmak için sanki maybelline,note ve diğer marka ürünlerini göstermelik satıp satmadığını merak ediyorum.

indirim diyorlar ne zaman girsem hiçbir ürün yok. sanki insanları çekmek 2-3 tane yüksek indirim oranıyla satıyorlarmış gibi geliyor bana nedense.

5 kasım 13:21

40. bu instagramda "cringe" diye tabir ettiğimiz videoları insanlar neden bu kadar çok seviyor? aynı şekilde gereksiz yere fenomen olan kişilerin fanları neden böylesine o kişilere bağlılar? acaba kendilerine rolmodel olarak belirlediklerinden mi? mesela yorumlarda biri olumsuz eleştiri yapsa anında linç ediyorlar yorum yazanı. ve neden böyle aptal insanları ünlü yapıyoruz? 

3 kasım 14:44


39. markaların kesinlikle ilgilenmesi gerekiyor.

-neden maskaranın sadece likit kısmı satılmıyor?

fırçayı sterilize edip tekrar tekrar kullanabiliriz özellikle de plastik fırçalara hiçbir şey olmuyor.her aldığımız maskara fırçasını bitince kaş tarağı olarak kullanacak değiliz ya.

2 kasım 17:09 2 kasım 19:38

38. evleneceğim ve beraber iki kıvırcık çocuğumuzun olacağı beyefendi şu an ne yapmakta? evet tam olarak şu an. bir de ne zaman karşılaşacağız? nasıl olacak? onu görünce anlayacak mıyım?

10 ekim 20:23

37. Az önce tvde yeni reklamlarını gördüm de Acaba koton bu fahriye evcen’den ne zaman vazgeçecek? ben de bi umut bu sezon kurtuluruz diye bekliyordum.

9 ekim 21:23

36. Merak ediyorum acaba daha ne kadar darbe üstüne darbe yiycem. Yeterince güçlenmedim mi allahım?

19 ağustos 18:17


35. kim kardashian silikonlu poposuna uygun pantolonları nerden buluyor diye merak ediyorum. bacaklar ince, özellikle alt bacakları ince beli de ince ama o devasa popoya pantolonu nasıl geçiriyor? bir de poposunun üstüne oturunca normal boyundan ne kadar daha uzun oluyor acaba. sonuçta altına yastık koymuş gibi bir duruşunun olması gerekir.

2 ağustos 09:33

34. az önce yeğenim selena izlerken gördüm de kızıl olan selin noldu bi daha da görünmedi selenadan sonra deyip stalka başladım ve hiiiç bişey bulamadım (gizlinot: iş arıyorum arkadaşlar mazur görün...)

30 temmuz 12:24

33. (link: https://www.yvesrocher.com.tr/control/product/~category_id=1820/~product_id=23713/ erkekler için olan kayısılı peeling)

(link: https://www.yvesrocher.com.tr/control/cilt-bakimi/yuz-peelingleri/arindiran-isilti-veren-peeling/?cmSrc=Category kadınlar için olan kayısılı peeling)

acaba formülasyonları farklı mı, eğer farklı değilse neden fiyat farkı var ya da en başa döneyim peeling'in neden cinsiyeti var? bunu merak ediyorum.

bilmediğim, atladığım bir şey varsa aydınlatırsanız çok sevinirim süslüler.

21 temmuz 17:08