yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (206)
    • medya (1)

    1. miniktim. daha 5. malum kış hazırlıkları. odun gelmiş kapının önüne. bende de mübarek tırmanma hastalığı var. odun üstünden eve çıkmaya çalışıyorum. tabi balkonun kapısı kilitli olunca aynen geri döndüm. odunlardan aşağı geri geri inerken sen kafa üstü kal. kan beynimde. etek takılmış. sütun bacaklar fora. bildiğin sallanıyorum aşağıya. hatırladığım etek gözümde. etek giymeyi sevmeyen ben o gün niye etek giymiştim. rezil oldum. eve kaçtım. vardır böyle rezilliklerim. çok rüzgarlı havada açılan eteklerim için tanımadığım birinden hırkasını istedim o da verdi. bizim millet harbi yardımsever.

    12 ağustos 2014 13:49

    2. lise son sınıfta böyle ergenliğimin dibimde aklımın 5 karış havada olduğu günlerimden birinde dershaneden çıktım. arkadaşlarımın yanına gidecektim. dersanenin az ilerisine park edilmiş siyah çok lüks bir araba var sanırım mercedes. ön arka camlar komple siyah, araba belli yeni yıkanıp pastalanmış çünkü ayna gibi parlıyor. hemen aklıma camında saçlarımı düzeltmek geldi. durup bir güzel saçlarımı düzelttim. hızımı alamayıp gözlerimdeki siyah kalemi tazeledim sonra bari yaptım tam olsun rujumu çıkarttım dişlerimi kontrol ettim temiz görünüyolar mı diye , tam rujumu sürecektim ki vıjjjjjj diye bir ses arabanın camı açıldı içinde ağzı kulaklarında hafif orta yaşlı hoş bi abimizle göz göze geldim. ve ben tabi o sırada ayyyyy diye cırlamışım. çok pardon deyip koşarak kaçtım. bida da böle şeyler yapmadım :)

    12 ağustos 2014 14:40

    3. Geçenlerde migros a gittim. Annem oda parfümü istemişti. Parfümlere bakıyorum bir tanesini aldım koklayacağım. Ama o sıkma başlığını o kadar garip yapmışlar ki. Tetik arkaya doğru basınca önden çıkacak sandım. Arkaya doğru olan tetiğin alt kısmına koymuşlar parfümün çıktığı yeri. Bir sıktım PISSSSSS ! Arkadaki bir kadının yüzüne geldi. Ayyy noluyooooor diye sinirle bağırdı ve gözüne kaçtı biraz,eliyle parfümü dağıtmaya çalışıyordu. O an neye uğradığımı şaşırdım bir de etrafı da kalabalık herkesin önünde rezil olup yerin dibine girdim. Ay çok özür dilerim pardoon diyip hemen oradan uzaklaştım. Keşke ışınlanma olsaydı da o an oradan ışınlansaydım. Çok utandım çok.

    13 ağustos 2014 14:03


    4. yurtta çamaşır yıkamışım seksi seksi. asmışım çamaşır odasına. kuruyunca almışım çamaşırları, koymuşum dolabıma. burda sorun yok. salına salına koridorlarda dolanıyorum. bi gün birinin bana çok sert baktığını farkettim, anlayamadım. anlamam için dönemsonu eve gidince aynı kıyafetten evde 2 tane olduğunu farketmem yetti. şok oldum. bu benimse diğeri kimin. ne rezillik. millet sandı ki hırgızlık yaptım. çok utandım. bi daha koridorda nasıl dolanacaktım. valla öyle bi dolandım ki. sonuçta farketmeden oldu.

    18 ağustos 2014 14:09

    5. gratis'e gidip watsonsın siyah nokta bantlarını sormak.görevlinin şaşırıp kalmasına anlam veremeyip kalmadı mı yoksa? demek.

    18 ağustos 2014 19:07

    6. az önce pilates topunun üstünden atlayıp geçecektim ki topun üstüne bastım yanındaki sehpayaçarpıp yere düştüm ve sehpanın üstündeki 1 litrelik su şişesi de kafama düştü ve sırılsıklam bir şekilde yerde eşelendim :D:D yanımda kimse yoktu ama insan kendi kendine de rezil olabiliyormuş demek ki.

    18 ağustos 2014 21:55

    7. bende de plates hikayesi var yahu ama bu kez arkidiş ortamında oldu olay. plates topunun üstüne atlamamla, arkadaş kız ne yapıyon demesiyle, ben yerde. belim fena acıdı. o zamanlar yeni tanışmışız pilatesle. dedim bi top yani ne olacak. hayatta artık hiçbirşeyi küçümsemem.

    18 ağustos 2014 23:10


    8. lise sonda sınav stresi falan acayip gerginim bir de onun üstüne regl olmuştum malum değiştirmem lazım en yakın arkadaşıma dedim kalk tuvalete gidelim acil işim var o da tamam dedi ama ilkbahar aylarındayız okulun yazlık üniformasına döndük pedi koymak için mont falan yok bende en iyisi cüzdana koyayım dedim ve koydum. tam tuvalete giderken de bir erkek arkadaşım durdurdu paraya ihtiyacı olduğunu söyledi bende sazan gibi atladım ''aaa tabi vereyim'' dedim ve gayet rahat biçimde çocuğun önünde cüzdanı açtım garibimde gördü pedi şaşırdı bir şey diyemedi ama nasıl utandım sözlük anlatamam :(

    25 ağustos 2014 15:03

    9. yazsam roman olacak kadar çok bu anlar bende. ilk aklıma geleni anlatayım.

    Eski yöneticim gayet ciddi, sululuktan hiç hoşlanmayan sert bir kadındı. Bir o kadar da muhafazakar bir tipti. Bir gün bütün bölüm bir arada toplantı yapıyoruz. 1-2 güne gelecek bir projeden bahsediliyor. Yöneticim “ee cinnamon projeye hazır mısın, eli kulağında” diye soruyor. Ben de içimden ne eli ne kulağı yarın gelecek allah kahretmesin diye düşünürken ağzımdan “ne kulağı X hanım eli şeyine gelmiş artık projenin” diyorum.Kadının “neyine gelmiş” demesiyle daha da daha da derinlere doğru batıyorum.

    11 eylül 2014 16:54

    10. üniversitede sürekli gittiğimiz kafede tıp fakültesinde okuyan sabri adlı arkadaşımla etrafı kesiyorduk. hava güneşliydi asdadsdsds. o gözlüklerini takmış rahat rahat etrafa bakıyordu. bende dedim ki bende takıyım da bari daha rahat ediyim derken meğer gözlüğün bir camı yerinden çıkmış. ben farketmedim taktım. salak salak etrafa bakıyorum. gözlük siyah camlı nasıl farketmedim bilmiyorum. sonra sabriye döndüm o güldüğünde farkettim. allahım ne kadağ zekiyim.

    11 eylül 2014 17:20