sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (866)
  • medya (4)

866. Eskilerden beridir öğretmenlere takığım . Branş farketmeksizin hepsinin eğitim düzeyini ve bilgi kapasitesini ölçmeye yeminli gibiydim . Hepsinde de başarılı olur , öyle sorular bulurdum ki bütün öğretmenlerimi ortada saf gibi bırakırdım . Bi gün yeni matematik öğretmenimiz için de plan yaptım . Bulabildiğim en zor soruyu defterime yazıp ona götürdüm . Verdiği cevabı hesaplamak için de problemin çözümünü defterin arkasına yazmıştım . Ne olduğunu ben bile anlamadım , artık Allahın sopası yok mu dersiniz ne dersiniz , öğretmen öyle afallayıp soruya odaklanırken çözümün olduğu sayfa açılıverdi . Bana öyle bir bakışı vardı ki , halâ unutamıyorum . ‘Cevabını zaten bildiğin bir şeyi bana neden soruyorsun?’ dedi tüm suratsızlığıyla . Bu sefer de ben donup kalmıştım mal gibi . O gün bu gündür bıraktım bu işleri , mezun da oldum zaten ne olursa olsun artık . 

25 mayıs 01:13

865. final günü 9'daki sınava çalışmak için gece 3.30'da kalkıp süslü sözlükte takılmak. vallahi zerre beynim yok, uyusam daha karlı.

24 mayıs 15:52

864. hocama yanlışlıkla aşkım demek. Kadın kaşları çatıp 15-20 saniyelik bir bakış atıp soru çözmeye devam etmişti. Çok tatlı biri neyse ki

24 mayıs 09:51

863. Sabahın köründe başka bir şehire doğru yola çıkacak olan otobüsüme yetişmek için haldır haldır hazırlanırken deodorant sürmeyi unutmuşum. Aniden kafamda şimşekler çaktı. Normalde teri aşırı kokan bir insan da değilim ama ya bugün kebab salonu gibi kokarsam diye paranoya yaptım.

Arkadaşlarımla buluşup bir avm' ye geçtik. Yolu falan bahane ederek kalktım hemen kendime seyahat boy bir roll on aldım gratis' ten. Tuvalete girip herşeyi hallettikten sonra kimseye birşey çaktırmadan oturdum yerime.

Uzuun uzuun sohbetler falan derken 2 saatte yakın oturduk beraber ama arada kafeye acı acı ter kokusu yayılıyordu. (gizlinot: Allah kahretsin aşırı elit bir mekandı. Kimse böyle kokmaz burda kesin kokan benim diye paranoya yaptım hep o kokuyu aldıkça.) Burnumun direği sızlarken, herkes biraz gezinelim, tuvalete falan gideriz diye kalktılar bende "bir annemi arayayım sonra katılırım" dedim oturdum.

Uzun yol olduğu için anneme geldiğimi haber verdim, konu konuyu açtı herşeyi anneme anlattım ama nasıl anlatmak. "Kebabçı gibi kokuyor burası, soğan soğan midem kalktı ben kokuyor olamam değil mi?" Nidaları eşliğinde telefonu kapattım kafeden de kalktım gittim.

Suratım nasıl düşük. "ömrümde böyle kokmadım şimdi nasıl bu derece kokarım" diye düşünürken arkadaşlar sordu "neyin var?" diye onlara da anlattım bir tanesi demez mi "salak senden gelmiyor ki o koku yan masadaki kızlardan geliyordu buram buram soğan kokuyorlardı" dedi.

O an resmen herşeyin farkına vardım kızların bana sürekli bakıp bakıp durmalarını, fısıldaşmalarını falan ve o an bir kez daha utandım ama en azından moralim yerine geldi.

23 mayıs 22:40

862. iki rahatsızlığım var, x ve y diyelim. ikisinin de akut olarak iyileşmesini sağlayan bir ilaç var ve bu ilacı birkaç ay kullanırsam hayatımda en çok önem verdiğim iki konu çözülmüş olacak.

ama ben sadece x için açık açık tedavi arıyorum ve y konusunda konuşmaya çekindiğim için sadece ön görüşmede biraz sözünü edip, ilacı reçete edecek kişiyle olan görüşmemde "nasıl olsa x tedavisi y'ye de iyi gelecek" diye düşünerek bunu esgeçiyorum.

sonuç olarak bana x için daha önce kullandığım ilaç soruluyor ve aynısı reçete ediliyor. ama bu ilacı 10 sene önce kullandığımda y için olumlu bir etkisini görmemiştim ve şimdi de göreceğimden emin değilim açıkçası. tam bir salaklık.

öte yandan salaklık değil: eğer iki belirtiden de bir arada söz edecek olursam arkasında yatan başka bir problemin ortaya çıkması riski var ve bunu gizleyebilecek kadar iyi bir manipülatör değilim, bu problemin teşhisini almak ise uzun vadede hayatımı olumsuz etkileme riski taşıyor. dolayısıyla bilmiyorum, belki o kadar da salak değilimdir.

allah sağlık versin ya, hakikaten yani bundan daha önemli ne var bilmiyorum.

13 mayıs 20:20

861. İstanbulkartımın cüzdanımda yani olması gerektiği yerde ve en tahmin edilebilir yerde olması ama benim bulamayıp otobüste sıkıntı yaşamam. Üstüne bir de yarı yolda kartı bulup okutmaya utanmam :)) bu sabah iki defa okuttum adam teşekkür etti , salaklığımı bilse gülerdi

13 mayıs 11:15

860. Farkında olmadan laptop touchpad'i devre dışı bırakıp senin yüzünden laptop bozuldu diye erkek arkadaşa çemkirmek. Ben mouse kullanmadan laptop kullanıyorum erkek arkadaşım da her defasında "aşkım mouse alalım sana" diyor dün biraz daha fazla "ya bak ben alacağım, ya böyle rahat değil ki, alalım nolcak, niye inat ediyorsun?" bu şekilde ısrar etti ben de savuşturdum. Dün biz farkında olmadan laptop touchpad'i devre dışı bırakmışız. tabii ben böyle bir şey olabileceğini bilmeden erkek arkadaşıma "nazarın değdi işte, sana ne istediğim gibi kullanırım, bozuldu işte, ben sana karışıyor muyum?" diye söylenirken touchpad'i devre dışı bırakma tuşuna basma ihtimalimizi söyledi ve haklıymış ddkdlpsjh

13 mayıs 04:24

859. İşyerinde çalışırken kolay gelsin diyen birine teşekkür etmek yerine kolay gelsin demek..🤦

13 mayıs 02:03

858. Her seferinde yemek siparişimi getiren adamlar “afiyet olsun” diyince “size de” diyorum unutup. 

12 mayıs 23:32

857. Dün akşam canım yine tatlı çekti, gittim kurabiye tabağı aldım, yanına da çay. Şeker aldım 2 tane çok şekerli sevdiğim için döktüm mutlu mutlu bekliyorum... çayı bir içtim şeker değil tuz almışım :( çay mundar oldu...

12 mayıs 17:58

ilginizi çekebilecek benzer başlıklar