girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (10)
  • medya (0)

1. anlam veremediğim olay.

yahu sen sektörde koskocaman bir yer edinmişsin. reklam yapmadan bile zirvelerdesin.

" fondötenini veriyorum ama kolay kullanman için bu pompayı satın alman lazım. 25 lira!hadi buna da para verme sıkıysa eheheh"

bir kişi de çıkıp demiyor ki aga bu nedir?

yahu 25 lira drugstore bir fondöten parası yaa insaf! üstelik onların bedava pompaları da var!

şark kurnazı mısın nesin? zaten dünyanın parasını veriyoruz hala ufak hesapların peşindesin sinsi seni... çok mu pahalı bu pompa zımbırtısı sanki. ne diye nazlanıyorsun koyarken?

bazı insanların evinde çeşit çeşit pompa var da bi bizim mi yok?

ya da bu pompalar ekosisteme falan zarar mı veriyor? neden koymak istemiyorlar?

olmadı evden boş kap getirelim ona doldurtalım. şişe parasından da düşelim. bence onlar bunu yapıyorsa bizim de bunu teklif etmeye hakkımız var.

uğraştıkları şeylere bak. küçük hesaplar peşinde koşan insanları da firmaları da hiç sevmem. sinsi pompacılar sizi...

24 şubat 2015 03:24 24 şubat 2015 03:29

2. Böyle durumlarda o fondöteni ne kadar beğenirsem beğeniyim inadına almıyorum. Küçük hesaplar her zaman iticidir

24 şubat 2015 03:50

3. sadece firmaların ukalalığından ya da pompadan para kazanmak değildir bu durumdaki amaç. pompasız ürünü israf ederek kullanmak zorunda kaldığınızdan, çabuk bitirirsiniz. her açışınızda hava ile temas edeceğinden de yoğunlaşır. daha hızlı tükenir ve bozulur. marka bunu, çıkardığı ürünün alınacağından emin olduğunda yapar. dikkat edin, aynı markanın her fondöteninde yoktur bu durum. 20 liralık pompadan edilecek kardan ziyade, 100 küsür liralık malzemeyi hızlı tükettirmektir amaç.

24 şubat 2015 12:21


4. Daha çok mac ve nars gibi abd' de high end olmayıp türkiye'de haftada bir zam yapıp high end fiyatına satış yapan firmalarda karşımıza çıkan saçma bir olay. Fondötene dünya para verdiğimiz gibi birde ekstradan pompaya para vermemiz istenir. Bu düpedüz fırsatçılıktır. Dünyanın en matah fondötenini bile satsa almam. üstüne 10 -20 lira koyar mis gibi lancome yada dior vesaire alırım pompaymış falan uğraşmam.

24 şubat 2015 12:33 24 şubat 2015 13:45

5. yves rocher'de de var olan bir uygulama. gerçi pompa fiyatı oldukça uygun ancak kurnazlığın büyüğü de küçüğü de çok itici.

24 şubat 2015 13:54

6. Yalniz hersey bi yana su diyalogu gözümde canlandiramadim. Ayni üründen ikinciyi aliyosunuz mesela. Uygun pompa da sizde mevcut. Ve görevli:

- Pompa lazim mi?

- Tesekkurler, benim pompam var.

???

Cok garip bi uygulama gercekten. (ybkz: swh )

24 şubat 2015 16:43

7. tam kasaya gidecekken 'pompa lazım mı?' diye soran görevliye 'tamam pompayı alayım o zaman ürün kalsın' diyelim o zaman süslüler bomba olur.bir marka kendini ne kadar düşürebilir,pompa dediğin zımbırtı kaç kuruşluk şey kolisiyle gönderelim!

24 şubat 2015 16:57


8. Bu pompası ayrı satılan ürünler genelde stüdyo markası olmasından kaynaklı sanırım, refil ürünlerle aynı mantık. Bi şekilde maliyeti düşürme yöntemi yani. Çok sık ürün alanlar için tekrar pompalı ürüne para vermeyin, cebinize yazık demek gibi. Ha üç kuruşluk pompaya fondöten parası vermek acı olabilir. Ben zaten ürünleri cam bir karıştırma tabağına döküp kullandığım için hiç eksikliğini hissetmedim o ayrı. Hatta çoğu pompalı üründe daha çok sıkıntı yaşıyorum, bir pompa yetmiyor, iki fazla geliyor, o yarım pompa ayarını tutturana kadar tonla ürün ziyan oluyor.

24 şubat 2015 18:06

9. her ne sebeple yapılıyor olursa olsun, anlam veremediğimdir. hele ki bahsi geçen mac fondöten pompasıysa alınmamasını tavsiye edeceğimdir.

daha önceden muhtemelen yazmışımdır, çok sevdiğim (gbkz: estee lauder double wear fondöten ) için bu mac pompa ( plastik hortum kısmını kısaltmak şartıyla) tam uyuyor diye fakat bu pompa çok çabuk bozuldu süslüler. ben henüz fondötenimi yarıya getirememişken pompa sizlere ömür.(gizlinot: ki bitme noktasına gelse dahi çok iyi kullanılmış durumdadır ürünlerim, dikkatliyimdir ) almak isteyenler varsa bilgisine...

24 şubat 2015 18:24

10. Şu sıralar kozmetikle ilgili aklımda olan tek şey fondöten pompası olunca, bu başlığı görmek manidar oldu, öncelikle teşekkürler açana :) benim de elimde (bkz: clinique superbalanced makeup teint fondöten) var ve yöntemlerini bildiğim halde pompasız kullanmak hiç bana göre değil. Mac pompasının uyduğunu okudum, almayı düşünüyordum ama çabuk bozuluyormuş? :/

Daha önce bu uğurda alıp hiç sevmediğim, rengini de yanlış seçtiğim (bkz: rimmel wake me up fondöten) in pompasını söküp, yıkayıp, kısaltıp(!) denemişliğim var, evet yaptım bunu. Gelin görün ki olmadı, uymadı ve şimdi o fondöteni o yarım "pipetiyle" kime hediye edebilirim bilmiyorum (gizlinot: swh)

Tanım: Bence de çok gereksiz bir tutumdur.

24 şubat 2015 18:40 24 şubat 2015 18:41