sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    0.0
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (11)
    • oylar (0)
    • medya (0)

    11. Merkezi bi yerde büyümedim etrafımız hep bağ bahçeydi. Eskiden köylü teyzeler gelirdi bahçelerimizden salyangoz toplardı satmak için. Bunlardan ilaç krem vs yapılıyor derlerdi. 

    16 kasım 2018 19:46

    10. sistematik işkenceye maruz bırakılarak bunlardan elde edilen mukusla yapılan kremleri yüzüme sürüp kırışıksız olacağıma, vicdanımın kırışıksız olmasını tercih ederim.

    tanım: kullanmayacağım krem. salyangoz da çok sevimli kendi halinde şapşik bir canlıdır. bildiğin tatlı lan.

    2 kasım 2016 10:29

    9. şu an sayenizde nasıl üretildiğini öğrendim :( salyangozun sıvısı olduğu için nedense işkence yapacaklarını hiç düşünememiştim. kendiliğinden çıkıyordur diye safça bir düşünceye kapılmışım. (gizlinot: aydınlanma yaşadım) (gizlinot: çok teşekkürler)

    5 ekim 2016 11:01

    8. Salyangoz kremleri nedense bana TV üzerinden satılan sahte ve merdiven altı kozmetik ürünlermiş gibi geliyor. Kozmetik kremlerde içerik çok önemli. Salyangozun olumlu bir etkisi varsa bile (ki kesin kanıtlanmış bir olumlu etki yok sanırım) Türkiye'de xyz kimya adı altında üretilen bir salyangoz kreminin bu salyangoz özünü yüzbinde bir oranında bile içermeyeceğine eminim. Güvensizlik işte, ne yapayım...

    12 aralık 2015 21:05 ed.16 aralık 2015 13:33

    7. ergenlik çağında filandım galiba o zaman tvde satılan bi salyangoz kremi vardı. epey de pahalı bişeydi. çatlaklarım için almak istiyodum. gözümü karartıp aldırdım. mini minnacık bi kutu geldi. öyle ki 2 haftada bitebilecek bi ürün. işe yarayacaksa bile uzun süre kullanmak gerek. dolayısıyla hiç öğrenemedim işe yarayıp yaramadığını. aklıma gelince canım sıkıldı şimdi. o paraya bugün bile drugstore dan epey bişi alırım yani.

    23 temmuz 2015 14:28

    6. Temel ihtiyaçlar için bir hayvanın öldürülmesini anlayabilirim, keşke o da olmasa, o ayrı. Ama bu bildiğin bir canlıya sırf daha güzel olabilmek için eziyet etmek. Cruelty free olmayan ürünlerden daha da kötü. İçim almıyor. Misshadan ya da face shop'tan hatırlayamıyorum, alışverişim yanında yollanan testerleri gözüm kapalı çöpe attım. Dayanamam yüzüme sürmeye. Kedi kanı iyi geliyor deseler, gözümüz kapalı kedileri boğazlayabilecek insanlara dönüşüyoruz. Korkuyorum.

    23 temmuz 2015 14:22

    5. salyangozlar krem olmayı haketmeyecek kadar tatlı varlıklar. yol üzerinde gördüğünüzde kibarca alıp el ayak değmeyen bir yere koymanız, onları ezmemeniz iç güzelliğinizi yüzünüze ve cildinize yansıtacaktır zaten.

    8 eylül 2014 16:15

    4. bir bulasmadiginiz salyangoz kalmıştı onu da rahatsız etmelisiniz diye düşündüren.

    8 eylül 2014 08:08

    3. Nasıl ürettiklerini düşünmek bile istemediğim krem :(

    8 eylül 2014 07:08

    2. Misshadan almış olduğum bb kremin yanında tester olarak verdikleri ürün. Bi deneyeyim bakalım nasıl bir şeymiş dedim ve sürüdüğüm anda cildimde pütürüklü sivilceler oluşmaya başladı. Malum mevsim yaz, çilek falan dokundu heralde dedim. Daha sonraki günlerde belli aralıklarla tekrar uyguladım ama ı ıh yok sonuc hep aynı. Cildim alerjik reaksiyon verdi.

    8 eylül 2014 03:22