sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (279)
    • medya (29)

    279. Ebebeğin kendisine sponsor olduğu için tüm yenidoğan alışverişini beleşe getiren youtuber

    14 temmuz 02:34 14 temmuz 02:34

    278. aylin koenig'in chanel botlarının fotoğrafını çorlayıp sonra silen infülüyinsir.  buraya o kadar çok malzeme çıkıyor ki her gün yazabilirim.(gizlinot: danla aylin'in profiliyle direkt paylaşınca selin sildi büyük ihtimalle :d)

    13 temmuz 16:55 13 temmuz 16:57

    277. bu kızda inanılmaz arabesk bir hava var.Asla cool ve asil durmuyor hep bir olmamışlık ama oldurmaya çalışmışlık var.Sıfır özgünlük,pür kompleks.

    12 temmuz 19:30

    276. bu kıza inanılmaz gıcık oluyor ve kendisini çok itici buluyorum.

    ama dün buraya yazılanları okuyup girip baktım biletli storysine. biraz abartmıyor musunuz gerçekten? dediği şey bence bir açıklamadan ziyade eleştiri gibi bişeydi ve haklıydı. her fiyata belli bir koltuk aralığı var ve bu aralık çooook uzun maalesef bazı yerlerde. mesela alice müzikalinde benimle aynı parayı verenle aramızda neredeyse 15-20 sıra vardı. ee tabii ki sinirim bozuldu o zaman benim daha az para vermem gerekiyor mantıken. ben çok para verdim en önden izlicem demek değil bu. madem arkada kaldım ona göre fiyatlandırma olsun dimi ama? yani bu olayın fazla abartıldığını düşünüyorum açıkcası.

    yoksa kendisini sevmiyorum ve botoks dışında estetik yok demesine bir taraflarımla gülüyorum ama nihayetinde hamile bir kadın bu kadar üstüne gidilmemesi lazım.

    tanım: influencer

    11 temmuz 13:39

    275. baya bir zavallı. sağlıklı bir hamilelik geçirmek istiyorsa buraya bir müddet girmemesini-pardon arkadaşlarının girmemesini- öneriyorum.

    11 temmuz 12:58

    274. Bu kız bana Şeyma Subaşı'yı hatırlatıyor. Aynı sonradan görmelik,ispatlama çabası vs. Eğer okuyorsan,hiç gereği yok inan..(gizlinot: Ben insanların ne giydiğine bile pek dikkat etmeyen biriyim şahsen. ) Hayat çoğu şeyi paylaşmayınca daha güzel.

    11 temmuz 12:56

    273. Süslüyü okumuyorum, haber veriyolar diyen selin, koltuk seçiminin nedenini açıklayan hikayesini kaldırmış. Ah ah.

    11 temmuz 12:17

    272. safi görgüsüz, sürekli bir şey olabilmek için çabalayan şahıs.

    11 temmuz 11:10

    271. ilk kez konsere gidince ben sjsjsh. konserin sadece bitiş kısmını koymamış o da beklemeyip gittiği için. o kısımları da izlersem gitmiş kadar olacağım. 

    11 temmuz 10:57

    270. Sanki gizemde gördüğü parçaların aynılarını(gizlinot: Ya da çakmalarını dhdj) koşa koşa gidip almıyomuş gibi tüy diken bir açıklama yapmıştı, gizem montaigne almış diye kendisi saddle alacakmış da. Çevresindeki insanlar kendisine nasıl katlanabiliyor anlamıyorum.

    Yav sanki regnumda j.lo konserine bilet almış gibi konser biletini-yerini paylaşmış, bi de tanışmaya falan gelirsiniz diye. dümdüz delirdi valla sen kimsin trenyol linkinden başka ne faydan var kimi hangi yeteneğinle influence ediyosun bu hangi seviye megolomanlık cizıs krayst yaa.

    11 temmuz 00:10