sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (48)
  • medya (1)

48. Bu seferde 5 yaşındaki kardeşim yüzünden izliyorum, tahir'e aşık olmuş herhalde.(gizlinot: Swh) tahir meğer number fourmus, sıradan değilmiş, özel yetiştirilmiş, o istemedikçe bulunamazmış puhahah senaryoda s.ctik deyinsenize lan

6 şubat 23:16

47. Açıkçası dizi hakkında pek bir bilgim yok fragmanlarına denk geliyorum bazen mutfakta yemek yaparken ama gördüğüm kadarıyla çok gürültülü bir dizi. Sürekli bütün karakterler bağırma modunda. Benimde hiç kafam çekmiyor öyle dizileri. Biraz izlenebilirliği olsaydı arada sırada bakardım çünkü başroldeki adam yani ulaş tuna bence efsane yakışıklı. Bunu ne zaman bi yerlerde söylesem neresi yakışıklı gibi tepkiler alıyor ve süslülerin fikirlerini merak ediyorum açıkçası.

23 ocak 19:43

46. Hem şiddet özentisi bir dizi olup hem de kadına şiddet üzerinden ders vermeye kalkışan bir dizi. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu dedirten cinsten.

23 ocak 13:47

45. Vedat kalelilerden birini kaçırır:

-karımı ve oğlumu geri ver tahir

-vay şerefsiz.. o senin karun değil. gidip hemen kurtarayum

-kurtardum, seni vururdum vedat ama allahtan korkiyrum..

-o zaman ben senin sülaleden birini vuruyorum tahir, birkaç kadına da kırbaç tecavüz asmaca falan

-uy nefes karisu ocağuma ateş düşürdi, daha kaç oğlimun senin yuzunden canu yanacak..

-taaaahiiiiiirrr

-nefesuummm

-oy asiyem oy mıstafam oy

-ula ula ula ula

- ben gideyim de başka bir kaleli kaçırayım.. kadınlara da biraz dayak kırbaç eziyet..

İşte böyle bir döngüsü olan dizi

23 ocak 00:10

44. Dizinin iki bölümüne maruz kaldım. Kısaca özet geçiyorum. 

Çocuğun annesi: bu kiz gelduğindan beri başumuz beladan kurtulmadi.

Kız: hoşçakal tahir.

Tahir: uiiy nefesum senun içun ha bu karadenuzi yakarım.

Kızla oğlan sarılır ve son. Her hafta kız kaçıyor oğlan buluyor.

Kadına şiddeti normalleştiren, kadın düşmanı kadın senaristi ödül almış, Biraz ağır olacak belki eksileneceğim ama izlenme oranlarıyla ülkenin zeka seviyesini ortaya koyan sığ dizi.

28 aralık 2018 02:45

43. aşırı kötü karadeniz şivesi içeren kalitesiz bir dizi. fragmanına bile dayanamıyorum. 

27 aralık 2018 23:46

42. altın kelebek ödül töreninde senaristlerini gördükten sonra bir kez daha nefret ettiğim dizi.

27 aralık 2018 22:53

41. Murat çok yakışıklı değil miymiş ya? sırf onun için 2 bölümdür izliyorum. Çok saçma dizi, beylik laflar falan gırla ama çekiyorum o bebe için abaza gibi(gizlinot: Swh) bir de zamanında o kadar gömdüm ki gizli gizli izlemeye çalışıyorum, mesela az önce kardeşim çevirmek istedi ya "başka bir şey yok mecburiyetten izliyorum" diye numara yaptım.

28 kasım 2018 22:57

40. youtube'ta kısa kısa parçalar halinde yayınlandığında,bazen ana sayfada önerilenler kısmına düşüyor. dünkü bölümden hamam sahneside düşmüş. sanıyorum dizi tarihindeki en kapalı peştemaller ile çekilen hamam sahnesi buydu. nasıl başardınız, ne yaptınız, nasıl ettiniz. tebrikler! ömrümde gördüğüm en kapalı kıyafetli hamam sahnesiydi! ( kadın oyunculara bornozumsu peştemal giydirmişlerdi, şimdi videoyu bir kez daha izleyince fark ettim. )

22 kasım 2018 20:04

39. 2 eltiyi düşman yapmamaları şaşırtmıştır.

22 kasım 2018 18:39