girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (160)
  • medya (1)

160. bundan birkaç ay önceydi başka bir yazar hesabım vardı süslüler. kendi çapımda minnoş minnoş takılıyordum artistik puanım şeker bir seviyedeydi gerçekten sözlükten çok zevk alıyordum insanları artılıyordum elimden geldiğince. neyse bir gün bir ürünle ilgili girdi yazdım sanırım üründü ya da bir konu da olabilir şu an anımsayamıyorum. yapmam normalde ama girdilerime bakasım geldi profilimden bi girdim baktım 89895 kez eksilenmiş. o haksızlığa uğramışlık hissimi size anlatamam. sonra editleyerek bu eksilerin sebebi ne diye sordum. bir kaç gün sonra bi baktım eksilerim 2 katına çıkmış yetmemiş diğer girdilerim de eksilenmiş. çok üzüldüm be süslüler çok yıkıldım halbuki ben napmıştım sizlere? arkamdan vurulmuş gibi hissettim ve bir anlık cinnet haliyle önüme geleni eksilemeye başladım. fakat o da ne 14 gün uzaklaştırma aldım.. bunu bilmiyordum bilsem asla yapmazdım ama resmen düşene 1 tekme de modlar vurdu. uzaklaştırma alması gereken ben miydim gerçekten? kırgınlığımı asla tarif edemicem :( sonrasında bu kötü anılarımı unutmak adına yeni bir yazar hesabı açtım ve bunu kullanıyorum. diğerine asla girmicem kararlıyım yoksa hüzünlerim yine depreşecek eminim :( buraya kadar okuyup acımı hisseden süslülerime teşekkür ederim:)

edit: bak burda bile yapıyorsunuz. ay kötü anılarım canlandı şu an :(

2 ekim 11:17 2 ekim 11:41

159. Hesabın askıya alındığını bilmiyordum. İsmini vermeyeceğim ama sözlükteki herkesin nefret ettiği ve her girdisinde eksilerin daha fazla olduğu birini gıcıklığım tuttu eksiledim. Aman o da ne? 14 gün uzaklaştım buralardan. Şimdi herhangi bir girdiyi eksilemeye korkuyorum. Zor günlerdi:(

2 ekim 02:33

158. sözlükte bazı yazarlar tarafından hobi edinilmiş uğraşı diyebilirim.

beğenmeye bilirsin anlarım. ne biliyim hoşuna gitmez, eksik bulursun onuda anlarım. ama yavrucum motora takarsan olmaz ki bu iş. salt bilgiyi, ufku açacak şeyleri niye eksilersiniz valla onuda anlamıyorum.

bazen pes dettiriyor gerçekten. allah bilir bazıları da uzun olduğu için eksiliyordur. azcık nefes almak şart bence.

2 ekim 01:00 2 ekim 01:03


157. yazım yanlışı olan, emoji kullanılan girdinin eksilenmesini anlıyorum. nefret söylemi içeren girdinin eksilenmesini anlıyorum. anlamasam da ürün yorumu içeren girdinin eksilenmesini de normal görüyorum. ama son aldığım kozmetik ürününü yazdığım girdinin neden eksilendiğini bir türlü anlayamıyorum...

24 eylül 17:06

156. İnsanların cidden normal olmadığını gösteren eylem. İndirim başlığına bir indirim haberi yazıyorum beni eksiliyor napiyim gidip konuşup indirim oranını mı değiştiriyim napiim ?

7 eylül 16:43

155. Her düşünceye açığım, ürünü gömmüşümdür, bir başkasına iyi gelmiştir eksilesin, youtuber eleştirmişimdir, kendisi seviyordur eksilesin, mutluluk sebebini eksileyenler var. Asla anlamıyorum, anlamayacağım.

23 ağustos 15:49

154. Seri artılamak kadar normal olandır. Sosyal bir ortamda, kim olduğumuz bile belli değilken eksilenmek size bu kadar dokunuyorsa bence bu işte bir terslik vardır. Burada fikirlerinin hoş karşılanmamasına bu kadar dertlenen kullanıcıların, yüz yüze bir tartışmada oldu da fikirlerine şak şaklık eden olmazsa ne olur halleri merak etmekteyim sahiden.

22 ağustos 15:44


153. sözlükten uzaklaştırma almakta sonlanacak olaydır. başıma bir kez geldi hem de neden? bendawla tivitleri yüzüden. kıza zerre sempati beslemiyorum neden böyle bi şey oldu hala anlamadım (gizlinot: swh)

13 ağustos 14:53

152. Bazılarında hastalık haline gelmiş heralde.Ürün yüzümde sivilce yaptı diyorsun eksiliyo.Aa özür dilerim yapmadı yazalım hemen.

13 ağustos 02:12

151. Bir insanın favori ürününü eksilemek niye ? Bazılarınızı anlamıyorum 

12 ağustos 12:23