• girdiler (52)
  • medya (0)

52. Son gratis indirimi (!) sırasında artık bir deneyeyim diyip micellar suyunu, makyaj temizleme mendilini ve kağıt maskesini aldım. Maske ile ilgili tek yorumum, paketten çıkarıp katlanmış o vıcık vıcık şeyi açmak bir işkence. Kokusu benim için baya dayanılmaz. Artı olarak hiçbir nemlendirme etkisini de görmedim. Kendi kremim bile daha çok nemlendiriyor.

49 dk önce

51. Çokta olmazsa olmaz bir ürün değil ama Türkiye’de çok abartıldı. Aynı fiyata daha kaliteli ürünler var. Ben bile bu akıma kapılıp aldım ama eksikliği hissedilen bir marka olamayacak. 

dün 19:19

50. İngiliz ürünleri nedense türkiye’de bi çılgın fiyatlara satılıyor, tamam pound tl’ye göre cok pahalı ama gercekten bu kadar abartmaya gerek var mı? Tıpkı Batiste kurı sampuanlarda olduğu gibi Simple ürünlerini de güzel indirimler haric kimse kullanamayacak raflarda cürüyüp gitcek

dün 19:06 dün 19:07


49. reklam kampanyasından daha farklı bir şeyi dile getireyim. o fiyatlar ne öyle ? drugstore markası güya tamam yurtdışında öyle olması kolayken türkiyede döviz vs yüzünden olamayabilir fakat indirimsiz fiyatı 50 lira olan makyaj temizleme yağı nasıl drgustore ürünü oluyor arkadaş? niveanın gül serisini kullanır yarı fiyatına makyajıı rahat rahat çıkarırım yahu

dün 19:03

48. Göz makyaj temizleme suyum bittiği için bir bakayım dedim ama indirimli fiyatları nasıl 30 küsür tl olabiliyor hadi ordan dediğim marka

10 kasım 11:21

47. Gözümde gratisin bee beauty ürünleri ya da Himalaya ürünlerinden hiçbir farkı yok.neden mi?bozacının şahidi şıracı youtuberlarımız hatta altlıkçı cansu dengey tarafından önerilen ve günlük nemlendiricimin bitmesi nedeniyle sadece nemlendiricisini almak istediğim fakat Instagramda sosyal eczacı tarafından yapılan incelenmesi sonucunda elimi bile sürmeyeceğim markalara dahil ettim kendisini.paraben vs içermiyor güya ama içerisinde çokta masum bileşenler yok.kısacası yine şişirilmiş bir markayla karşı karşıyayız.bu nedenle günlük nemlendirici arayışlarıma devam ediyorum ve youtuberların önerdiği hiçbişeyi almadan önce araştırmaya and içtim.

9 kasım 23:52

46. Bu markanın temizleme jelini arkadaşım kullandı ama kızın yüzünde pütürcükler çıkardı daha ilk kullanımda.kizin da suratı bebek poposu gibi normalde. Bilin istedim.

9 kasım 23:32


45. Tutarsız bir fiyatlandırma politikası olduğunu düşünüyorum zira ilk girdiğinde gratıste yüzde 50 şimdi de sabit olarak yüzde 30 indirimde her yerde. Ederi neyse onunla girin kardeşim tanıtım fiyatı filan bunlar çok nasıl derler insanların aklıyla dalga geçmek oluyor. Bölgesel fiyat ayarlamasıyla çalışın. yeter artık milletin 5-6 dolara aldığı şeyi bize 40-50 liradan satmak.

9 kasım 16:31

44. içeriklerini tam olarak türkçeye çevirmeyen bir marka. içerik kısmında" ...,..., ve güzel olan her şey" minvalinde bir yazı görmüştüm. orjinal ambalajda gılgamış destanı gibi bir içerik varken türkçeleştirirken "içindi işk vir hir şiy çik gizil" gibi bir şey yazmak ne bileyim biraz şey gibi değil mi ya, ıımmm dolandırıcılık?

8 kasım 11:47

43. Şimdi bu marka beş yıl önce bu piyasaya girseydi,şuan hepimiz koşa koşa bu markanın ürünlerini alırdık.çünkü eskiden neyi övseler inanırdık.ama artık bu numaraları yemiyoruz. Reklam verenlere duyurulur.bosuna youtuberlara para saçmayın.

8 kasım 00:04