sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (31)
  • medya (3)

31. Sadece romantik komedi filmindeki oyunculuğunu beğenmiştim. Küçük sırlardaysa felaketti sanırım kendine yakışan rolü bulmak konusunda iyi değil. Kenan’la da çok yakıştırıyorum 

14 mart 22:11

30. Cansu dere ve Burçin Terzioğlu ile iyi arkadaş olduğunu biliyorum.hatta kenan'i onlardan biri tanıştırmış.(emin değilim)ünlüler dünyasında ,bir çok kisiye göre düzgün biri imajı veriyor ama bu kadın rol yapamıyor arkadaşlar.aura ,his ..... bişey eksik.

14 mart 00:07

29. Sinem'i son birkaç yıldır yaşadıklarından dolayı destekliyorum. Arda'nın git gellerine, parasına, şöhretine eyvallah etmedi. Arda Hülya Avşar'ın programına katılıp saçma sapan konuşmaya devam ederken Sinem sustu. Arda Sinem'i aldattığı Aslıhan Doğan'la instagram'a yüzlerce fotoğraf da ekledi. Hangimiz nispet olmadığını düşündü ki?

Bazen erkeklere hayatınızı da verseniz yaranamazsınız. Ünlü de olsanız aynı şeyleri yaşatabiliyorlar.

Şimdi bakıyorum da Sinem yoluna bakıp Kenan'la evlenmiş. Su gibi bir gelin olmuş. Arda mı?? O da Sinemi aldattığı Aslıhan'ı aldatmış. Ebru Şallı'ya mesajlar çekmiş, Didem Soydan'laymış vs vs... Son sözüm Aslıhan gibilere... Bir erkeğin size nasıl geldiğini unutmayın... Aynı şekilde gidecektir....

18 aralık 2016 02:33

28. sinem kobal'ı oyuncu olarak görmüyorum, aman aman güzel bulmuyorum ama magazin yönünden her ilişkisinde, her işinde sanki arda turan'ın tapulu malı(!) lütfederse birgün affedip döneceği biri gibi davranılması beni rahatsız ediyordu. hepimiz gibi bir ilişki yaşamış, olmamış, üstüne başka bir ilişki yaşamış, şimdi birisiyle evlenmiş. bu kadar bence.

not: k.imirzalıoğlu son iki yılda yaptıklarından sonra ağzıyla kuş tutsa beğenmem.

15 mayıs 2016 15:56

27. kenan imirzalıoğlu ile yakıştıklarını düşünüyorum.

reklam içinmiş, aşk içinmiş, başka bir şey içinmiş, bir başkasının canını bile bile yakarak olmadıktan sonra, bir şekilde evlenen herkesin mutlu olmasını ve hep güzellikler yaşamasını istiyorum evliliklerinde...

15 mayıs 2016 14:33

26. tam bir bahar gelini olmuş, abartıya kaçmadan çok zarif seçimler yapmış, ben çok beğendim.

yalnız çok mu acele evlendi ne? şu sıralar millette evlenmese ölecek hastalığı var, geçen aylarda çok peş peşe düğün gördük açıkçası bu da sanırım baskı uyandırdı millette.

daha geçen sene başka biriyle beraberdin sinem? ama çok mutlu olmasını dilerim, kendisi uzun zamandır evliliğe hazır gibiydi zaten umarım çok uzun ve güzel bir evlilikleri olur.

kenan imirzalıoğlu uzun zamandır sinem'in peşindeymiş, arda ile beraberken bile sinem'i beğendiği söyleniyor haliyle kenan biraz istediğine kavuşmuş oldu.

umarım bu evlilik kariyerine de yansır güzel projelerde artık görürüz.

ayrıca kendisi oyuncu ezgi eyüboğlu ile aynı gün evlenmiş, ikisi de çok güzel gelin olmuşlar.

15 mayıs 2016 13:13

25. oyunculuğuna yorum yapamam ama duruşunu, hanımefendiğilini beğeniyorum. arda çocuğundan sonra delikanlı bir adam olan kenan imirzalıoğlu ile güzel bir birliktelik yaşamış ve dün cunda adasında evlenmiştir. maşallah!

15 mayıs 2016 13:13

24. Düğünundeki şaheser doğal makyajı (bkz: hamiyet akpınar) tarafından yapılmıştır.

15 mayıs 2016 11:56

23. ardayi kacirdi diye cok dalga gecildi falan ama haticeye degil neticeye :((( kenanda gitti be (gizlinot: sanki benle evlencekti )

15 mayıs 2016 11:37

22. evlenmiş ve bir idolümüz daha sayesinde kapılmıştır.

düğünde kenan imirzalioğlu tam bir damatken kendisi geline benzememiştir. (gizlinot: kıskanmıyorum gözüme bişey kaçtı)

15 mayıs 2016 03:59