5 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

1 hafta sonra erkek arkadaşımın mezuniyeti var sizce ne giyilir böyle durumlarda?

anne babası da geleceği için fazla açık bir şeyler giymeyi düşünmüyorum ancak elbise, tulum falan hiçbir şey bulamıyorum var mı önerileriniz bakılacak mağaza vs. 

1. Yanlış anlamazsanız merakımdan bişey sorucam, sürekli mezuniyet soruları görüyorum bu ara, bu aylarda insanlar neyden mezun oluyor 😬

8 kasım 14:34

2. mağazalarda uygun bir şey bulamadıysanız evinizdeki giysilerden şık bir pantolon üstüne de bluz veya gömlek giyebilirsiniz bence. 5-6 cm topuklu bir ayakkabıyla tamamlarsınız. veya gündelik hayatta da kullandığınız sade bir elbise de uygun olur

8 kasım 14:38

3. şık bir bluzla kalem etek olabilir süslü. h&m'de eteklere bakabilirsin, batik, koton gibi yerlerden de bluzlara. bütçeyi de zorlamaz hem.

8 kasım 14:38


4. Kep atmaysa eğer kalem etek, bluz, hoş bir stiletto. Hem bence mevsim için de ideal. Pantolon çok ciddi kaçar, elbise de sizin mezuniyetinizmiş gibi olur. Adil ışıkta, chimada falan tulum ya da düz elbiseler var ama pahalılardır. Gerek yok bence.

Bu mevsimde balo olmaz, olsa da aile gelmez o yüzden o seçenek için öneride bulunmayacağım zaten.

Bir de kalem etek yerine kotonda falan ekoseli kaşe etekler oluyor. Etek, krem rengi bir bluz ya da uygun bir ayakkabı ile kombinleyebilirseniz krem rengi boğazlı ince bir triko, uzun bir kolye.

Yine ekose etek, beyaz basic tişört, üstüne ince bir kalçalarını hafif örten bir hırka

Eğer ceket bulabilirsen skinny koyu renk bir kot, kolları hafif katlanan türde bir blazer ceket, içine de uygun bir basic tişört, altına stiletto. Güzel ojeler, hafif bir makyaj, hafif bir maşa. Sonrası iyilik güzellik :)

erkek arkadaşının mezuniyeti de hayırlı olsun.

8 kasım 18:55

5. süslüm tobbda okuyorum okul 3 dönem :) teşekkür ederim herkese <3

8 kasım 23:21