sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
84 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

94lü süslüler napiyosunuz hayatınız nasıl gidiyor?

benim yaşıtlarımdan bir arkadaşım 2 sene önce avukat olup çok sevdiği biriyle evlendi şimdi çok tatlı bi çocukları var, en yakınlarımdan 2 arkadaşım da birkaç yıldır işinde gücünde bu yaz evlenmek için gün aldılar. ben de yeni mezun oldum mülakatlara gidiyorum hayata tutunmaya çalışıyorum bi yandan mesleğimi sevmediğimi idrak ediyorum farklı bi şey mi denesem diyorum. erkek arkadaşımın da işi yok geçmişte de evlilik meselesi yüzünden kalbimi kırmışlığı var. öyle işte bi loser ben miyim merak ettim

1. Yok ben de varım. Daha yeni avukatlık ruhsatını başvurdum. Pazar günü terkedildim. Boş boş oturup dizi izliyorum evde. Loser ++1

9 ocak 19:42

2. Süslü hiç özenmeyin bu yaşta evlenenlere ya. Bana cahil cesareti gibi geliyor. Ne aceleniz var?

9 ocak 19:49

3. ben de benzer durumdayım hukuk okuyorum okulu uzattım. arkadaşlarımın hepsi hayatını kurdu evlendi filan. ben hala bütlerle uğraşıyorum. sabrediyorum ne yapayım çabalıyorum

9 ocak 19:50

4. (yazar: lizzy) benim dizi izleyesim bile gelmiyor ne yaptığımı bilmiyorum gerçekten akşama kadar. Depresyondayım heralde

9 ocak 19:52

5. Ben tıp okuyorum 5.sınıfım. Bi sene mezuna kalıp bir sene de hazırlık okuyunca böyle oluyor :) arkadaşlarımın çoğu mezun olup yeni yeni işe başladılar bazıları iş arıyor, bir kısmı da ki bu genellikle kısa süreli üniversite okuyanlar veya çalışmayanlar ise bir iki yıllık evli olup 1 yaşını geçmeyen çocukları var. Aşağı yukarı benzer şeyler oluyormuş demek ki :)

9 ocak 19:53

6. Off benim de hayatım kötü yani şöyle söyleyim şu ana dek en kötü dönemimi yaşıyorum ben 2 sene oldu mezun olalı işim yok. Evdeyim, bir sürü arkadaşım evlendi ya da nişan yaptı. Benim bir sevgilim var ama ufukta evlilik yok uzak mesafe ilişkisi. Sevgilimle de sorunlar yaşıyorum yani tek taraflı sorunlar ben yaşıyorum şimdiye kadar emindim ondan ama bir süredir emin olamıyorum. Kafam karışık ayrılamıyorum da somut şeyler yok çünkü ama bir şeyler de tam güvenmemi engelliyor. Ailem çalış diyor. Gerçekten kötü hissediyorum hayatımda hiç ölümü düşünmemişken şu an kurtulurum moduna girdim (intihar değil de zaten yapamam). Evdeyim hiç çıkmıyorum mutlu değilim.

Böyle yani.

9 ocak 19:57

7. iyi olanlar nazar değmesin diye mi yazmıyo herkes mi böyle acaba. Biliyorum kimsenin hayatını bilemeyiz yakın arkadaşımız bile olsa içinde neler yaşıyor bilemeyiz ama cidden ben yıldım ya en kötü dönemim benim de bu heralde

9 ocak 20:02

8. vay anasını demeye geldim. 89luyum daha evleneli 1 sene yeni oldu sayılır, çocuk yok, yaşıtım yakın arkadaşlarımın hepsi bekar. hiç kendinizi kasmayın sıkmayın ya. he bu arada evlendikten kısa bir süre sonra da işten çıkarıldım. sektör berbat kimse eleman almıyor herkes çıkartıyor.. 1 senedir de işsizim :/ 

9 ocak 20:04

9. Arkadaşlarımın hepsi bekar. Temmuz gibi mezun oldum, iş aramıyorum şu an beklediğim şeyler var. Pek bir planım yok öyle takılıyorum.

9 ocak 20:09

10. Ben 93 Aralık ama 94 sayılırım bence. Bu sene mezun oldum, iş arayışındayım, bölüm mühendislik.

Bazı arkadaşlarım iş arayışında, bazıları devam ediyor okula. Öğretmen olanlar hayatını kurmuş durumda.

Evlenen de var elbet ama onlar üniye gitmediler kendi tercihleri olarak. Doğal olarak hayata daha erken adım attılar kendimi onlarla kıyaslamıyorum bu nedenle.

Herkesin karşısına mutlu olacağı, kafasında düşündükleri ile özdeşleşen bir işe kavuşacağına hala inanıyorum ben. Bu nedenle beklemeye devam.

9 ocak 20:13