30 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

aldatan sevgili affedilebilir mi?

selam süslüler. yukarıda da gördüğünüz gibi ilişkimde aldatıldım ama hala deniyorum. siz ne düşünüyorsunuz? yani bazen o kadar çok modum düşüyor ki. köşeye sıkıştım bir haldeydim aylardır. cinsel bir birliktelik degildi, bir kızla - yurtdışında yaşıyor- sevgili olmuştu. detay verirken bile canım çok yanıyor. yardımınızı bekliyorum. 

1. Beni böyle onunla bir arada tutan da gösterdiği çaba, bir çok şey yaptı. Her şeyi bıraktı yanıma geldi falan. Biliyorum bunların pek bi önemi yok ama işte insan kendini inandırıyor sanırım. Gerçekten gün içinde saatlerce beni bekliyor, ağzımdan çıkan tek kelimeyle hareket ediyor. Sürekli ilgili hiç azalmadı. Bilmiyorum kızlar....

22 mayıs 16:39

2. Affedersen, daha sonra kendini affetmeyeceksin...

22 mayıs 16:43

3. siz varken, başkasıyla sevgili oldu yani? ayrılıncı anonim olmak istemiyorum ama bu cümle her şeyi alıp götürmüyor mu? herkesin karakteri farklı tabi ama ben bazı şeylerin eskisi gibi olabileceğini düşünmüyorum. her şey düzeldi derken durup dururken aklınıza gelebilir mesela haftalar sonra. affettim derken %100 dürüst olmanız lazım kendinize. devam etmeye meyillisiniz evet, fakat gerçekten buna tamam mısınız? şahsi düşüncem kimsenin hint kumaşı olmadığı, her zaman sizin için daha iyisi olabileceği. affetmeye meyilliyseniz de eğer bunu hazmedebilecek misiniz? her sorunda tekrar tekrar gündem konusu yapacak mısınız iç hesaplamanızı dürüstçe yapmak önemli.

22 mayıs 16:47


4. Zamanında ben de affetmiştim sevgili değillerdi ama flört ediyorlardı baya. Daha sonra başka türlü yine aldattı.

Sonra kendisi aynen şunu dedi affetiğin için bir daha yaparsam affedersin sandım.

Affedince bir daha yapma güvenceleri oluyor çünkü bir kere kabul etmiş oluyorsun.

Affetmeyin.

22 mayıs 16:48

5. Hayır, asla affetmem. Kendime olan saygım izin vermez.

22 mayıs 16:50

6. kusura bakmayin, basliktan gerisini okuma ihtiyaci bile hissetmedim.

cevabim direk ve net: hayir.

22 mayıs 16:55

7. Aldatmak icin illa seks yapmis olmasi gerekmiyor. Aldatmak bir hastaliktir bana gore. Bir kere yapan firsatini buldugu anda bir daha yapacaktir. Lutfen kendinizi boyle degersiz hissetmenize neden olan bir adamla iliski yasamaya devam etmeyin. Simdi yapmazsa 5 sene sonra illa tekrar aldatacaktir. 

22 mayıs 16:59


8. tabi ki hayır. iltimas verirseniz her zaman daha fazlası olur. kusura bakmayın ama cinsel birliktelik olarak aldatılmadım demişsiniz. ama sevgili olmuş adam. duygusal yönden aldatılmışsınız. ileride cinsel olarak aldatılmayacağınız ne malum? çünkü affetmişsiniz. böyle şeylerin telafisi, affı yok benim lügatımda. aldattıktan sonra isterse ağzı ile kuş tutsun, ne anlamı kalır ki? yapmayın, kendinize saygınızı kaybetmeyin.

22 mayıs 17:00

9. Nasıl tekrar güvenebileceksiniz ki? 

22 mayıs 17:25

10. Kızlar sevgilim şehirdışındaydo. 1 sene uzaktan mesafe ilişki yaşadık. O sürede yurtdışında yaşayan bir kızla beraberlik yaşamış. Tam anlatamamışım üzüntüden. Kendime inanamıyorum zaten çünkü ben böyle bir durum karşısında asla onunla denemezdim bırakıp giderdim. Bilemiyorum hiç sağlıklı düşünemiyorum. O kadar kötüyüm ki. Bir tuş olsa ve her şeyi düzeltebilsem. Kendimi çok kullanılmış hisdediyorum. Normalde güçlü bir insandım ben. Yıktı beni kızlar. Belli etmiyorum hiç ağlamadım karşısında. Dimdik duruyorum ama hiç iyi değilim.  Bok gibiyim kısaca. Psikolojim alt üst oldu 

22 mayıs 17:54