7 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

ayagimda 1 senedir gecmeyen amele yanigi?

gecen yaz bir haftalik tatilde izmirde her gun ayni sandaletleri giymistim ve ayagimda sandaletlerin carpi seklinde gelen modelinden dolayi o kisimlar beyaz kalmis yani amele yanigi olmustu.uzerinden bir sene gecti ve tabiki benin rengim bronzlugum acildi.ama yine de tam olarak acilmamis olmali ki cok belki olmasa da isik altinda carpi seklinde beyaz kalan yer belli oluyor.acikcasi terlik falan gordugumde gozum surekli oraya gidiyor.insanlar farketmiyordur ama ben bildigim icin takinti yaptim.nasil esitlerim cilt tonunu?yanan kisimlara glikolik asitli urun uygulasam daha mi hizli acilir ya da c vitamini serumu var kiehlsin onu ayak kremine eklesem?

1. buraya her an amele duyarı gelebilir süslücüm, aman dikkat. ben düzenli olarak kese yaparak kurtulmuştum ama çok bariz bir fark varsa renk açıcı diğer yöntemlere başvurmanız daha faydalı olur sanırım.

13 haziran 01:49

2. Sevgili 1.anonim, valla dediginiz gibi olabilecegini tahmin ettim ama hep bu sekilde tanimlandigi icin baska ne desem daha iyi anlatirim bilemedim boyle de simdiden aciklamis oluyim :)

Keselenmeyi deneyecegim hic duzenli yapmadim tesekkur ederim ^^

13 haziran 02:01

3. Evet lekelenme olayi dogru gunes kremi surmek lazim hep :/ ve ayakta sureklj yenilemek mumkun olmuyor :/ belki sonbahara birakirim o isleri tesekkurler :) ^^

13 haziran 02:03


4. cettua ayak maskesi işe yarayabilir mi acaba? soyucu olan

13 haziran 08:49

5. Benim toms ayakkabı izim geçmiyordu. Düzenli ayak peelingi yapınca geçti. Kese de geçirir. Evde hangisi varsa artık :)

13 haziran 10:01

6. hahaa süslü benim kanayan yarama parmak basmışsın iki seneden fazladır ayağım iki renkli adanada kavruldum ve güneşe çıktığım ve aynı ayakkabıyı giymeye devam ettiğim sürece o iz hiç geçmeyip sürekli yenileniyor haliyle..ilk başlarda güneş kremi sürmeyi denedim ama o kadar uğraştırıcı bir şey ki nereye kadar ayağımı koruyacağım yani gün içinde.

bir de keseyle ilgisini kuramadım deride bir şey yok ki derinin yapısı değil rengi koyulaşıyor sadece onu nasıl keseyle çıkarabilesiniz.

13 haziran 12:01

7. aynısı sandaletle başıma geldi daha da detaylı böyle :) 2 senede kendiliğinden geçti ama yazları güneşlenmeye devam ettim.

13 haziran 20:42