yeni
    10 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

balayınızı nerede yaptınız ya da yapmak isterdiniz?

kaç gün sizce ideal bir tatil olur

1. Maldivlere gittik biz çok güzeldi gerçekten.

16 ocak 2019 20:30

2. Biz Italya’ya gidip en guneyden en kuzeye dogru geze geze gelmistik. It ayagi yemis gibi yurudugumuz icin dinlenmekten cok yorgunluk olmustu :) bir daha evlenirsem 1 haftasini sakin bir yerde kafa dinleyerek gecirmek isterim. 1 hafta da londra’ya gitmek isterim. 2 hafta anca yeter diye dusunuyorum o kadar telasin, yorgunlugun ustune.

16 ocak 2019 20:40

3. santorini'de olması gibi bir hayalim var ama direkt uçuş olmaması bir sıkıntı. balayına giderken yolda yorulmamalı insan.

16 ocak 2019 20:48

4. Önce Singapur, oradan Bali'ye gitmiştik biz.

16 ocak 2019 20:49

5. Benim hayalim tanzanya :) rüya gibi kumsalı plajı ve farklı kültürüyle bana hep çok ilgi çekici gelir izlediğim tüm belgesel ve gezi programlarından. Hem gezi keşif konusunda hem de sahilleriyle bence en iyisi. Tanzanya olmasa eğer güney afrika isterdim.

16 ocak 2019 21:32

6. Düğün yorgunluğundan sonra antalyada calista luxury otelde 5 gece 6 gün yedik içtik keyif yaptık. yetti bize açıkçası. Ben turistik istemedim özellikle çünkü dinlenmek istiyordum.

16 ocak 2019 22:05

7. italya'da kuzeyden başlayarak 2,5 hafta road trip yapmıştık.

16 ocak 2019 22:19

8. Biz 22 günde yunanistan, italya ve arnavutluğu gezdik. Rüya gibiydi. Unutulmaz bir balayıydı.

16 ocak 2019 23:11

9. Ben de tanzanya yazmaya geldim ama 7. Anonim çok güzel anlatmış bile :)

17 ocak 2019 00:47

10. Anonim 12 , şöyle söyleyeyim sizin beklentinize bağlı. Evet minik mercan adalarına gidiyorsunuz. Bazı insanlar sıkıcı bulabilir ama biz dalış eğitimi aldık devamlı turlara katıldık gece nasıl uyuduğumuzı hatırlamıyorduk yorgunluktan. Balayında sevişmeye vakit bulamadık :D doğası, turkuaz hint okyanusu, adaların dizaynı çok ama çok güzel. Size tavsiyem anakaradan yani maleden uzak bir otel seçmeniz çünkü okyanusu kirletmişler baya :( . Ve north atoll yani kuzeydeki mercan adalarını tercih ederseniz daha iyi olur. Fiyat olarak da fikir açısından söyleyeyim, biz 7 gece 8 gün kaldık su üstü villalarda emiratesle dubai aktarmalı uçtuk toplam 5200 dolar ödedim( orda harcadıklarımız hariç ), eşime düğün hediyemdi. Herkesin paylaştığı yerler çok güzel gerçekten. Seçim yine sizin :)