sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    61 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    bazı insanlardaki değişik koku ?

    arkadaşlar merak ettiğim bir şey var bazı insanlarda denk geliyorum. bazılarının kendine has bir kokusu oluyor hani ter desen ter değil sanki kendi tenleri öyle kokuyor gibi ama bu koku hoş bir koku değil tabi. nasıl tarif edilir bilemiyorum da. mesela ailemde hiç öyle kokan yok ama günlük hayatımda iş olsun okul olsun böyle insanlara denk geldim. temiz olsalar dahi kokuyorlar. bu koku neden olur ya da siz hiç denk geldiniz mi ? bu bedendeki bir bakteriden falan mı oluşur ? ya da acaba kendileri alıyorlar mı bu kokuyu merak ediyorum.

    1. Yok bahsettiğim koku doğu batı fark eden bir koku değil.hatta bu kokuyu duyduğum çoğu kişi farklı bölgelerden. Yani sizin bahsettiğiniz kokuyu da biliyorum o koku genelde yedikleri baharatlardan kaynaklanıyor bu sanki cildin kendi kokudu gibi ama ağır.

    19 şubat 22:56

    2. Evet aslında sabunsu denebilir ama biraz ağır bir koku.

    19 şubat 22:58

    3. Kendileri fark etmiyor demek ki. O zaman biz de kokuyor olabilir miyiz ki ? Hiç birinden duymadım böyle bir şey ama ne bileyim :))

    19 şubat 23:01


    4. Bence herkesin bi ev kokusu oluyor, kardeşimin bi arkadaşı var ailesinden kim gelse eve aynı kokuyu alıyorum. Bana çok ağır ve kötü geliyor maalesef:( kendi evimizin kokusu varsa da ben fark edemiyorumdur

    19 şubat 23:02

    5. O koku her ne ise artık mesela bir erkek öyle kokuyorsa ona karşı yakın olamıyorum flört anlamında. Kötü bir koku değil ama beni rahatsız ediyor. Çok değişik

    19 şubat 23:02

    6. Benim bahsettiğim koku kolonyalı gibi bi şeydi ama ağır bi koku kolonya sürme kokusu falan değil

    19 şubat 23:03

    7. Ben de denk geldim. Ter kokusundan daha ağır bir koku benim için. Beni ciddi anlamda rahatsız eden bir koku ama. Ve evet hepsi farklı bölgelere mensup kişiler. Öyle baharatla falan alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü içlerinde 5 sene boyunca sabah akşam aynı yemeği yediğim insanlar da vardı. Çok temiz olduğunu bildiğim insanlar da var içlerinde. O kokunun sebebini ben de merak ediyorum ama.

    19 şubat 23:03

    8. Doktorlar bir el atın şu işe. Cildiyeci falan yok mu acaba ? :)

    19 şubat 23:04

    9. benim bir arkadaşım var, hep mis gibi kokar, temizlik hastası. evde çöp bile olmaz. anında dışarı atar çöpü. gel gelelim ki ev garip kokuyor arkadaşlar peynir gibi. kendisi kokmaz ama ev fena. farklı şehirlerdeki iki evine de gittim, ikisi de aynı kokuyor. memleketinden getirdiği yağ mı, süt mü ne kokuyor bilmiyorum.

    19 şubat 23:05

    10. Bir arkadaşımın samimiyetine güvenerek sormuştum mesela. Ona çok kokmadığını ama fark ettiğini söylemişti. Doktor ona şey demiş. Bazı insanların vücudu yıkandıktan 1 saat sonra bakteri üretmeye başlar ve o koku bundan olur. Kokunun oluşmaması için devamlı yıkanman gerekir ki bu da imkansız diye. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi

    19 şubat 23:05