15 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

beğendiğim biri var. ilk mesajı kim atmalı ?

herkese mutlu bir gün dilerim öncelikle:) bir sorum var ve fikirleriniz benim için önemli. daha önce burada fikir aldığım çok oldu ve uyguladıktan sonra hiç pişman olmadım. zor bir ayrılık dönemi geçiriyorum. oldum olası ayrılıkları hep başka bir insanla doldurarak atlatabildim. bu sefer farklı olsun istiyordum. onu içimden atabileyim ki yeni ve sağlıklı bir şeylere başlayayım. fakat olmuyor. en iyisi yine çivi çiviyi söker taktiği. bunun için de ciddi olmayan bir ilişki hatta ilişki de değil flört işine girmeyi düşünüyorum. olay şöyle ki ben bu beyi baya önceden beğeniyordum. instagramda ekli sürekli fotoğraflarımı beğeniyor ben de onunkileri. neyse baktım yazdığı falan yok. ben de bıraktım sonra. gel gelelim kendisi benim ilişkim başladıktan sonra yazdı bana. ben durur muyum hemen durumu eski sevgilim olan denyoya anlattım sildim çocuğu falan. sonra dün aklıma geldi gül gibi çocuk geri ekleyeyim dedim. kabul etmiş gece son fotoğrafını beğenmiş. muhabbet açmak istiyorum ama beklesem mi? nasılsa beklentim yok bir şekilde muhabbeti ben mi kursam? açıkçası artık ilk adımı o atsın falan saçma geliyor bana. kafamda deli sorular...

1. Bu arada liseden üst dönemim. Baktım da arkadaşlarına Benim dönemimden hiçbir kız ekli değil. Zaten çok cool takılan bir tipti. Bunları da eklemiş olayım.

9 ocak 14:28

2. çivi çiviyi söker diyip başkalarının duygularıyla oynamak hiç de hoş bişey değil. Aynı şeyin kendine yapıldığını düşün bakalım hoşuna gidecek mi?

9 ocak 15:11

3. Kimsenin duygularıyla oynayacak bir şey yapmayacağım anonimcim. Bana karşı bir duygusu olduğunu da düşünmüyorum. Amacım sadece iletişime geçmek.

9 ocak 15:24

4. 1.Anonim " oldum olası ayrılıkları hep başka bir insanla doldurarak atlatabildim" demenize karşılık öyle demiş bence ayrıca bende kendisine katılıyorum siz her ne kadar onu sormasanızda

9 ocak 16:07


5. merhaba ben yine anonim 1.

Benim anlamadığım; neyi soruyorsunuz ilk adımı ne için atacaksınız, ne arayışındasınız, çocuğun size ilgisi olmasa niye mesaj atmış ilk başta? İnsanlar neden birbirlerine ilk adım atarlar? hoşlandıkları için değil mi? nasıl bir dünyada yaşıyoruz, ben mi çok farklı düşünüyorum acaba? ne düşüneceğimi şaşırdım cidden.. hala çivi çiviyi söker konusunda fikrim değişmedi. siz gönül işlerini oyun olarak mı görüyorsunuz? çok mu fazla sordum, soruyu siz sormuşsunuz ama benim sorularım daha fazla, kafamda deli düşünceler,,, yök yok bu dünya bana göre değil >.<

9 ocak 17:28

6. Hikayesine falan cevap verebilirsin bence geçen sene benzer bir şey gelmisti basima sonradan tekrar takipleştigimizde hikayesine cevap vermiştim ama bekle cevap vermeye değecek yani seni onu bekler gibi göstermeyecek bir hikaye olsun benim olay kalmıştı mezun oldu gitti çocuk senin işine yarasin bari: )

9 ocak 17:38

7. Tamam yahu vurmayın öldüm. :) öncelikle detay verdim ki içinde olduğum psikolojiyi anlatabileyim diye. Eskiden bir beğenmişlik içimde kalmışlık var bu adama karşı. Hep zamanlamalar yanlış oldu bir şekilde. Belki tabir yanlış olmuştur. Birini birinin yerine koymak değildi derdim. İnsan bir şeyleri hayal ederken birilerini düşünüyor ya hani yavaş yavaş eski sevgilim yerine onu düşünmeye başladım ben de. O yüzden sordum yazsam mı diye.

9 ocak 17:40

8. Son anonim süslücüm o da benim hikayeme yazmıştı aynı şekilde. Zaten çok beyefendi bi insan öyle direk yürüme olayına girmez. Pek de öyle hikaye paylaşmıyor ama bakalım bi fırsatını bulabilirsem bana da öylesi mantıklı geliyor.

9 ocak 18:11

9. Okumadım, beğendiğim diyosun sen at tabii

9 ocak 21:54

10. Lisede üst dönemimden sonrasını okumadım

10 ocak 13:21